Voisiko joku keskustella 67-vuotiaan kanssa?
Kommentit (127)
Kudon putkisukkia, ihanan helppo, ei kantapäätä, sopii monenkokoiseen jalkaan❤️
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuulostaa hyvältä.
Miten pärjäät talvet? Lähinnä siis lumityöt yms.
Olen 60-vuotias ja asun Tampereella. Tekisi mieli muuttaa syrjemmälle mutta koska olen aina asunut kaupungissa niin itsellä voi olla liian romanttinen kuva maalla asumisesta.
Mutta rauhaa kaipaan. Meillä on tässä tönössä 6 naapurit. Asutaan päättyvän kadun loppupäässä. Vain yhtä reittiä pääsee pois autolla ja naapureita närästää lyhyen tienpätkän autoilu.
Eipä tässä tosin ole kovin mukavia naapureita muutenkaan,
Mukava lukea tätä ketjua!
Siis mitä ihmettä?! Naapurit häiriintyvät siitä, että kuljet autolla kotiisi ja sieltä pois. Miten sitten pitäisi?
Ovat kumpikin asuneet yli 30-vuotta alueella joten tavallaan vahtivat tietä ja ketkä siinä kulkee.
No juu, et voi estää heitä vahtimasta, mutta he eivät voi rajoittaa oikeuttasi käyttää tietä. Myös vierailijasi saavat käyttää tietä.
Kokemukseni perusteella tietynlaiset ihmiset kyttäävät naapureitaan asui sitten maalla tai kaupungissa. Enimmäkseen ovat iäkkäitä.
Aiheisiin lähemmin perehtyen huomaa nämä seikat, eli täällä pyörii joko, alakoululaisia, hönttejä teinejä, perseitään kaivelevia työikäisiä, mielialahäiriöisiä, persereiän puutteessa eläviä, kateellsiia joten miksi eivät voisi myös olla 67-vuotiaita. Sil vu plee !
Itseä kiinnostaisi myös vihannesten kasvatus. Toki onnistuuhan se pienellä tontilla nykyäänkin.
Hah, lainaaminen ei onnistunut klikkaamalla, joten copypastasin.
Joo, tavallaan olisi kiva hyödyntää maatilkkua ja kompostoreista saatavaa multaa, mutta minulla on niin paljon muutakin hommaa, että viljelijäksi en itse ratkea. Potut ja porkkanat on noin halpoja ostaa, ettei edes kannata.
Marjat ja sienet saan lähimetsästä ilman kasvatuksen vaivaa. 😄
Toistaiseksi pyrin pääsemään eroon esim. lupiinista, vuohenputkesta ja tuoksuvatukasta. Huonokuntoisia puita on kaadettava ja vesaikkoja raivattava. Näissä on yhdelle mummolle enemmän kuin tarpeeksi työsarkaa.
Vierailija wrote:
Onko sinulla yksinäistä? Mistä haluaisit keskustella?
T: mummo 64v.
Kiinnostaako vähän nuorempi kaveri? Osaan käyttää kieltä hyvin.
Oliko korona kuinka paha? Itse en ole sitä sairastanut. Viime vuonna otin influenssa rokotuksen ja otan sen tänäkin vuonna.