Voisiko joku keskustella 67-vuotiaan kanssa?
Kommentit (127)
Vierailija wrote:
Tässä ykköskommentoija. Tulin katsomaan, millaiseen keskusteluun ollaan päädytty sadassa kommentissa. Luin vähän viimeistä sivua. Kaikella kunnioituksella, mutta tylsää! 80-vuotiaalla äldillänikin on monipuolisemmat jutut!
Avaa vähän äitis jutuista?
Vierailija wrote:
Kuulostaa hyvältä.
Miten pärjäät talvet? Lähinnä siis lumityöt yms.
Olen 60-vuotias ja asun Tampereella. Tekisi mieli muuttaa syrjemmälle mutta koska olen aina asunut kaupungissa niin itsellä voi olla liian romanttinen kuva maalla asumisesta.
Mutta rauhaa kaipaan. Meillä on tässä tönössä 6 naapurit. Asutaan päättyvän kadun loppupäässä. Vain yhtä reittiä pääsee pois autolla ja naapureita närästää lyhyen tienpätkän autoilu.
Eipä tässä tosin ole kovin mukavia naapureita muutenkaan,
Mukava lukea tätä ketjua!
Kysytköhän minulta, olen nro 95. 😊
Vastaan joka tapauksessa: asun siis töllissäni talvellakin. Lämmitän pönttöuunia ja tuvan hellaa. Lisäksi on tarvittaessa ilppi, jos ei viitsi aina klapishowta.
Kolaan ja lapioin lumet pihalta. Onneksi ajoväylällä "tiluksilleni" kasvaa isoja kuusia, jotka hyvin pysäyttävät lumen, eikä pihatiessä ole niin paljon kolaamista kuin pihassa. Aika lyhyt pätkä se on muutenkin. Yksityistieltä lumet heittää tiehoitokunnan maksama auraaja. Hän on fiksu ihminen, joka ei jätä lumivallia oman pihatieni päähän. Pieni, mutta minulle merkityksellinen huomaavaisuus. 🙏😊
Välillä käyn kauppareissulla kunnan keskustan uimahallissa. Mukavaa päästä heti löylyihin, ilman 2 h valmistelu- ja lämmityssessiota. 😄
Vierailija wrote:
Kuulostaa hyvältä.
Olen 60-vuotias ja asun Tampereella. Tekisi mieli muuttaa syrjemmälle mutta koska olen aina asunut kaupungissa niin itsellä voi olla liian romanttinen kuva maalla asumisesta.
Mutta rauhaa kaipaan. Meillä on tässä tönössä 6 naapurit. Asutaan päättyvän kadun loppupäässä. Vain yhtä reittiä pääsee pois autolla ja naapureita närästää lyhyen tienpätkän autoilu.
Siis mitä ihmettä?! Naapurit häiriintyvät siitä, että kuljet autolla kotiisi ja sieltä pois. Miten sitten pitäisi?
Täällä 68 vuotias nainen. Hyvin te keskustelette kanssani. :)
Olen N58. Juuri nyt poden flunssaa, joka on ollut tiistaista asti.
Makaan sohvalla viltin alla, juon teetä, somettelen ja katson telkkua.
Terveisiä Espoosta
Kehotan kaikkia boikotoimaan palstaa loppuviikon. Alkaa huomenn kl.7.00. Katsotaan vaikuttaako moderointiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä ykköskommentoija. Tulin katsomaan, millaiseen keskusteluun ollaan päädytty sadassa kommentissa. Luin vähän viimeistä sivua. Kaikella kunnioituksella, mutta tylsää! 80-vuotiaalla äldillänikin on monipuolisemmat jutut!
Avaa vähän äitis jutuista?
Upeita, mielenkiintoisia kertomuksia työuraltaan, nykyharrastuksestaan, jossa on menestynyt ja sattumuksia ihmisten kanssa, on tarkkanäköinen. Esimerkiksi näitä.
En pysty kirjoittamaan mitään, sillä kaikki kommenttini on tänään poistettu tai niitä ei ole julkaistu.
Saa nähdä, miten tämän käy.
T. 74 v
Siis tosi ärsyttävää, johonkin kommenttiketjuun (monta viestiä) pystyy kirjoittamaan, mut menee hylkyyn. Liian monta ketjutettu???
Ei viitti kyl muutamaa riviä pitempää kirjotella...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuulostaa hyvältä.
Siis mitä ihmettä?! Naapurit häiriintyvät siitä, että kuljet autolla kotiisi ja sieltä pois. Miten sitten pitäisi?
Ovat kumpikin asuneet yli 30-vuotta alueella joten tavallaan vahtivat tietä ja ketkä siinä kulkee.
Vierailija wrote:
Toivottavasti löydät mukavan palstan itsellesi.
Vierailija wrote:
Onko äitisikin ilkimys?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko äitisikin ilkimys?
Höpö höpö.
Mistä haluaisit keskustella tänään? Tulin vasta nyt mukaan keskusteluun.
Ostin itselleni eilen syksyn iloksi viirivehkan, tänään olisi tarkoitus istuttaa se isompaan ruukkuun. En oikein tykkää tästä pimeästä vuodenajasta, niin kasvit virkistävät. Toivottavasti tämä kestää kevääseen ja valoon asti.
Olen ottanut 5 koronarokotetta (riskiryhmäläinen), enkä ole kertaakaan sairastanut koronaa. Aion pian hakea influenssarokotteen ja koronarokotteen, pysyn mieluummin terveenä. Tämä siis vastaus koronarokotteesta kyselijälle, jostain syystä ketju ei näy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko äitisikin ilkimys?
Luulisin että on kun jälkikasvukin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuulostaa hyvältä.
Kysytköhän minulta, olen nro 95. 😊
Vastaan joka tapauksessa: asun siis töllissäni talvellakin. Lämmitän pönttöuunia ja tuvan hellaa. Lisäksi on tarvittaessa ilppi, jos ei viitsi aina klapishowta.
Kolaan ja lapioin lumet pihalta. Onneksi ajoväylällä "tiluksilleni" kasvaa isoja kuusia, j
Itseä kiinnostaisi myös vihannesten kasvatus. Toki onnistuuhan se pienellä tontilla nykyäänkin.
Laittakaa kuulumisia! Minkälaisia harrastuksia teillä on entä tekeekö kukaan vapaaehtoistyötä ja jos tekee niin mitä?
Vierailija wrote:
Olen ottanut 5 koronarokotetta (riskiryhmäläinen), enkä ole kertaakaan sairastanut koronaa. Aion pian hakea influenssarokotteen ja koronarokotteen, pysyn mieluummin terveenä. Tämä siis vastaus koronarokotteesta kyselijälle, jostain syystä ketju ei näy.
5 rokotetta meilläkin oli ja silti sairastuttiin. Viimeinen oli saatu puoli vuotta ennen sairastumista. Oliko teho jo hiipunut.
Varmaankin. Lähdin yhdeltä palstalta pois kun joku iäkäs nainen postas kuvan grillimakkarasta jonka päässä oli ketsuppia… oli muka hauskaa.