Voisiko joku keskustella 67-vuotiaan kanssa?
Kommentit (127)
Vierailija wrote:
Kuka teistä asuu maalla ja kuka kaupungissa? Itse asun keskisuuressa kaupungissa kerrostalossa. N55+
Asun Jyväskylän lähellä.
Täällä joku kirjoittelee minun nimissäni.
- ap
Hola ap! Olen jo eläkkeellä ja asun talvet Teneriffalla, Puerto de la Cruzissa. Tulin tänne tämän kuun alussa. Kiinnostaako aihe sinua?
Vierailija wrote:
Mä oon 62
Sää: ensilumi tuli tänään. Huomenna lämmitämme savusaunan. Seuraavan kerran ehkä Jouluna.
Mitäs muille kuuluu? Millä korkeudella satoi ensilumi?
Takkaa on jo lämmitetty etelä suomessa.
Täällä N54, maalla vielä huomiseen. Viikon loma lopuillaan. Sohvalla pötköttelen saunan jälkeen. Tänään vähän haravoinut ja maisemia ihaillut,äsken tulin saunasta. Ihanat löylyt puusaunassa,ei voi verratakaan kodin pieneen sähkösaunaan.
Mietin minäkin,Beck vai Wallander. Siinäpä pulma. Mukavaa,kotona taas suoratoistojen suma.
Hyvää syksyistä iltaa kaikille !
Seniorit kirjoittelee palstalla hyvinkin paljon, kun aikaa on enemmän. Nuoremmat ovat töissä päivisin, illalla perhe ja kotityöt.
Vierailija wrote:
Hola ap! Olen jo eläkkeellä ja asun talvet Teneriffalla, Puerto de la Cruzissa. Tulin tänne tämän kuun alussa. Kiinnostaako aihe sinua?
Ei kyllä kiinnosta yhtään.
Tykkään niin paljon syksystä ja talvesta. Ikinä en haluaisi mihinkään kuumaan maahan.
Vierailija wrote:
Seniorit kirjoittelee palstalla hyvinkin paljon, kun aikaa on enemmän. Nuoremmat ovat töissä päivisin, illalla perhe ja kotityöt.
Vai niin. Kaipa sinäkin joskus olet seniori, jos hyvin käy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä oon 62
Sää: ensilumi tuli tänään. Huomenna lämmitämme savusaunan. Seuraavan kerran ehkä Jouluna.
Mitäs muille kuuluu? Millä korkeudella satoi ensilumi?
Jyväskylässä maa oli aamulla valkea, mutta ensilumen määritelmä ei tainnut täyttyä. (1 cm lunta klo 9)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kyllä kiinnosta yhtään.
Tykkään niin paljon syksystä ja talvesta. Ikinä en haluaisi mihinkään kuumaan maahan.
Asia bueno.😊 Minä taas nautin kesästä; auringosta ja lämmöstä. Lenkkeily Suomen talven liukkailla keleillä ei nappaa. Nyt lähden koiran kanssa iltalenkille.🏃♀️🐕
Olen nuorempi (en mikään nuori) mutta sama parisuhde jo yli 40 vuotta.
Tänään olin kampaajalla. Hiukset (puolipitkät) värjättiin burgundin punaisiksi. Kotimatkalla hain kaksi nuorinta lastenlasta meille yökylään. Teemme yhdessä Halloween-koristeita. Aiomme pitää oikein hurjat 'bileet' marraskuussa ja koko talomme tulee olemaan kuin kummituslinna. Lapset askartelivat myös kutsukortteja kavereilleen.
Nyt illalla vielä jumppatreeniä sekä vähintään puoli tuntia juoksumattoa. Tämä sama ohjelma joka ilta, jotta pysyy terveenä ja hyvässä kunnossa.
Iltamyöhällä aion vielä lukea Miki Liukkosen uusinta kirjaa, joka julkaistiin postyymisti.
Ei taida tähän päivään enää muuta mahtua. Katsotaan, mitä kivaa keksin huomiselle.
N 75
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vai niin. Kaipa sinäkin joskus olet seniori, jos hyvin käy.Älä suotta hermostu. Minähän tuon kirjoitin meidän seniorien puolesta. Aika hyvin on käynyt, koska olen 74v. ja reippaassa kunnosa vielä.
Mukavaa syksyn jatkoa kaikille, nuorille&vanhoille!
Vierailija wrote:
Täällä N54, maalla vielä huomiseen. Viikon loma lopuillaan. Sohvalla pötköttelen saunan jälkeen. Tänään vähän haravoinut ja maisemia ihaillut,äsken tulin saunasta. Ihanat löylyt puusaunassa,ei voi verratakaan kodin pieneen sähkösaunaan.
Mietin minäkin,Beck vai Wallander. Siinäpä pulma. Mukavaa,kotona taas suoratoistojen suma.
Hyvää syksyistä iltaa kaikille !
Täällä ei vielä voi haravoida kun on lehdet puussa suurin osa. Ja sitten kun ne alkaa tippumaan niin käytän lehtipuhallinta kasatakseen ne samaan läjään. Voi kun olisikin puusauna mutta kun ei nyt ole.
Kasvatan aroniaa, saskatoonia, omenaa, päärynää, kirsikkaluumua, suklaakirsikkaa, luumua ja vaihteleviä sadot vuosittain ihan sään tai tuholaisten mukaan kun en käytä tuholaismyrkkyjä niin että saa tulla mitä tulee satoa. Tämä kesänä tuli kamala omena sato johonka ei tullut pihlajanmarja koita. Luumuja tuli tosi vähän.
Vierailija wrote:
Hei ap! Olen vasta 64, 3 vuotta siis vielä tuohon 67 vuoteen. Ainakin tähän asti olen saanut juttuseuraa mukavasti, toivon, että myös tuon 67 jälkeen. Ihan kelvollisia ihmisiä me ollaan, vielä vanhempinakin. Elämä on hyvää, varsinkin nyt kun työt eivät enää paina. Ja asun rivitalossa, keskisuuressa kaupungissa meren rannalla. Kaikkea hyvää ja avointa mieltä sinulle!
Kiitos vastauksestasi!
Vierailija wrote:
Tänään olin kampaajalla. Hiukset (puolipitkät) värjättiin burgundin punaisiksi. Kotimatkalla hain kaksi nuorinta lastenlasta meille yökylään. Teemme yhdessä Halloween-koristeita. Aiomme pitää oikein hurjat 'bileet' marraskuussa ja koko talomme tulee olemaan kuin kummituslinna. Lapset askartelivat myös kutsukortteja kavereilleen.
Nyt illalla vielä jumppatreeniä sekä vähintään puoli tuntia juoksumattoa. Tämä sama ohjelma joka ilta, jotta pysyy terveenä ja hyvässä kunnossa.
Iltamyöhällä aion vielä lukea Miki Liukkosen uusinta kirjaa, joka julkaistiin postyymisti.
Ei taida tähän päivään enää muuta mahtua. Katsotaan, mitä kivaa keksin huomiselle.
N 75
Hiusten värjäys kuulostaa mukavalta. Uskaltaisikohan? Voisikohan punaiset hiukset värjätä? Itselläni on ongelmia tukkani kanssa:Luonnonkihara ja paksu tukka. Shampoota menee paljon.
- ap
Vierailija wrote:
Katson ehdottomasti Beckin. Michael Persbrandtin vuoksi.
Suosittelen syysiltojen lukemiseksi Persbrandtin muistelmakirjaa, nimeltään Muistini mukaan (Såsom jag minns).
N 69 v.
Täällä n. 58v. Katselen myöskin Persbrandtin vuoksi ja ei ole Beck ollut entisensä Gunnarin hahmon poistuttua!
Miehen kanssa yhdessä vuosikymmeniä, lapset ovat muuttaneet omilleen jo aikoja sitten.Mies taitaa olla menossa juuri nukkumaan, mutta minä en malta vielä.
Kaunis syyspäivä ollut, hyvä lenkkeilyilma.
Hyvää syksyä Kaikille!
Sama juttu ja rakastan kutomista ja herään aikaisin. Mitä kudot sillä tykkään kutoa pääasiaassa sukkia ja tossuja.