Voisiko joku keskustella 67-vuotiaan kanssa?
Kommentit (127)
Täällä on oikeasti varsin paljon eläkeläisiä keskustelemassa ihan tavallisista aiheista, siis niistä, mitä muutenkin puhutaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kerronpa vähäsen itsestäni:
Olen siis taiteilija ja minulla on kaksi lasta ja kahdeksan lastenlasta.
Tuon papparaisen kanssa ollaan oltu kimpassa jo 36 vuotta ja niistä vuosista 17 omissa osoitteisamme.Kiitos, kun vastasitte.
- ap
Pitkä yhteiselo, meil 29v
N62
Niin on. Itse olen hevimummo ja pappa on humppaukko 😊
- ap
Meillä puolisko kuuntelee raskaampaa musiikkia ja minä lähinnä suomipoppia ja -rockia.
Yhteiseloa vuodesta -86 paljon siitä nyt sit tulee. N55+
Mitä musiikkia hän kuuntelee?
- ap
Ulkolaista rockia laidasta laitaan, vanhempaa jostain 70 - 90 luvuilta. Kuuntelee onneksi kuulokkeilla (niin ei häiritse mua). N55+
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuon papparaisen kanssa ollaan oltu kimpassa jo 36 vuotta ja niistä vuosista 17 omissa osoitteisamme.Kiitos, kun vastasitte.
- ap
Minkä sortin taiteilija olet?
Tauluja maalailen ja niitä olen saanut näyttelyihkin. Yleensä öljyväreillä.
Teen myös kuparitöitä.
- ap
Mä kudon enkä kato telkasta kun puol ysin uutiset
N62
Vierailija wrote:
Mistä haluat keskustella? Voin yrittää, vaikka olen ihan naatti.
Väsynyt itsekin olen. Muutama lapsenlapsi oli yökylässä.
Ihan vaan normijutuista keskustelisin. Että miltä muista mummoista tuntuu olla mummo.
- ap
Katson ehdottomasti Beckin. Michael Persbrandtin vuoksi.
Suosittelen syysiltojen lukemiseksi Persbrandtin muistelmakirjaa, nimeltään Muistini mukaan (Såsom jag minns).
N 69 v.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- ap
Tauluja maalailen ja niitä olen saanut näyttelyihkin. Yleensä öljyväreillä.
Teen myös kuparitöitä.
- ap
Hienoa, kun joltain löytyy vielä näitä perinteisiä taitoja. Itse olen maalaillut vain akryyliväreillä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihan vaan normijutuista keskustelisin. Että miltä muista mummoista tuntuu olla mummo.
- ap
Heh, no minä en ole mummo enkä edes äiti. Kissojen kanssa asustelen. Suvussa on useampia pieniä lapsia ja ne on ihania. On varmasti ihanaa olla mummo!
Vierailija wrote:
Onko sinulla yksinäistä? Mistä haluaisit keskustella?
T: mummo 64v.
Ei minulla kyllä ole yksinäistä. Olen introvertti ja viihdyn itsekseni
- ap
Vierailija wrote:
Kudon taivasmatkasukkia
Mäkin olen kutonut jo. Itselleni vaaleanpunaiset pitsisukat ja puolisolle siniset, joissa on sydämiä.
Kuka teistä asuu maalla ja kuka kaupungissa? Itse asun keskisuuressa kaupungissa kerrostalossa. N55+
Vierailija wrote:
Kudon taivasmatkasukkia
Kannattasko varmuuden vuoksi kutoa palonkestävästä langasta.
Vierailija wrote:
Puoliso vaihtoi talvirenkaat jo
Meillä vaihdettiin myös tänään. Iltapäivällä tulin senioritaanssista, niin lunta tuprahteli. Oli aika viileä tuuli, pakkasta aste. Talvi tulee.
Vierailija wrote:
Mä kudon enkä kato telkasta kun puol ysin uutiset
N62
En minäkään paljon katso, saksalaiset dekkarisarjat, RSO:n konsertit ja uutiset. N77
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- ap
Heh, no minä en ole mummo enkä edes äiti. Kissojen kanssa asustelen. Suvussa on useampia pieniä lapsia ja ne on ihania. On varmasti ihanaa olla mummo!
Ei se aina ollut hanaa.Hoidin ekaa lapsenlastani kaksi vuotta. Kesät talvet ajoin pyörällä muutaman kilsan edestakaisin. Neljättä lapsenlastani hoidin pari ensimmäistä kuukautta. Voin kertoa, että oli raskasta.
- ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- ap
Ei se aina ollut ihanaa.Hoidin ekaa lapsenlastani kaksi vuotta. Kesät talvet ajoin pyörällä muutaman kilsan edestakaisin. Neljättä lapsenlastani hoidin pari ensimmäistä kuukautta. Voin kertoa, että oli raskasta.
- ap
Anteeksi kirjoitusvirheet ja korjasin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- ap
Ei se aina ollut hanaa.Hoidin ekaa lapsenlastani kaksi vuotta. Kesät talvet ajoin pyörällä muutaman kilsan edestakaisin. Neljättä lapsenlastani hoidin pari ensimmäistä kuukautta. Voin kertoa, että oli raskasta.
- ap
Vaan ei sitä silleen ajatellut, kun oli muna pesässä.
-ap
Vierailija wrote:
Kuka teistä asuu maalla ja kuka kaupungissa? Itse asun keskisuuressa kaupungissa kerrostalossa. N55+
Asun maalla, pienessä kylässä, joka kuuluu kaupunkiin kuntaliitoksen tuloksena, uudehkossa kerrostalossa. Pidän kyllä täällä asumisesta, suuren järven rannalla ja hyvien lenkkimaastojen äärellä. N77