Miksi monilla asiat jäävät meinaamisen tasolle?
Suunnitellaan ja suunnitellaan, mutta valmiiksi tai edes aloitetuksi ei saada.
Kommentit (22)
Imuroimistakin suunnitellaan viikko, käsittämätöntä.
Monista johtaminen ja suunnittelu on paljon anoisampaa kuin tekeminen. Puhumattakin, että tekeminen vaatii taitoakin.
T. Työnteonkatselija
Väsymys, uupumus, energian puute, monimutkaisemmissa asioissa osaamisen puute.
Adhd ja toiminnanohjaushäiriöt.
Tämmönen ku tulee työpaikalle, niin pää hajoaa.
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
No se on nääs tää älylaite joka on junttautunut käteen kiinni ja painava pylly uponnut syvälle soffan pehmusteisiin.
Kyllä siinä meinaamiseksi jää kaikki...😵💫
Tulee muita ideoita niin paljon, ettei tiedä mihin keskittyisi ensin.
Jotkut ovat suunnittelijoita. Itsekin olen juuri sellainen. Oikeastaan minulla on jopa koulutus suunnittelemiseen. Ja todella, osaan suunnitella vaikka minkälaisia konsepteja. Mutta minulla ei ole koskaan ole ollut rahkeita ja uskallusta niiden toteuttamiseen yksinäni, joten en reaalisesti juurikaan edes käytä suunnittelutaitojani. Moni suunnittelija tarvitsisi ympärilleen tiimin, jossa on tämän lisäksi toteuttajia ja eri alojen ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Imuroimistakin suunnitellaan viikko, käsittämätöntä.
Viikko? Minulla menee useampi kuukausi. Suihkussa käymistä olen suunnitellut kuusi viikkoa. Lauantaina tulee täyteen seitsemän. Katsotaan joko sitten innostuisin peseytymään.
Ennen suunnittelin, mutta sen jälkeen näkyi sumua. Nykyään näkyy vain sumua.
Meinasin lähtee lomalle mutta en jaksanut. kaikenlaista olen meinannut tehdä tosiaan mutta on jäänyt tekemättä.
Tulee aina jotain muuta tielle, ei ole aikaa, energiaa, tms. homman vaatimaa resurssia.
Mitä merkitystä sillä on niin kauan kun ei aiheuta muille ongelmia.
Olen tuntenut ihmisen joka 30 vuotta meinasi ja meinasi lähteä joku kerta Savonlinnan oopperajuhlille. Hän kuoli ennen kuin toteutti sen. Ehkä hän ei oikeasti edes vakavasti harkinnut sitä koskaan. Ehkä se oli vain tyhjää puhetta.
Jos asia on turha, on hyvä että tärkeämpi siirtyy edelle ja väärää asiaa ei tehdä. Ylitekeminen.
Olen suunnitellut monia asioita kymmeniä vuosia. Ei tule valmista.