Katsotteko kadulla vastaan tulevia ihmisiä silmiin?
Kun kävelette vaikka kaupungilla tai lähdette lenkille. Kuinka paljon ylipäänsä kiinnitätte huomioita muihin kaupungilla hengailijoihin/liikkujiin?
Kommentit (58)
En koskaan ja mua itseasiassa vähän ahdistaa se kun suomalaiset hakee katsekontaktia ohikulkijoista, tulee olo että mitä ne nyt musta haluaa koska itseä ei ohikulkijat kiinnosta. Esitän etten näe
En katso silmiin. On liian henkilökohtaista.
Tsekkaan pyllyn, reidet, sääret, rinnat, kasvot ja silmät.
En huomioi ketään kun ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta.
Aina toki katson vaivihkaa onko sekopäitä tai nistejä mutta en silmiin. Miksi katsoisin?
Vierailija wrote:
Nykyään katson ohi ihmisistä, mieluiten kokonaan toiseen suuntaan. Ihan vaan siksi että eräs toinen k u l t t u u r i on tuonut liikaa oppejaan tänne. Oli pakko alkaa katselemaan seiniä sen jälkeen kun alkoi tuntumaan, että eräät pitävät jopa vahingossa syntynyttä sekunnin sadasosan katsekontaktia kutsuna intiimiin kanssakäymiseen.
Tympeäähän tämä on, mutta oma turvallisuus on tärkeintä.
Yle kehoitti tuijottamaan ja heiluttamaan avaimia. Monikohan on ottanut sen kutsuna kotiin ja intiimiin kanssakäymiseen? Tosin ei Ylen syöttiläillä ole mitään vastuuta mahdollisista rais-kauksista.
En katso muita silmiin koska minua ei kiinnosta muut ihmiset. Keskityn vain itseeni.
Tuijottajat on epäkohteliaita. Inhoan heitä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tietysti vilkaisen, minkälaista sakkia on vastaan tulossa.
Kannattaa, että voi vältellä sekopäiltä vaikuttavia.
Ja sekopäiden ja juoppojen tuijottelu (silmiin) on heille kutsu tulla tekemään läheisempää tuttavuutta. Sitä en halua.
Katson aina silmiin vastaantulijoita. Paitsi joskus esim nuorison osalta voivat häiriintyä jos katsoo silmiin. Aikuinen osaa suhtautua hyvin silmiin katsomiseen.
Huvittavaa kuinka naiset välttelee katsekontaktia.
Järkevää on katsoa jo kauempaa. Kun on kohdalla ei tarvi katsoa.
Vaikka olisi tosi herkkä ja ujo, ulkona kävellessä pää pystyyn, hyvä ryhti ja reipas meno. Ihmisiä voi katsoa, mutta neutraalisti.
Jotkut miehet voi tuijottaa, koska haluaa nähdä reagoitko hermostuneesti. Älkää näyttääkö mitään pelkoa eikä epävarmuutta.
Myös laitakaupungilla jossa on vähemmän ihmisiä, kannattaa ennakoida. Olla valppana. Ei kuulokkeita tmv.
Minä en katso muita ihmisiä silmiin koska olen maailman paras ja elän omaa upeaa elämääni omassa maailmassani. Muut ihmiset voivat väistyä tieltäni. Hahah.
Kyllä katson, jos naisella on kauniit silmät, käännyn ympäri ja katson, miltä hän näyttää takaapäin.
Naisia en katso. Feministit ovat opettaneet että pelkkä katsekin voi olla ahdistelua. Helposti joutuu vielä syytteeseen nykypäivänä...
Katson maahan, jotten astu koiranpökäleeseen tai kompastu tierikkoon tms.
Vierailija wrote:
Kyllä katson kaikkia kivannäköisiä tyttöjä ja vielä isken silmää.
Tuosta tietää että olet vanha...
Kyllä katson kaikkia kivannäköisiä tyttöjä ja vielä isken silmää.