Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö siellä suihkussa ravata joka päivä?

Vierailija
19.10.2023 |

Riittääkö jos käy joka toinen päivä? Perustele.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nainen, vaihdevuodet, hirveä hikoilu. Ajattelen lähimmäisiäni. Deodorantti ei kestä edes puolta päivää. Joskus käyn jopa kahdesti päivässä suihkussa. Pitää ravata suihkussa, jos ihmisten ilmoille lähtee. Jos oleilen vain kotona, riittää että pesen kainalot. 

Kokeile antiperspirantia. Tiedätkö deodorantin ja antiperspirantin eron?

Vierailija
42/44 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Perustele sitä perustele tätä. Oletko exäni? 

En ole. Olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa, mutta sinulle suosittelen pipon löysäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä riippuu suihkurytmi ihan vuodenajasta ja siitä, mitä päivän aikana teen, onko menoja jne. Kesällä saatan käydä kolmekin kertaa päivässä suihkussa, jos on kuuma ja/tai tehnyt jotain, missä on hikoillut/likaantunut. Talvella käyn noin joka toinen päivä, riippuen siitä, olenko hikoillut vai en. Jos on vähänkin tullut hiki, se on käytävä huuhtelemassa pois, koska atooppinen ihoni ei kestä yhtään sitä, että hiki jää iholle. 

Vierailija
44/44 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana käydä vähintäänkin kerran päivässä suihkussa. Jos olen aamulla lähdössä johonkin, niin käyn aina suihkussa ja pesen myös hiukset. Illalla teen sitten iltapesun, tai käyn vielä suihkussa, jos hiostunut päivän aikana. Jos oleilen kotona, niin käyn suihkussa iltaisin.