Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tuosta työpaikan mieskarkki keskustelusta muistoja mieleen

Vierailija
19.10.2023 |

En nyt voi sanoa olevani mieskarkki, mutta ihan normaali ja urheilullisen vartalon omaava.

Olin nuorena miehenä opiskeluaikana säännöllisesti tekemässä keikkaa mielisairaalassa. Olin hankkinut mielisairaanhoitajan paperit, mutta se ei lyönyt leiville, niin opiskelin toista ammattia.

Olin osaston ainoa mieshoitaja, joka oli hieman outoa, kun psykiatrisella puolella miehiä on hoitajina normaalia enemmän. Sairaalassa oli pieni kanttiini, joka oli auki parina päivänä viikossa muutaman tunnin. Hoitajat kukin vuorollaan olivat hoitamassa kanttiini. Omalla kanttiinivuorollani hieman ihmettelin, kun kaikki hoitajatkin kävivät asioimassa, vaikka se oli lähinnä asiakkaille tarkoitettu.

Normaali rutiini oli, että vuoron päätyttyä toinen hoitaja tulee laskemaan kassan ja auttamaan siivoamisessa. Kanttiini mentyä kiinni, osastolta tulikin keski-ikäinen hoitaja. Hän naureskeli hieman tullessaan ja minä sitä ääneen ihmettelin. Kysyi sitten, olinko ihan sokea? Kertoi, että osastolla oli ollut varsinainen kissatappelu kuka saa käydä kanttiinissa ja missä järjestyksessä.

Saatiin kassa laskettua ja paikat siivottua. Tämän jälkeen hän katsoi silmiin ja totesi, että nyt on hänen vuoro. Samalla nosti helmaa ja riisui pikkuhousut pois. Harmitteli, ettei ukko ollut suostunut pillua nuolemaan sitten seurusteluaikojen. Minua ei tarvinnut kahta kertaa pyytää ja painuin haaroväliin ja upotin kasvoni tummaan karvakolmioon. Kauan ei tarvinnut kielihoitoa ja imuttelua antaa, kun reidet jo tärisivät ja voimistuva voihke täytti kanttiinin. Kolme varttia olimme toistemme kimpussa ja en pysynyt laskuissa kuinka monesti hän sai. Itse laukesin kahteen kertaan. Pakko oli käydä taukotilojen kautta siistiytymässä, ennen osastolle menoa.

Olisihan se pitänyt arvata, että naiset puhuvat keskenään. Seuraavalla viikolla yksi hoitajista tuli vartin myöhässä töihin ja valitti, että auto oli jättänyt tielle. Se oli kuulemma vajaan kilometrin päässä tien sivussa. Itse opiskelin tekniikan alaa ja hän pyysi, voisinko sitä vähän vilkaista. Käveltiin sitten ruokatunnilla autolle, joka olikin ajettu pienelle metsätielle pois näkyvistä. Kyseessä oli vanha kunnon Hiace ja autolle päästyä hän totesi, ettei autossa mitään vikaa ole. Avasi takaluukun ja siellä oli patja. Tönäisi minut patjalle ja sanoi, että nyt nuolet ja panet mua samalla lailla, kuin y:tä kanttiinissa.

Hieman kyllä hävetti, kun ajettiin tunnin päästä parkkipaikalle ja kahvihuoneessa hän kailotti, että hyvin on poika kouluja käynyt, kun saatiin homma hoidettua.

Reilu vuoden aikana tuli sitten puuhasteltua kahta lukuunottamatta kaikkien osaston hoitajien kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat hyvin nuo ajat ja varmasti myös sen millaiset vulvat osaston naisilla oli. Kenellä oli runsaimmat häppärit?

Vierailija
2/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... taidan tietää mikä sairaala on kyseessä. Aika harvassa paikassa kanttiinia pyöritettiin hoitajien talkoina. Tapahtuiko tämä 1990 luvun alussa? Jos tapahtui, niin olin se toinen sairaanhoitaja, jota et päässyt 'hoitelemaan'. Uskollinen olin silloin miehelleni ja olen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muistat hyvin nuo ajat ja varmasti myös sen millaiset vulvat osaston naisilla oli. Kenellä oli runsaimmat häppärit?

Yksi hieman ylipainoinen tumma hoitaja, jolla oli myös aivan suunnattoman kokoiset rinnat. Koskaan en ole sen jälkeen nähnyt paljaana yhtä isoja. Hän tykkäsi kun klitorista imi samaan aikaan kun kieltä käytti. Silloin oli pakko ottaa sormet avuksi, että sai häpyhuulet pidettyä pois tieltä.

Vierailija
4/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yksi hieman ylipainoinen tumma hoitaja, jolla oli myös aivan suunnattoman kokoiset rinnat. Koskaan en ole sen jälkeen nähnyt paljaana yhtä isoja. Hän tykkäsi kun klitorista imi samaan aikaan kun kieltä käytti. Silloin oli pakko ottaa sormet avuksi, että sai häpyhuulet pidettyä pois tieltä.

Oih, olisipa ihana kokea tuo. Vähän kuin satisfyer miehen olomuodossa 

-N42-

Vierailija
5/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hmmm... taidan tietää mikä sairaala on kyseessä. Aika harvassa paikassa kanttiinia pyöritettiin hoitajien talkoina. Tapahtuiko tämä 1990 luvun alussa? Jos tapahtui, niin olin se toinen sairaanhoitaja, jota et päässyt 'hoitelemaan'. Uskollinen olin silloin miehelleni ja olen yhä.

Muistan hyvin. Naureskeltiin sitä kun hoitelit myös "Lakkitatin", sen ihan hervottoman läskin. Ei kyntömies tosiaan vakoaan valitse.

Vierailija
6/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta hoitajaa tuollaisella osastolla on töissä? Taisi sinulla olla aika vilkas vuosi?

Tuliko uusia kissatappeluita, kun selvisi, että olet käynyt monta vakoa kyntämässä?

Vierailija
7/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä tarinatko pitäisi taas kerran uskoa??

Vierailija
8/24 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoivatko paljaalla laskea sisään?

Vierailija
9/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja nämä tarinatko pitäisi taas kerran uskoa??

Olen psykiatrian erikoissairaanhoitaja ja nainen. Pitkään alalla ja osastoilla työuraa tehneenä, pidän noita kertomuksia hyvinkin mahdollisena.

Sen verran munankipeitä naisia alalla on töissä ja miespuoliset hoitajat ja erityisesti psykiatrit ovat kovassa huudossa.

N51

Vierailija
10/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä ottaa mielenterveyshoitaja yhdeksi uravaihtoehdoksi.

M19

Vierailija
11/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

M19

Sitten kannattaa pitää näppinsä erosta potilaista. Siihen se ura on joillekin noussut pystyyn, kun ei pysty hillitsemään itseään psykonartun edessä. Toki niiltä saa parhaat kyydit.

Vierailija
12/24 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M19

Sitten kannattaa pitää näppinsä erosta potilaista. Siihen se ura on joillekin noussut pystyyn, kun ei pysty hillitsemään itseään psykonartun edessä. Toki niiltä saa parhaat kyydit.

Ei tulisi mieleenkään edes ajatella saati koskea asiakkaita. Työkavereita panen kyllä mielelläni ja aika antavaa porukkaa kyllä on.

-Mieshoitaja- 

Vierailija
13/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki on mahdollista ja kaikissa ammateissa nussitaan, mutta kun laitetaan noin överiksi ja kommentoidaan vielä itse moneen kertaan, niin tarinat vaan ei enää ole uskottavia! Nämä on näitä nykyajan satusetien jorinoita! Jos vähänkään viitsii, niin kyllä huuhaajutun todesta erottaa!

Vierailija
14/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva-alan ammattilaisilta olen minäkin parhaat kyydit saanut. Kyllä sisar hento valkoinen muuttuu kissapedoksi makuuhuoneessa.

Vierailija
15/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt ollut edes kandilääkäri. Ei köyhästä opiskelijasta kukaan hoitaja ole kiinnostunut.

Vierailija
16/24 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokemusta on, naispuoliset mielenterveyshoitajat ovat mukavan huolimattomia perseestään.

Vierailija
17/24 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mies karkki ontodellisuutta .

Huori urheilullinen nuori mies saa naisissa aikaan kiimaa. Ainakin vasimossani se sai aikaan juuri tuon.

Oli helppo lukea vaimon ajatuksen kun sellainen hetki tuli. Olimme kesämökillä ,missäs muualla. Naapuri mökillä oli useampi nuorta miestä juhlimassa jotain,ainakin möykkä ja musiikki pauhas kuuluvasti.

Kun eka hetki tuli,ja vaimoni näki nuoren miehen,vaimo muuttui hermostuneeksi .

Naama muuttui punaiseksi .

Oli ollut puhetta vieraasta miehestä,ja vaimo kuiskaskin että voisko? 

Pikkasen kiusallakin ajattelin viedä asiat siihen tilanteeseen.

Kun poika kysyi olisko mulla kaljaa tai jotain viinaa myytävänä.

Sanoin että enpä minä myy ,kun se on kiellettyä.

Kysyin ikä,ja olihan ihan lailliset.

Sanoin että voisin harkita vaihto kauppaa,jos suostuu pieneen työ juttuun.

Näin että vaimo huomaa mitä tarkoitin,lehahti tulipunaiseksi.

Selitin kaverille mistä työstä olisi kyse.

Pienen hymyilyn jälkeen ,asiasta sovittiin.

Kertoi että heidän mökillä   olis apu voimaakin,muutama kaveri joille taitaa sopia hupi.

Pieni soitto,kun kaveri soitti mökilleen ja pian kolme miestä tuli tupaamme.

Ei ollut ihan niin mies karkkeja kun se eka mies.

Oli pikkuisen vaimolla vaikeaa kun oli neljän miesten käsien hyväiltävänä.

Vierailija
18/24 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla nykyään ole seksielämää, kun pitää vuosikymmenten takaisia fantasioita muistella?

Vierailija
19/24 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo, joka varmaan on vilkuillut myös potilaita.

Vierailija
20/24 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa meidän osastollakin tuollainen nuori opiskelija. Antaisin kyselemättä kunnon kyytiä.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan