Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lapsenne teitä vanhoina?

Vierailija
19.10.2023 |

Silloin kun itse olin lapsi ja nuori, niin omat vanhemmat tuntuivat satavuotiailta kalkkiksilta (tätä sanaa ei muuten nykyään enää kuule). Mun omat lapset taas nauraa suunnilleen päin naamaa, kun sanon, etten jaksa jotain asiaa, kun olen niin vanha ja väsynyt. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia. Muistan tuon. Äiti oli muka vanha kun oli 40 tai 50. Tai 60. Nyt on 70+ ja tekemistä riittää hänellä, myös tuttuja.

Vierailija
2/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet päästänyt itsesi noin vanhaksi ja väsyneeksi laiskaksi. Lasten suusta se totuus kuuluu.

Minulla ei ole lapsia ja pitää osata ihan kaikki tietotekniikka itse ja opiskella. Minä en ymmärrä näitä uusavuttomia jotka eivät osaa yhtään mitään ja tukeutuvat jälkipolveensa ihan kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Mutta itse pidän omia noin 80vuotiaita vanhempiani vanhoina.

Vierailija
4/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi olet päästänyt itsesi noin vanhaksi ja väsyneeksi laiskaksi. Lasten suusta se totuus kuuluu.

Minulla ei ole lapsia ja pitää osata ihan kaikki tietotekniikka itse ja opiskella. Minä en ymmärrä näitä uusavuttomia jotka eivät osaa yhtään mitään ja tukeutuvat jälkipolveensa ihan kaikessa.

Siksi et olekaan vanha ja ränsistynyt sekä aivosumuinen. Kun on lapsia niin vuosien uupumus ja nukkumattomuus tekee jo keski-iässä muistamattomaksi ja dementoituneeksi. Jos olisikin saanut elää vain itselleen nämä viimeiset 25 vuotta niin olisi aivotkin ihan eri kuosissa eikä uupumus olisi päässyt kroonistumaan. Mutta näillä mennään nyt ja todellakin saa auttaa, koska aivojeni kovalevy on täyttynyt aikaa sitten.

Vierailija
5/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Olen 49 v ja mies 60 v. Lapset 19 ja 12 v. 

Vierailija
6/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain bonuslapsia. Joskus kysyttiin miehen kanssa heiltä, että ollaanko me teidän mielestä vanhoja. Ei kuulemma olla. :D Ottaako sen nyt hyvänä vai huonona.. Ollaanko kenties liian lapsellisia. 

Vierailija
7/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä vanhana. Olen 44v. Omat vanhempani olivat vanhoja. Ihan alkoivat olla vanhoja käytöksellään ja korostivat sitä joka välissä. Äiti alkoi tuon vanhan hokemisen jotain 45 vuotiaana. Itse olin vielä ala-asteella. Oli asenne kaikkeen ettei voi kun on niin vanha. Oli kyseessä sitten pukeutuminen, matkustelu, opiskelu ym. 

Vierailija
8/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 vuotias kun poikamme syntyi ja 23 vuotias kun tytäremme syntyi.En tiedä pitivätkö vanhan kun itse olivat nuoria.

Vierailija
9/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei pidä vanhana. Olen 44v. Omat vanhempani olivat vanhoja. Ihan alkoivat olla vanhoja käytöksellään ja korostivat sitä joka välissä. Äiti alkoi tuon vanhan hokemisen jotain 45 vuotiaana. Itse olin vielä ala-asteella. Oli asenne kaikkeen ettei voi kun on niin vanha. Oli kyseessä sitten pukeutuminen, matkustelu, opiskelu ym. 

Sukupolvien välinen kuilu oli tuolloin paljon isompi. Nykyään aikuiset ja lapset kuuntelevat samaa musiikkia ja ostavat vaatteensa samasta kaupasta ja aikuisetkin syövät karkkia ja pelaavat.

Vierailija
10/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 😅 Olemme 32- ja 33v. Lapset 14- ja 12-vuotiaat. Ovat aina olleet tyytyväisiä siitä, että on nuoret vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi