Onko RED SONJA hyvä elokuva?
Kommentit (21)
Mulla on se dvd:nä kun kirjastossa oli "vie pois" pöytä. Aika kumma että arnold schwarzennegger esiintyi tämmösessä b-leffassa vielä vuonna 1985.
Jokainen elokuva jossa on alle 70-vuotias Arnold on vähintään katsottava elokuva.
No joo, onhan se, jos tykkää vanhoista äksön leffoista ja "amazon" tyyppisistä taistelijanaisista.
Brigitte Nielsenillä vielä luomut. 🍉🍉
Lapsena tykkäsin. Epäilen että näin aikuisena voisin olla eri mieltä jos sen katsoisin.
Vierailija wrote:
Mulla on se dvd:nä kun kirjastossa oli "vie pois" pöytä. Aika kumma että arnold schwarzennegger esiintyi tämmösessä b-leffassa vielä vuonna 1985.
Jeps, mutta ilmeisesti häpesi sen verran, ettei ollut Conan, vaan Kalidor. Uusi Red Sonja-leffakin on muuten tuotannossa ja kuvattu jo, nimekkäin näyttelijä Rhona Mitra - ei tosin Sonjana.
-winner-
Vierailija wrote:
Brigitte Nielsenillä vielä luomut. 🍉🍉
Ja Kouvolatukka. 🤭
Katsomisen arvoinen kyllä, mutta älä pidä odotuksia kovin korkealla.
Vierailija wrote:
Samanlaisia b-leffoja Commando ja Terska 1:kin olivat. Ne vain onnistuivat kun taas Sonja epäonnistui.
Aikaa jolloin iso Arska vielä näytteli monttu auki.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Samanlaisia b-leffoja Commando ja Terska 1:kin olivat. Ne vain onnistuivat kun taas Sonja epäonnistui.
Onko Artulla oikeastaan muita kuin b-leffoja? Esim. Juokse tai kuole, jolloin A oli jo ehta tähti, melkoinen halpis. Myöhemmät Terminatorit ja True lies kovan rahan elokuvia mutta siinä se taisi ollakin. Syltty Stallonella sentään oli hiukan taidekredibiliteettiä ekan Rockyn ansiosta.
Ei hyvä, mutta viihdyttävä sopivassa mielentilassa katsottuna. On sitä paljon paskempiakin leffoja tullut tuijotettua.
vähän liian woke kun tuli jo ennen woke aikakautta
Vierailija wrote:
Ei ollenkaan. Pahiskuningatar on lesbo ja tahtoisi lättäpillua Sonjan kanssa mutta sonttu ennemmin vaikka luopuu hengestään. Tässä 2024 versiossa sonttu tietty ylpeä lesbo ja mustaihoinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko Artulla oikeastaan muita kuin b-leffoja? Esim. Juokse tai kuole, jolloin A oli jo ehta tähti, melkoinen halpis. Myöhemmät Terminatorit ja True lies kovan rahan elokuvia mutta siinä se taisi ollakin. Syltty Stallonella sentään oli hiukan taidekredibiliteettiä ekan Rockyn ansiosta.
Hyvä huomio. Total Recall on varmaan taiteellisesti kunnianhimoisin noista kalliimmista?
(Sonjan budjetti oli muuten melkein 20 miljoonaa. Terminatorin kuusi ja Commandonkin vähän alle 10.)
Hyvä huomio. Total Recall on varmaan taiteellisesti kunnianhimoisin noista kalliimmista?
(Sonjan budjetti oli muuten melkein 20 miljoonaa. Terminatorin kuusi ja Commandonkin vähän alle 10.)
Ihme että Sonja näyttää niin kököltä kun rahaa oli yltäkylläisesti käytössä kasarin puolivälin mittapuulla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ollenkaan. Pahiskuningatar on lesbo ja tahtoisi lättäpillua Sonjan kanssa mutta sonttu ennemmin vaikka luopuu hengestään. Tässä 2024 versiossa sonttu tietty ylpeä lesbo ja mustaihoinen.
Silti noin vahva nainen on aika wokea kun ottaa huomioon.
Vierailija wrote:
HUNDRA on parempi.
Miksei TUSEN?
Minusta ihan ok, mutta Conan Barbaari on kyllä parempi.