Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä remontti on sellainen, missä päiväkausia porataan ja hakataan seinään vuorotellen?

Vierailija
19.10.2023 |

Mitä tuollaisessa remontissa tehdään?

Kommentit (35)

21/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä varmaan oli suunnilleen tollasta. Asunnossa tapahtui mittava kosteusvaurio. Jouduttiin poistamaan lattianpäällysteet olohuoneesta ja keittiöstä, purkamaan keittiön kaapit, purkamaan yläkertaan menevät portaat sekä purkamaan yksi seinä. Itse en siitä metelistä osaa sanoa mitään, koska oltiin 8 viikkoa evakossa. Naapureilta kuitenkin kuulin, että aika kova mekkala oli ollut. Paitsi sen ajan, kun oli kuivaus menossa.

Vierailija
22/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen juttu, jos ei ole asukkaille etukäteen ilmoitettu häiriöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kylppärirempat kestää jumalattoman kauan.

Vierailija
24/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itekin joskus ihmetellyt miksi naapuri porasi, porasi ja porasi reikiä seinään koko viikon. Vieläkään en tiedä syytä. Tuntui oudolta kun poraaminen loppui.

Vierailija
25/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vittuiluremontista kuullut?

Vierailija
26/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa, missä puretaan jotain.

Vierailija
27/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on hissiremontti.

Vierailija
28/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa missä tehdään muutakin kuin kiinnitetään yksi kaappi seinään.

Vierailija
29/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee-se-itse remontti.

Vierailija
30/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yläkerrasta kuuluu jatkuvasti naputus, nakutus, tömistys, kopsutus ja kuoputus. Aina ei voi olla loputon remontti eikö jokapäiväinen suursiivous huonekalujen siirtelyineen. Kyseessä ei ole vuokratalo eikä vuokra-asunto. Epäilen että siellä toimii jonkunlainen pienverstas tms. Olen puhunut isännöitsijälle, ei kuulemma ole aihetta valittaa kun kuuluu vain sallittuun aikaan. Jonkinlainen kotirauha pitäisi olla päivälläkin, sanoin. Vastauksena olankohautus. 

Vierailija
31/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No joo kun aletaan korjaamaan pintavikaa jonka jälkeen huomataan että seinä tai lattia on märkä. Kuivaaminen kestää viikkoja jopa kuukausia. 

Vierailija
32/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No joo kun aletaan korjaamaan pintavikaa jonka jälkeen huomataan että seinä tai lattia on märkä. Kuivaaminen kestää viikkoja jopa kuukausia. 

No ei siinä kuivaamisvaiheessa mitään naputeta tai porata. Hurina vain kuuluu, jos on koneellinen kuivaus.

Vierailija
33/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämmöinen ääri: Surrrruurrrurr..ynnnyynnyyn.....nap nap nap nap...sur rur rur ynnyynnnyynn....pam pam pam...surrurrrrr, yyynnnnyyyynnnyynnn... jysk jysk jysk.

Vierailija
34/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ai tämmöinen ääri: Surrrruurrrurr..ynnnyynnyyn.....nap nap nap nap...sur rur rur ynnyynnnyynn....pam pam pam...surrurrrrr, yyynnnnyyyynnnyynnn... jysk jysk jysk.

Aika lailla juuri tuommoinen. Poraaminen ei vaan ole mitään pikku surinaa vaan käy luihin ja ytimiin. Ap.

Vierailija
35/35 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa remontti. Omaa asuntoani (tuleva koti, vielä asun muualla) olen nyt remontoinut 2 kk. Toki tehdään itse eli töiden jälkeen ja viikonloppuisin, siksi hieman hidasta. Yksi seinä purettiin ja tehtiin uusiksi, purettiin vanha pintalattia ja keittiö. Välissä maalattiin kaikki seinät ja katot. Nyt asennetaan uutta lattiapintaa, ensi viikolla alkaa kalusteasennus. Sitten on vielä yhden oven asennus, listoitus ja loppusiivous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan