Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kannattaa etsiä elämänkumppani

Vierailija
19.10.2023 |

Siis ei mitään hauskanpitoa vaan puoliso jonka kanssa perustaa perhe 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että etsimällä se ei tule. Aina tullut silloin, kun en ole etsinyt yhtään mitään. Rakastuminen tapahtuu alitajuisesti eikä siinä ole merkitystä sillä, onko tyyppi sun unelma vai kaveri joka sattui olemaan oikeaan aikaan paikalla, oikeassa valossa ja katsomaan sua oikealla tavalla.

Vierailija
2/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursiseurasta, sijoittajaklubista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
5/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta

Vierailija
6/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi

Vierailija
7/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mitä aatetta kannatat ja etsi sieltä. Onko se urheilu, newage, noidat, kiihkokristilliset, joku messutapahtuma, tietotekniikka, koirat, shakki, ristipistotyöt, tanssi, autot tms. Ja kauanko uskot kiinnostuksesi siihen säilyvän, muuttuuko aatteet.

Vierailija
8/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Bumble

Okcupid

Facebook dating

Badoo

Vierailija
9/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku harrastus: juoksu, hiihto, sähly, ratsastus, metsästys

Vierailija
10/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiasta

Vierailija
11/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä, missä liikut, mitä teet ja harrastat. Uskovainen kirkosta, bilehile baarista ja kuntoilija salilta tai muusta liikuntaryhmästä.

Vierailija
12/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista sillä minä löysin sen baaritiskiltä 34v sitten. Olin 24v ja kaikki kaverit jo perheellisiä ja minua pidettiin vanhana piikana kun kaikilla oli ollut ihan kamala kiire perustella perhettä.

Menin vastentahtoisesti ottamaan yhtä olutta keskellä viikkoa baariin kotipileiden saunaillan jälkeen laittautumatta ja meikittömänä ja jos en olisi mennyt niin en olisi löytänyt elämäni miestä.

Ne kaikki nuorena vakiintuneet erosivat kun ihminen muuttuu iän mukaan eikä se nuoruuden huuma kestänyt kun sen vähän aikaa. Niin että silleen loppui sitten se vanhaksipiiaksi haukkuminen jossain vaiheessa kun niitä eronneita alettiin haukkumaan itseään yyhooksi.

Jos on muita pilkannut niin osuus se pilkka joskus omaankin nilkkaan. Ei kannattaisi koskaan nousta liikaa kusi päähän kun ei tiedä mitenkä itselle voi käydä.

Vierailija
13/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ap.

Osmo 65

Vierailija
14/14 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Baarista sillä minä löysin sen baaritiskiltä 34v sitten. Olin 24v ja kaikki kaverit jo perheellisiä ja minua pidettiin vanhana piikana kun kaikilla oli ollut ihan kamala kiire perustella perhettä.

Menin vastentahtoisesti ottamaan yhtä olutta keskellä viikkoa baariin kotipileiden saunaillan jälkeen laittautumatta ja meikittömänä ja jos en olisi mennyt niin en olisi löytänyt elämäni miestä.

Ne kaikki nuorena vakiintuneet erosivat kun ihminen muuttuu iän mukaan eikä se nuoruuden huuma kestänyt kun sen vähän aikaa. Niin että silleen loppui sitten se vanhaksipiiaksi haukkuminen jossain vaiheessa kun niitä eronneita alettiin haukkumaan itseään yyhooksi.

Jos on muita pilkannut niin osuus se pilkka joskus omaankin nilkkaan. Ei kannattaisi koskaan nousta liikaa kusi päähän kun ei tiedä mitenkä itselle voi käydä.

Juu, sieltä baaritiskeiltä minäkin aikanaan löysin tyttöystäviä ja yhden vaimonkin. Mutta siitä on noin neljännesvuosisata aikaa. Voin sanoa että maailma on melko lailla muuttunut. Nainen toki saa seuraa edelleen jos on edes jollain tapaa viehättävä, mutta miehenä ei baarissa välttämättä edes kannata lähestyä naisia kaiken voimaantumispaskan, metoon ym. feministien masinoiman paskan ansiosta. Ja pariutumaan nyt ei välttämättä kannata lähteä enää muutenkaan ainakaan vakavammin, koska todennäköisimmin liitto päättyy eroon ennen pitkää ja miehelle jää niissä aina maksajan ja kärsijän rooli, eli paska käteen.

Naiset ovat paskoneet parisuhdemarkkinat, avioliitto-instituution ja ydinperheen melko lailla totaalisesti.