Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistin valheet

Vierailija
04.06.2025 |

Mikään, ei mikään mene juopolle alkoholin edelle.Saattavat joskus muuta esittää, valehtelevat jopa itselleen.Silmät oikein kiiluu kun tietävät saavansa myrkkyä.

Vaikka alkoholismi on sairaus, ei heitä tarvitse hyysätä.Rajat vaan ja tiukat, ei joustoa.Siitä vaan parantelemaan itse itseään, muut ei voi auttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät hallaa itselleen typeryyksillä ja syyttelevät muita, omista tekosistaan, ne ois muiden syy.

Vastuuta, sitä pitää juopolta vaatia.

Vierailija
2/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump valehtelee koko ajan. Hän on alkomaholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta pitää ja saa puhua.

Alkoholistit vaikuttaa niin monen ihmisen elämään.Yhdenkään ei pitäisi joutua kärsimään.

Hoitoon vaan.

Vierailija
4/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen erakkomaisesti elävä alkoholisti, joten kukaan ei ole häiritsemässä juomistani, tai häiriintymässä siitä. Kippis :D 

Vierailija
5/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin alkkiksen luiskaan. Hän yritti huijata mua ja osan ajasta onnistuikin, vaan eipä huijaa enää. Hei hei, juoppo-Jussi! onko kiva olla sekä työtön että myös koditon ja naiseton?

Ei ihmistä voi toinen auttaa jos se ei itse tajua olevansa kusessa alkoholiriippuvuuden kanssa.

Vierailija
6/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitun Jussin juomisesta kärsii työnantaja ja työkaverit (2-10 henkilöä), asiakkaat, vanhemmat, lapset ja entiset puolisot, yhteensä lähes 30 henkilöä.

Useimmat on toki kääntäneet jo Jussille selkänsä ja yrittävät vain unohtaa hänet.

Vierailija
7/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin alkkiksen luiskaan. Hän yritti huijata mua ja osan ajasta onnistuikin, vaan eipä huijaa enää. Hei hei, juoppo-Jussi! onko kiva olla sekä työtön että myös koditon ja naiseton?

Ei ihmistä voi toinen auttaa jos se ei itse tajua olevansa kusessa alkoholiriippuvuuden kanssa.

Ei omaa elämää kannata kuluttaa juopon kanssa.Samalla kun tuhoavat itsensä, siinä kärsii kaikki läheiset.

Vierailija
8/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta puhut

Vierailija
9/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen erakkomaisesti elävä alkoholisti, joten kukaan ei ole häiritsemässä juomistani, tai häiriintymässä siitä. Kippis :D 

Niin olen minäkin. Mutta minäpä häiriinnyn itse. Viimeksi maanantaina lotrasin ja eilinen meni krapulassa. Krapula on kyllä vıttumaisin olotila mitä tiedän. 

Vierailija
10/10 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa noin. Onkin sitten eri asia, miten kukakin sen juoppouden määrittelee. Jollekin se on saunakalja, toiselle pullo kossua päivässä.