Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilliset vuoteet miehen kanssa? Kuinka onnistuu

Vierailija
18.10.2023 |

Kysyisin mieltä askaruttavaa asiaa teiltä jotka nukutte avioliitossa eri huoneissa/ yksittäisissä vuoteissa. Miten saitte kumppanin tähän suostumaan?

Olen huomannut pitkässä avioliitossa nyt kun riitoja joskus on, ja mies nukkuu silloin olohuoneessa, että saan paljon paremmat yöunet yksin. Haluaisin muuttaa toiseen huoneeseen tai ottaa erilliset vuoteet mutta mies ei suostu. Riitojen lisäksi hän on yökukkuja ja herättää usein, kun tulee nukkumaan, kolistelulla. Minä taas en ole. Lisäksi kuorsaa. Miten perustelen ettei avioliitto kaadu jos minä nukun yksin?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi enää aviovuoteessa nukkua yhdessä, silloin on parasta pist

ää kantapäät vastakkain, ja käpytellä kokonaan   eri suuntiin koko talosta.

Kun fyysinenki  läheisyys hiipuu, se henkinen lienee jo lopahtanut, ei liitossa ole jäljellä enää yhtään mitään.

Ei mitään todellista limaa yhteiseloon.

Kun muuttaa yksin asumaan, niin kukaan Ei kuorsaa asunnossa ei kupehski öisin, ei lue myöhään sängyssä, ei nouse liian aikaisin kahvinkeittoon vkonloppuna, eikä nuku liian myöhään.

Se selkeä ja yksinkertainen hommeli hoitaa ero.

Ei tarvi sitten ystäville, työkavereille ja sukulaisille jatkuvasti moittia ja ivailla omaa aviopuolisioa.

On kuitenkin aivan varmaa, että kuorsaava ja teidän haukkuma aviomies kelpaa hyvin puolisoksi / kumppaniksi jollekin toiselle naiselle.

Vierailija
22/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoin

"Puolisoni kieltää minulta tärkeän fyysisen perustarpeen, ja ei välitä siitä että hänen käytöksensä vaarantaa terveyteni. Hän kiristää minua emotionaalisesti hyväksymään tilanteen. Kuinka voin täysin muuttaa hänen luonteensa ja saada hänet ymmärtämään että minunkin hyvinvointini on tärkeää, kun hän ei välitä minusta ollenkaan eikä ja häntä haittaa että kärsin joka päivä?

Ps. En itsekään arvosta itseäni ollenkaan, ja siksi luulen että ansaitsen tällaista kohtelua, olenhan sietänyt sitä jo pitkään. Tärkeintä on etten vain ala kuvittelemaan että minun tarpeilleni olisi väliä, koska oikeastihan puolison yöllinen kolistelu on toki paljon tärkeämpää kuin uni; unen puutehan vain sairastuttaa ja jopa tappaa, lol."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toisin sanoin

"Puolisoni kieltää minulta tärkeän fyysisen perustarpeen, ja ei välitä siitä että hänen käytöksensä vaarantaa terveyteni. Hän kiristää minua emotionaalisesti hyväksymään tilanteen. Kuinka voin täysin muuttaa hänen luonteensa ja saada hänet ymmärtämään että minunkin hyvinvointini on tärkeää, kun hän ei välitä minusta ollenkaan eikä ja häntä haittaa että kärsin joka päivä?

Ps. En itsekään arvosta itseäni ollenkaan, ja siksi luulen että ansaitsen tällaista kohtelua, olenhan sietänyt sitä jo pitkään. Tärkeintä on etten vain ala kuvittelemaan että minun tarpeilleni olisi väliä, koska oikeastihan puolison yöllinen kolistelu on toki paljon tärkeämpää kuin uni; unen puutehan vain sairastuttaa ja jopa tappaa, lol."

Normaalit terveet i

Kuulehan sinä ihmisp3rse3. Siinä missä sinä et kykene tahdon voimalla pienentämään eturauhastasi, herkkäuninen ei pysty syventämään untaan. Toivottavasti sinulla ei ole eikä tule puolisoa, koska empatiakykysi ja ymmärryksesi ihmisen fysiologiasta on olemattomampi kuin ameeballa. 

Vierailija
24/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Alituisia valittajia nämä

-ilmiannettu naisviha poistettu.

Kaikkien kannalta on onneksi asiat oleva niin, että sinä elät elämäsi yksinäsi ja kuolet yksin sinne vuokrakaksioosi, kuolemasi huomaa vasta se taloyhtiön tyyppi joka tulee ihmettelemään 3kk kuluttua naapurien jatkuvaa valitusta asuntosi hajusta. Siihen sinun yksinäisen miehen kalmanhajuusi verrattuna hikoileva nainen on aika pientä.

Vierailija
25/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaiesn kuspäämiehen olet löytänyt?

Vierailija
26/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika. Oikeesti kammottavaa että ihmiset suostuu vuosikausia, jopa vuosikymmeniä, kärsimään liian vähäisistä ja jatkuvasti häiriintyvistä unista. Itse en suostuisi. Meillä huoneet eri kerroksissa, meillä on niin erilaiset rytmit, mä nukun 4-5 tuntia ja puoliso 8-10, tykkään katsella sarjoja keskellä yötä lämpimässä, puoliso viihtyy viileässä. Kumpikin hyvällä mielellä. Ei ole itsekkäämpää kuin puoliso joka vaatii vieressä "nukkumista". 

Vierailija
27/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä on omat huoneet ja ihan hyvin menee. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi aikuiset ihmiset nukkuvat samassa sängyssä.

Nukkukaa vain eri sängyissä. Mitä sitä läheisyyttä tarvitsee. Sitten ihmetellään kun miehellä on toinen. 

Vierailija
28/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummallakin erilliset 120cm sängyt samassa huoneessa ja hyvin toimii. Seksiin meillä on vakiintunut minun sänkyni, koska mielestäni miehen sänky haisee tunkkaiselta, mikä vie halut (mies hikoilee paljon, mitä en itse tee).

Kumpikaan meistä ei kuorsaa eikä ole kovin levoton nukkuja, mutta saamme vain paremmin unta, kun ei ole fyysistä kosketusta toiseen ja saa levittäytyä rauhassa. Tällä myös aikanaan perustelin toiveeni miehelle, joka oli aina ennen nukkunut parisängyssä. Koskaan ei ole tuntunut siltä, että tämä jotenkin vähentäisi seksiä tai läheisyyttä, seksiä meillä on pitkästä liitosta huolimatta joka toinen päivä ja läheisyyttä meillä on niin, että mies tulee aina iltaisin minun sänkyyni kanssani ennen kuin siirtyy omaan sänkyynsä nukkumaan. Pikemminkin huomaa, että jos olemme joskus vaikka hotellilomalla, jossa onkin yhteinen parisänky, olemme ärtyneempiä ja nukumme vähemmän ja tarvitsemme enemmän omaa tilaa hereilläoloaikana.

Vierailija
29/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eri huoneet juuri unen laadun vuoksi. Eri aikataulut ja tavat ja mieheni kuorsaa. Siksi nukun omassa huoneessa ja hän omassa, kumpikin saa laadukasta unta.

Vierailija
30/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllähän se onnistuu, jos on planktoninen suhde.

Mitenköhän planktonit liittyy sänkyihin ja nukkumiseen?

Osa valtamerten valaista syö planktonia, niiden hetulat ovat siihen tarkoitukseen sopivat.

Nams. Siten liittyy. 😊

Vierailija
31/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ei voi enää aviovuoteessa nukkua yhdessä, silloin on parasta pist

ää kantapäät vastakkain, ja käpytellä kokonaan   eri suuntiin koko talosta.

Kun fyysinenki  läheisyys hiipuu, se henkinen lienee jo lopahtanut, ei liitossa ole jäljellä enää yhtään mitään.

Ei mitään todellista limaa yhteiseloon.

Kun muuttaa yksin asumaan, niin kukaan Ei kuorsaa asunnossa ei kupehski öisin, ei lue myöhään sängyssä, ei nouse liian aikaisin kahvinkeittoon vkonloppuna, eikä nuku liian myöhään.

Se selkeä ja yksinkertainen hommeli hoitaa ero.

Ei tarvi sitten ystäville, työkavereille ja sukulaisille jatkuvasti moittia ja ivailla omaa aviopuolisioa.

On kuitenkin aivan varmaa, että kuorsaava ja teidän haukkuma aviomies kelpaa hyvin puolisoksi / kumppaniksi jollekin toiselle naiselle.

Ei meillä vaan muuttunut mikään muu suhteessa kuin se että nukutaan eri huoneissa. Läheisyyttä on edelleen. kummallinen ajatustapa sinulla.

Vierailija
32/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Meillä on omat huoneet ja ihan hyvin menee. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi aikuiset ihmiset nukkuvat samassa sängyssä.

Nukkukaa vain eri sängyissä. Mitä sitä läheisyyttä tarvitsee. Sitten ihmetellään kun miehellä on toinen. 

Miten nukkuminen läheisyyteen vaikuttaa? Nukutaan miehen kanssa vierekkäin, mutta en halua, että hän koskee minuun nukkuessani, koska se häiritsee uniani. Muuten kyllä tykkään läheisyydestä ja seksistä. 

Vierailija
33/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi seksiä pitää harrastaa vain parivuoteessa?

Mitä tekemistä seksillä nyt on tässä yhteydessä? henkilöhän puhui planktonisesta eli keijustoisesta (vedessä elävä ajelehtiva eliöstö). en kyllä ihan tarkkaan tiedä mitä tuo planktoninen tarkoittaa adjektiivina mutta jotenkin tuohon keijustoon liittyy...

No jos toinen on suhteessa valas 

Vierailija
34/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä uhannut erolla, mutta rauhallisesti ja selkeästi kerroin, että jollen saa nukuttua, terveyteni menee. Terveys on etusijalla, joten tarvittaessa olisin mennyt eri osoitteeseen nukkumaan.

Eipä siinä kumppanilla ollut vaihtoehtoja kuin suostua. Meillä onneksi tilaa riittää.

Vierailija
35/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi miehenä ihan ok nukkua eri huoneissa, varsinkin jos esim kuorsaus on syynä. Ei muutenkaan olla sylissä nukkujia, joten ei olisi mitään merkitystä. Seksihommat hoidetaan hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa joten ei vaikutusta siihenkään.

Vierailija
36/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis kuka harrastaa seksiä nukkuessaan? 

Vierailija
37/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitenköhän planktonit liittyy sänkyihin ja nukkumiseen?

Osa valtamerten valaista syö planktonia, niiden hetulat ovat siihen tarkoitukseen sopivat.

Ainakin vesisängyissä voi olla kaikenlaista kasvustoa. Miksi siis ei planktoniakin?

Vierailija
38/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Et ole koskaan ymmärtänyt? Eiköhän selity ihan vain sillä, että ihmiset kaipaavat eri asioita. Aika suuresta osasta tuntuu kivalta nukkua kumppanin vieressä. Toki myös sillä on vaikutusta, ettei monilla ole ylimääräisiä makuuhuoneita tai tilaa toiselle sängylle. 

Vierailija
39/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei viestiä 24 voi peukuttaa, MIKSI?

Vierailija
40/58 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kerrankin niin, että olin juhlimassa kaveripariskunnan kanssa, joilla oli kulissit ns kunnossa somessa ja ns yleisellä tasolla. Varsinkin nainen piti yllä sellaista me-ollaan-niin-rakastuneita-esitystä ulospäin, mutta olin välillä ihmetellyt naisen katkeria kommentteja miehelleen toisinaan eaavistellut, että ehkei kaikki sittenkään olekaan niin ruusuista.

Illan kuluessa menimme heidän luokseen jatkoille, ja kaikki oli vielä ihan ok, kunnes ihan yhtäkkiä tää kaveripariskunnan nainen ilmestyi pitkähihaisessa ja -lahkeisessa yöasussaan ja ilmoitti lähtevänsä nukkumaan. Tätä ihmettelin mutta jäimme miehen kanssa vielä valvomaan, koska meillä oli syötävää ja juotavaakin vielä katettuna ja tupakat polttamatta. Jonkin ajan kuluttua mies alkoi avautua, ja ilmenikin, että heillä on kaikki päin prinkkalaa parisuhteessa.

No miehellä oli se oma huone, niin sinne hän olisi halunnut minut viedä nukkumaan. Eikä tämä ole ainoa kerta kun kaverien miehet alkavat tällaisella agendalla vastaavassa tilanteessa lähestyä. Siinä saa olla kieli keskellä suuta, että pääsee tilanteesta pois asiallisesti sekaantumatta mihinkään verkkoon. Enkä ole kehdannut kavereilleni kertoa, että olette ilmeisesti henkisesti kastroineet miehenne ja parisuhteenne, dominoivia naisia kun ovat. Olen vain ottanut etäisyyttä ko henkilöihin. Suorastaan harmittaa kaikkien osallisten puolesta.

Eli naiset, jos parisuhteessa dominoitte ja nukutte suurimman osan öistä erillään, ja määräätte liki kaikesta, kannattaa ottaa hetki ja miettiä. Kaikki ei ole hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme