Kiltistä tottelevasta pojasta tullut ihan hirveä parissa viikossa.
Poika 4 v . On ollut todella kiltti, saanut ennen aina hyvää palautetta, päivät sujunut hyvin, kotona mennyt hyvin. Todella herttainen ja kiltti, kaikkien kaveri.
Nyt päiväkodista tuli palautetta että toisen pojan kanssa ei ole totellut aikuisia ja kiusannut toisia ja sylkenyt toisen pojan kanssa. Kotona ei tottele, vänkää nukkumaanmenosta, sanoi ekaa kertaa vee sanan ja toisteli sitä jatkuvasti ja kun kielsi niin nauroi ja toisteli uudestaan .
Yrittää komennella ja sanoo että ei tartte totella. Ei ikinä ole ollut tuollainen ja joo nyt ei ole kyse mistään "ei minun lapsi vaan muiden ka karat" jutusta vaan tuo uusi leikkikaveri joka pojan mielestä "paras tyyppi kaikista, muut on vammasia" niin uskon että nyt on muuttanut vahvasti pojan käytöstä. Ihan parissa viikossa muuttui ihan eri lapseksi, ei mene vessaan ellei pakota,sylkee, kiroili ensimmäisen kerran , potkii ja toistelee että ei tartte totella et sä mua enää määrää yms .
Todella ahdistavaa ja en tiedä mitä tuolle asialle voi tehdä kun ei poikia voi erottaa toisistaan kun samassa päiväkodissa mutta ei todellakaan tee hyvää lapselle, toki nyt minunkin poika itse lähtenyt näihin mukaan ja itse myös käyttäytyy mutta ei ole ollut ennen tollainen . Voiko päiväkoti puuttua tähän mitenkään kun kyseessä noin pienet?
Kommentit (22)
Avaria naamaan niin oppii tottelemaan. Mutta rakkaudella.
Kiitos ❤️