Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oireita sinulla tai tutullasi on ollut kun diagnoosi olikin syöpä? Mulla on fiilis etten oo kyllä yhtään kunnossa.

Vierailija
18.10.2023 |

Olen niin väsynyt, että hädin tuskin jaksan puhua. En kauaa. Energianpuute on valtava. Mulla on tosi paljon kaikenlaista oireilua, pahentuneet muutamassa vuodessa koko ajan. En jaksa nyt kirjoittaa mutta minua kiinnostaisi jos haluatte kertoa omakohtaisista kokemuksista?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole syöpää. Olo voi johtua muistakin terveysasioista. On ikävää jos useaa vaivaa hoitaa. Tai tulee aina uusi. 

Vierailija
62/67 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkaa lähti kuukausikaupalla tuppoina, jopa yli puolet hiuksista. Pyysin testaamaan syöpämarkkereita yksityisellä. Ei suostuttu testaamaan muuta kuin kilppariarvot. Oli kuin olikin rintasyöpä, joka löytyi seulonnoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi väynyt. Lääkäri määräsi rautatabletteja kun hemoglobiini oli huono. Yhtenä päivänä mieheni vei minut päivystykseen, löytyi vatsasyöpä. Leikattiin ja voin nyt hyvin. 

Kyllähän se koko ajan vaivaava väsymys on merkki jostakin! 

Vierailija
64/67 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Sormenpään kokoinen pallukka kaulalla.

Mikä syöpä? Minulla on hyvänlaatuinen kasvain kaulalla, mutta jotain turvonneita imusolmukkeita tulee koko ajan lisää kaulaan ja niskaan ja mietityttää onko diagnoosi kuitenkaan oikea

Oikeasti? Kirjoitaisin enemmän mutta tämä sivu tai puhelimeni tökkii. Mutta jokatapauksessa NYT KIIREESTI LÄÄKÄRIIN! SIIS IHAN OIKEESTI!

Vierailija
65/67 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitakaa itsenne.

Miten? Lääkäriin on 3kk jono ja yksityiselle ei ole rahaa.

Vierailija
66/67 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini kuoli rintasyöpään. Kun se löydettiin, ei hänellä ollut mitään muita oireita kuin patti. Eli kolme vuotta hoitojen jälkeen ok. Mutta vuosi ennen kuolemaa alkoi tappava väsymys. Tt:ssä ei näkynyt mitään, mutta eihän kuvattu kuin keskivartalo. Aivoissa syöpä oli lopulta. 

Vierailija
67/67 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpiä on niin montaa erilaista ja monen eri asteen, ettei ole mahdollista antaa mitään oikeaa vastausta tähän. Jos kyse on vakavasta ja pitkälle levinneestä syövästä, niin oireena on muutakin kun paha olo. Eivät syöpäpotilaat turhaan käytä fentanyylilaastareita jatkuvasti.

"Mitä oireita sinulla tai tutullasi oli" aika helppoa vastata oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi