Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstaa lukemalla saa sellaisen kuvan että kansa olisi pettynyt hallituksen toimiin vaikka

Vierailija
18.10.2023 |

todellisuudessa enemmistö suomalaisista on tyytyväinen siihen mitä ovat saaneet aikaan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Luin jostain että 99% oli tyytyväisiä nykyiseen kokoonpanoon. Se on jo ihan kiitettävä luku.

Vähän niinkuin se Stubbin hallintarekisteri kohu, jossa Stupido vetäisi luvut hatustaan.

😁👍

Vierailija
22/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on semmonen syrjäytyneiden marinapalsta.

Mä olen hallitukseen ihan tyytyväinen. Jo pelkästään se, ettei enää lööpeissä ole koko ajan Marinia ja sen bilettämisiä, on ihanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Et kai sinä usko, että tämän palstan mielipiteet ovat keskivertoisia kansan mielipiteitä. Ei täällä ole kuin muutama sata yleensä työtöntä kirjoittajaa.

Vaalitkin käydään siellä uurnilla eikä tällä palstalla.

Mistä sinä tiedät keitä täällä anonyymisti palstailee, et mistään. Vai yleistätkö kaikki samaan ryhmään johon             itse kuulut? Minä ainakaan en kuulu ko ryhmään.

Vierailija
24/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niin mitä ihmettä. Näistäkin kommenteista oikein kaikuu tyytyvälsyys. 

Näin nämä asiat koetaan. 

Se, että sinä ja sinun kaksi palkkaa saavaa vasurikaveriasi olette spämmissänne keskenänne suunnilleen samaa mieltä ei vielä kerro kansan mielipiteistä mitään. Muutenkin tässä korjataan sinun puolueesi sotkuja joten mitä enemmän niitä sotkuja haukut, sitä enemmän haukut omaa puoluettasi ja sen saavutuksia. 

Miksi aggressiivisesti väännät vasurijuttujasi vaikka kommentoitiin vain tyytyväisyyttä. Muitakin puolueita on olemassa ja myös niitä tyytymättömiä jotka eivät kannata mitään puoluetta. Tyytymättömiä löytyy myös hallituspuolueiden kannattajista kuten hyvin tiedät.

Kun on oikein oikealla ja kansallissosialisti niin silloin kaikki on kommunisteja jotka ei ole samaa mieltä.

Vierailija
25/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aina joku on vastaan näitä upeita uudistuksia. Meillähän on loistava hallitusohjelma, eikä keneltäkään leikata kohtuuttomasti. 

Eikä keneltäkään leikata kohtuuttomasti? Nyt pää pois pussista ja lukemaan ihmisten kommentteja! Minulta, työkyvyttömältä, viedään ruokarahat ja lääkkeiden hintoja nostetaan.  Minusta tuo on hemmetin kohtuutonta, kiehun raivosta, eikä se taatusti tee hyvää sairaalle kropalle, vahva lisästressi.

Vierailija
26/26 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa palstalaisista on muiden maksamalla köyhäintuella eläviä toimettomia jotka pelkäävät että heidän elämäntapansa, loputon joutilaisuus on uhattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän