Onko miesten osalta seksualisointia uimahalleissa?
Mietin tässä vain että katsovatko koskaan vanhemmat miehet hyväkroppaisia nuoria miehiä sillä silmällä uimahalleissa? Tämä voi olla häiritsevää, siksi kysyin. Uimiset uimisena.
Kommentit (48)
Kai nyt joskus jotain tuollaista tapahtuu, olettaisin että naisia seksualisoidaan enemmän, siksi on järjetöntä että nyky-yhteiskunta haluaa "sukupuolineutraalit" uimahallitilat!
Mikä nuoren hoikan pojan kropassa teitä viehättää? Saanen kysyä?
Enpäs tiennyt tuollaisesta ilmiöstä. Uskaltaako tässä enää pian uimahalliinkaan..
Hola! Mí es Salaam Tanzania. Shut Up.
Vierailija wrote:
Enpäs tiennyt tuollaisesta ilmiöstä. Uskaltaako tässä enää pian uimahalliinkaan..
Kaikki komeat miehet ja kauniit naiset mindfuckataan. Se on selvä.
Vierailija wrote:
Mikä nuoren hoikan pojan kropassa teitä viehättää? Saanen kysyä?
Ei mikään. Sitä vastoin nuoren miehen hyvä kroppa kyllä kiinnostaa.
Itse ajelen mun karvat aina jaloista niin se ilmeisesti lisää seksuaalisen häirinnän vyyhtiä, vaikka olen hetero.
- M19
Peurungassa on ollut sukupuolineutraalit pukutilat 1970-luvulta. Eli jokaiselle oma koppi.
Mutta ettehän te percelit ole sielläkään käyneet, kun pelkäätte ihmisiä sairaalloisesti.
Kylläpäs on taas keskustelunaihe. Ei miehet voi katsoa miehiä sillä silmällä tai on jotain vialla. Oletteko oikeasti tosissanne?
Miksi ei katsoisi? Se on sun ongelmasi, jos et kestä sitä että toinen mies katsoo sua. Ainakaan toistaiseksi sitä ei ole lailla kielletty. Ehkä ihan hyvä että katsovat, niin voit ens kerralla muistaa sen kun kyttäät nuorten naisten perseitä itse.
Kuka nuori käy uimahalleissa, lukuunottamatta harrastustoiminnassa mukana olevia?
Vierailija wrote:
Kai nyt joskus jotain tuollaista tapahtuu, olettaisin että naisia seksualisoidaan enemmän, siksi on järjetöntä että nyky-yhteiskunta haluaa "sukupuolineutraalit" uimahallitilat!
Miksi taas kun puhutaan miesten kokemasta häirinnästä, pitää ongelmaa vähätellä tuomalla esille naisten kokema seksualisointi? Sama tapahtuu aina, puhuttiin sitten ympärileikkauksesta, syrjinnästä tai parisuhdeväkivallasta, aina joku nostaa esille, kuinka naiset kärsivät siitä ja tästä.
Mitäs tuputatte niitä perseitänne ihmisten nähtäväksi. Ei miehetkään käytä Extra Extra Small legginsejä
Itse katselen vanhempia komeita miehiä, mutta jos tykkää nuoremmista niin mikäs siinä. Katsominen lienee ihan normaalia, ja kannattaisi varmaan miettiä omaa seksuaalisuuttaan jos kokee sen uhkana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaikki komeat miehet ja kauniit naiset mindfuckataan. Se on selvä.
Sulla on nyt käsitteet vähän hukassa :D
Vierailija wrote:
Mitäs tuputatte niitä perseitänne ihmisten nähtäväksi. Ei miehetkään käytä Extra Extra Small legginsejä
Missä korvessa mahdat asua? Minä näet päivittäin lenkkeilijöitä, joilla on niin tiukat juoksuhousut jalassa, että muna näkyy läpi. Ja tuskinpa sitä ihan muuten vaan esittelevät.
Tottakait katsellaan, niin kuin nuoret kiimaiset miehet katsoo meitä.👴