Onko miesten osalta seksualisointia uimahalleissa?
Mietin tässä vain että katsovatko koskaan vanhemmat miehet hyväkroppaisia nuoria miehiä sillä silmällä uimahalleissa? Tämä voi olla häiritsevää, siksi kysyin. Uimiset uimisena.
Kommentit (48)
Miehet on Miehiä ja Naiset on Naisia. Näitä asioita ei sekoitella edes katseilla!
Asun ihan Tampereella. En tiedä sitten kelpaako "korvesta"
Poikiakin voidaan seksualisoida mutta ainoastaan naisten toimesta. Miehet eivät sitä voi tehdä koska kuuluvat samaan sukupuoleen.
Vierailija wrote:
Asun ihan Tampereella. En tiedä sitten kelpaako "korvesta"
Vissiin jossain lähiössä missä ei juurikaan näy ihmisiä. Mä asun paljon pienemmässä kaupungissa ja joka ikinen päivä juoksee kadulla ohi miehiä joilla tiukat juoksuhousut ja paita mistä näkyy ihan kaikki. Helsingissä uskoisin että on ihan normipukeutumista nykyisin. Ja hyvä niin, miehetkin alkaa pikkuhiljaa omaksumaan sen ettei tarvitse piilotella itseään ja katsoa saa.
Itseasiassa keskellä päävaltatietä, lähes keskustassa Tre olen. Ihan sama, ei kiinnosta jos miehet haluaa hin-teik-si.
Vierailija wrote:
Itseasiassa keskellä päävaltatietä, lähes keskustassa Tre olen. Ihan sama, ei kiinnosta jos miehet haluaa hin-teik-si.
Eli sulla ei ole mitään hajuakaan miten miehet pukeutuu nykyisin, ja elät omassa persukuplassasi. Älä sitten päde asiaan, kun et siitä tiedä.
En ole miehenä ikinä kokenut minkäänlaista häirintää tai tuijottelua miehiltä. Naisilta kyllä.
Vierailija wrote:
Itse ajelen mun karvat aina jaloista niin se ilmeisesti lisää seksuaalisen häirinnän vyyhtiä, vaikka olen hetero.
- M19
Voi lisätä tai voi vähentää, riippuu katselijasta. Itse tykkään miehellä karvaisista sääristä ja reisistä - ja muistakin paikoista karvaisina eikä sileiksi nyrhittyinä.
- m29-
Kyllähän siellä sedät teinipoikia tuijottelevat. Monesti tehnyt mieli melkein ilmoittaa henkilökunnalle
Vierailija wrote:
Kyllähän siellä sedät teinipoikia tuijottelevat. Monesti tehnyt mieli melkein ilmoittaa henkilökunnalle
Olisinpa paikalla kun teet itsestäsi pellen :D Valitettavasti ihmisten katsominen on asia mitä et voi kieltää, eikä siihen voi henkilökuntakaan puuttua. Eri asia on jos joku tuijottaa pitkään eikä lopeta ollenkaan. Homofobia on merkki siitä, että maistuisi sullekin muttet uskalla sitä myöntää. Edes itsellesi.
Käykö uimahalleissa muka nuoriakin miehiä. Ei ole kiva laittaa 9v poikaa yksin sinne miesten puolelle, kun nuo tilat vetää puoleensa just kaikkia pedareita ja setämiehiä. Mutta ei kovin usein käydä ja onneksi veljeni usein lähtee sitten mukaan.
Vierailija wrote:
Käykö uimahalleissa muka nuoriakin miehiä. Ei ole kiva laittaa 9v poikaa yksin sinne miesten puolelle, kun nuo tilat vetää puoleensa just kaikkia pedareita ja setämiehiä. Mutta ei kovin usein käydä ja onneksi veljeni usein lähtee sitten mukaan.
Ja sitten heräsit.
Tottakai homot ja bi- miehet katselee kiinnostavia nuorukaisia ja miehiä sillä silmällä. Kuten me heterot naisia. Heitä vaan on pieni vähemmistö, eikä varmaan kannata julkisella paikalla paljoa katsella.
Lopetin käymisen elixiassa, kun huomasin että miesten pukkarin oveen ei tarvita avaintägiä mutta naisten pukkariin tarvitaan.
Eli miehiä pidetään potentiaalisina naisten ahdistelijoina.