Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten osalta seksualisointia uimahalleissa?

Vierailija
18.10.2023 |

Mietin tässä vain että katsovatko koskaan vanhemmat miehet hyväkroppaisia nuoria miehiä sillä silmällä uimahalleissa? Tämä voi olla häiritsevää, siksi kysyin. Uimiset uimisena.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymisen elixiassa, kun huomasin että miesten pukkarin oveen ei tarvita avaintägiä mutta naisten pukkariin tarvitaan.

Eli miehiä pidetään potentiaalisina naisten ahdistelijoina.

Vierailija
22/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on Miehiä ja Naiset on Naisia. Näitä asioita ei sekoitella edes katseilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ihan Tampereella. En tiedä sitten kelpaako "korvesta"

Vierailija
24/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍔🐿️

Vierailija
25/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikiakin voidaan seksualisoida mutta ainoastaan naisten toimesta. Miehet eivät sitä voi tehdä koska kuuluvat samaan sukupuoleen.

Vierailija
26/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asun ihan Tampereella. En tiedä sitten kelpaako "korvesta"

Vissiin jossain lähiössä missä ei juurikaan näy ihmisiä. Mä asun paljon pienemmässä kaupungissa ja joka ikinen päivä juoksee kadulla ohi miehiä joilla tiukat juoksuhousut ja paita mistä näkyy ihan kaikki. Helsingissä uskoisin että on ihan normipukeutumista nykyisin. Ja hyvä niin, miehetkin alkaa pikkuhiljaa omaksumaan sen ettei tarvitse piilotella itseään ja katsoa saa.

Vierailija
27/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaśsoõ

Vierailija
28/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa keskellä päävaltatietä, lähes keskustassa Tre olen. Ihan sama, ei kiinnosta jos miehet haluaa hin-teik-si.

Vierailija
29/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itseasiassa keskellä päävaltatietä, lähes keskustassa Tre olen. Ihan sama, ei kiinnosta jos miehet haluaa hin-teik-si.

Eli sulla ei ole mitään hajuakaan miten miehet pukeutuu nykyisin, ja elät omassa persukuplassasi. Älä sitten päde asiaan, kun et siitä tiedä.

Vierailija
30/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehenä ikinä kokenut minkäänlaista häirintää tai tuijottelua miehiltä. Naisilta kyllä.

Vierailija
31/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse ajelen mun karvat aina jaloista niin se ilmeisesti lisää seksuaalisen häirinnän vyyhtiä, vaikka olen hetero.

- M19

Voi lisätä tai voi vähentää, riippuu katselijasta. Itse tykkään miehellä karvaisista sääristä ja reisistä - ja muistakin paikoista karvaisina eikä sileiksi nyrhittyinä.

- m29-

Vierailija
32/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä sedät teinipoikia tuijottelevat. Monesti tehnyt mieli melkein ilmoittaa henkilökunnalle

Vierailija
33/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllähän siellä sedät teinipoikia tuijottelevat. Monesti tehnyt mieli melkein ilmoittaa henkilökunnalle

Olisinpa paikalla kun teet itsestäsi pellen :D Valitettavasti ihmisten katsominen on asia mitä et voi kieltää, eikä siihen voi henkilökuntakaan puuttua. Eri asia on jos joku tuijottaa pitkään eikä lopeta ollenkaan. Homofobia on merkki siitä, että maistuisi sullekin muttet uskalla sitä myöntää. Edes itsellesi.

Vierailija
34/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö uimahalleissa muka nuoriakin miehiä. Ei ole kiva laittaa 9v poikaa yksin sinne miesten puolelle, kun nuo tilat vetää puoleensa just kaikkia pedareita ja setämiehiä. Mutta ei kovin usein käydä ja onneksi veljeni usein lähtee sitten mukaan. 

Vierailija
35/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keskustelee itsensä kanssa.

Vierailija
36/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käykö uimahalleissa muka nuoriakin miehiä. Ei ole kiva laittaa 9v poikaa yksin sinne miesten puolelle, kun nuo tilat vetää puoleensa just kaikkia pedareita ja setämiehiä. Mutta ei kovin usein käydä ja onneksi veljeni usein lähtee sitten mukaan. 

Ja sitten heräsit. 

Vierailija
37/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
38/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
39/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
40/48 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai homot ja bi- miehet katselee kiinnostavia nuorukaisia ja miehiä sillä silmällä. Kuten me heterot naisia. Heitä vaan on pieni vähemmistö, eikä varmaan kannata julkisella paikalla paljoa katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi