Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni rikas ihminen ei käy kauneusleikkauksessa tai kauneushoidoissa?

Vierailija
18.10.2023 |

Tätä olen aina ihmetellyt. Itse hoidan kasvoani ja ihoani mahdollisimman hyvillä tuotteilla ja elämällä terveellisesti ja se näkyy myös rypyttömänä ihona.

Sen sijaan monet varakkaat ja rikkaat, jopa poliitikot eivät tunnu välittävän yhtään ulkonäöstään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nuorempana, että menen sitten vanhempana, kun kaikki alkaa roikkua, teettämään toimenpiteitä, mutta koska vanheneminen tapahtuu niin vähitellen, sitä tottuu hitaasti uudistuvaan ulkonäköönsä, eikä toimenpiteille olekaan todellista tarvetta. Eri asia, jos työhöni liittyisi nykyistä enemmän esiintymistä. Olen kohta 65, enkä hirveästi muista edes katsella peiliin. Miehelle muistutan joskus, että katso nyt vähän, minkä näköisenä lähdet ihmisten ilmoille, mutta taitaa olla samaa vikaa minussakin. 

Vierailija
22/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla esim. Hunter Tylon huomaa helposti, miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, minkä ikäinen olet?

Kyllä ikä alkaa näkyä jokatapauksessa jossain vaiheessa.

Mikään leikkaus ei ole riskitön. Miksi vaarantaa terveyttä tai terveitä kudoksia.

Itse olen ollut rintojen pienennysleikkauksessa terveyssyistä julkisessa th:ssa. Sitäkin mietin, sillä riskejä on.

Vierailija
24/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne voi olla vaarallisia. Katsoin dokumentin esim kun implantit räjähti jonkun naisen sisälle

Vierailija
25/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rahalla voisi ostaa terveyttä, esim rasvaimun, laihdutuslääkkeitä ja mahalaukun pienennysleikkauksen.

Rikkaat on yleensä hoikkia, ei he tarvitse noita. 

Vierailija
26/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap siis sitä mieltä, että terveellisesti eläminen=kauneusleikkaukset? Vai miksi rikkaat eivät voisi hoitaa ihoaan ihan vain terveillä elämäntavoilla ilman mitään operaatioita?

Vierailija
27/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi ihmeessä joku oikeasti käy kauneusleikkauksissa tai muuten pitää ulkonäköään niin tärkeänä! Koska maailmahan on oikeasti paljon enemmän! Ulkonäkö ei merkitse mitään, ketä se kiinnostaa. Täytyy olla elämän köyhää.

Vierailija
28/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne olisi rikkaita, jos ne tuhlaisi rahansa turhuuteen. 

Vierailija
29/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihmettele tuota vaan sitä miksi moni rikas ei huolehdi terveydestään. Olisi varaa käydä kontrolleissa ja syöpäultrissa, mutta ei. Sitten kuollaan nuorena sairauteen, jonka olisi voinut ennakoida.

Vierailija
30/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en ihmettele tuota vaan sitä miksi moni rikas ei huolehdi terveydestään. Olisi varaa käydä kontrolleissa ja syöpäultrissa, mutta ei. Sitten kuollaan nuorena sairauteen, jonka olisi voinut ennakoida.

Elämää ei voi käsikirjoittaa. Ei syöpä ultraamalla parane. 

Vierailija
31/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Heillä ei ehkä ole traumataustaa asiaan liittyen. Ei koskaan ole haukuttu rumaksi, eikä kokemusta ettei kelpaa sellaisena kuin on...

Ei ole minuakaan koskaan haukuttu ainakaan rumaksi, päinvastoin, kauniiksi on aina sanottu.

Mutta eihän se kauneus pysy, jos ei hoida itseään. Itselläni on rypytön, heleä iho, vaikka ole jo eläkeiässä ja luullaan aina enintään 40-vuotiaaksi.

Enkä ole käynyt kauneusleikkauksissa, muuten vaan päivittäin hoidan itseäni. Ap.

Mutta miksi pitäisi olla kaunis tai rypytön? Oletko miettinyt asiaa ikinä tarkemmin? Kauneus on tärkeää jos elämässä puuttuu perusturvallisuus. Rikkailla on yleensä asiat niin hyvin, että ulkoinen kauneus ei ole tärkeysjärjestyksessä niin korkealla mitä köyhillä. Köyhät koreilee vaatteilla, laittaa kynsiä ja tekoripsiä, silikonirintoja. 

Vierailija
32/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

https://img.ilcdn.fi/5BcUYhhymrlS3d1g9Jfgio-iThA=/full-fit-in/920x0/img…

Koska kukaan ei halua näyttää tältä

Yllättävän moni haluaa. Suomesta esimerkkinä vaikkapa Hannele Lauri. 

Vierailija
34/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että luonnollisuus ja aitous on tyylikästä.    

Kasvoihin tehdyt kauneusleikkaukset, pistokset ym. harvoin näyttävät onnistuneilta.

Itse yhdistän esim. turpeat huulet epätoivoon ja tyhmyyteen, en kauneuteen.

Vierailija
35/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oma lähipiirini kyllä juoksee lääkärissä.

Vierailija
36/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa meistä on nelikymppisiä tai yli, eikä meillä ole tätä nykyisen sukupolven pakkomiellettä itsensä brändäyksestä, tai sosiaalisessa mediassa koko ajan roikkumisesta. Me elämme omaa elämäämme välittämättä siitä mitä joku teini raivoaa twitterissä.