Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni rikas ihminen ei käy kauneusleikkauksessa tai kauneushoidoissa?

Vierailija
18.10.2023 |

Tätä olen aina ihmetellyt. Itse hoidan kasvoani ja ihoani mahdollisimman hyvillä tuotteilla ja elämällä terveellisesti ja se näkyy myös rypyttömänä ihona.

Sen sijaan monet varakkaat ja rikkaat, jopa poliitikot eivät tunnu välittävän yhtään ulkonäöstään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja vaatteet ei vaan kiinnosta. On niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoisempaa.

Vierailija
2/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä röökiä vetää ja viinaa juoda niin paljon, kun se näkyy heti kasvoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla voisi ostaa terveyttä, esim rasvaimun, laihdutuslääkkeitä ja mahalaukun pienennysleikkauksen.

Vierailija
4/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ehkä ole traumataustaa asiaan liittyen. Ei koskaan ole haukuttu rumaksi, eikä kokemusta ettei kelpaa sellaisena kuin on...

Vierailija
5/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käydä, jos on tyytyväinen omaan naamaan? 

Vierailija
6/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen terve ja hyväkuntoinen, enkä välitä yhtään mikä ikäiseltä näytän.

Vierailija
7/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ulkonäkö ja vaatteet ei vaan kiinnosta. On niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoisempaa.

Tuo kuullostaa itselleni vieraalta, vaikka olen kaikkea muuta kun pintaliitäjä.

Varmaan nämä asiat tulevat vanhempien ja suvun tyylistä, meillä on aina haluttu näyttää hyvältä, se on jotenkin verissä.

Vierailija
8/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ulkonäöllä, kun on rahaa kuin roskaa? 

Vierailija
9/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rahalla voisi ostaa terveyttä, esim rasvaimun, laihdutuslääkkeitä ja mahalaukun pienennysleikkauksen.

Jokainen toimenpide on myös riski. Onhan noita kuollut kauneusleikkauksiin. 

Vierailija
10/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen todella rikas. En ole koskaan käynyt kasvohoidossa. Laitan naamaani ihan tavallista Niveaa, en pidä siitä kalvosta jonka kalliit tökötit tekevät iholle, eikä niissä muutenkaan ole mitään eroa halvempiin.

Näytän siltä miltä näytän, mitä se kenellekään kuuluu. Ei minun tarvitse välittää siitä mitä muut ajattelevat.

Vierailija
11/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan nämä asiat tulevat vanhempien ja suvun tyylistä, meillä on aina haluttu näyttää hyvältä, se on jotenkin verissä.Ap

Vierailija
12/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan nämä asiat tulevat vanhempien ja suvun tyylistä, meillä on aina haluttu näyttää hyvältä, se on jotenkin verissä.

No rouva jatkaa sitten vaan, ei ole kielletty. Meillä on suvussa arvostettu muita seikkoja ihmisessä.

Vierailija
13/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Meidän suvussa saa tallustaa missä ryysyissä vaan haluaa eikä siihen kukaan kiinnitä huomiota vaikka monet pukeutuvatkin hyvin. 

Vierailija
14/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni olisi varaa käydä kauneusleikkauksessa ja haluaisin korjauttaa tiettyjä kohtia itsessäni, mutta paraneminen vie viikkoja pienelläkin operaatiolla. Ja kun se leikkauskohta on kasvoissa, niin se on melko näkyvällä paikalla. Käytännössä pitäisi jonkun vuoden kesäloma käyttää operaatioon ja paranemiseen, koska töistä ei tällaisen takia voi olla pois, enkä toisaalta halua tehdä töitä siten, että kaikki näkevät vaikkapa luomileikkauksen jäljet.

Varmaan harvalla rikkaallakaan on sellaista elämää, että pystyy näitä poissaoloja järjestämään.

Vierailija
15/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monet rikkaat ja etenkin sellaiset koulutetut ja älykkäät ihmiset arvostavat muunlaisia arvoja kuin ulkonäkö. Ainakaan siinä määrin, että lähtisivät kauheasti itseään muuttamaan. Ei vaan kiinnosta, eikä sille anneta arvoa. Monissa ylemmän luokan piireissä saatetaan jopa pitää moukkamaisena käydä kaikenlaisissa kauneusoperaatioissa. 

Vierailija
16/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Heillä ei ehkä ole traumataustaa asiaan liittyen. Ei koskaan ole haukuttu rumaksi, eikä kokemusta ettei kelpaa sellaisena kuin on...

Ei ole minuakaan koskaan haukuttu ainakaan rumaksi, päinvastoin, kauniiksi on aina sanottu.

Mutta eihän se kauneus pysy, jos ei hoida itseään. Itselläni on rypytön, heleä iho, vaikka ole jo eläkeiässä ja luullaan aina enintään 40-vuotiaaksi.

Enkä ole käynyt kauneusleikkauksissa, muuten vaan päivittäin hoidan itseäni. Ap.

Vierailija
17/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat henkisesti terveitä.

Vierailija
18/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka täysjärkinen haluaisi mitään kauneusleikkauksia? 

Vierailija
19/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaako sitä röökiä vetää ja viinaa juoda niin paljon, kun se näkyy heti kasvoissa?

No mitä väliä vaikka näkyy, jos ei itseä haittaa? Ei kai tässä toisten mieliksi eletä? 

Vierailija
20/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä älyisen merkkejä on photoksit huulissa. silikooni tissit, tatuoinnit. epäsosiaalisen merkkejä pysyn kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi