Miksi en saa mätsejä deittisovelluksissa?
Vuodessa tulee ehkä 5 mätsiä minulle vaan.
Kuvia on profiilissa,tekstiä on profiilissa ja olen profiilin täyttänyt.
En ole ruma enkä komea vaan keskiverto näköinen mieshenkilö.
Saatteko te muut miehet mätsejä kuinka paljon ja naiset miten te käyttäydytte deittisovelluksissa?
Kommentit (12)
Onko ne naiset sitten treenannut? Kampaajaa, sotamaalausta ja irtoripsiä ei lasketa.
Aloituksen perusteella voin arvata että profiilitekstisi on kömpelösti kirjoitettu. Pyydä apua rehelliseltä ja kirjoitustaitoiselta ystävältä.
Johtuu ihan omasta nirsoudestasi. Mitäs pyyhit oikealle vain jotain instababeja.
Vierailija wrote:
Treenaa ittes kovaan tikkiin, nii johan alkaa tapahtua. Ainiin.. sehä vaatii työtä!
Ei tapahdu.
t. viisi salitreeniä viikossa ja tilanne sama kuin aloittajalla
Vierailija wrote:
Johtuu ihan omasta nirsoudestasi. Mitäs pyyhit oikealle vain jotain instababeja.
Pyyhin kaikki oikealle paisti ne todella rumat naiset sekä sellaiset jotka ei osaa suomea.
Ap
Ammatiksi lääkäri tai lentäjä, niin mätsit vähintään kaksinkertaistuu.
Algoritmi on syynä. Tinder haluaa vain rahasi ja sovellus laittaa mieskäyttäjät herkästi pakan pohjalle.
En minäkään saa mätsejä. Olen siisti, hoikka, akateeminen keski-ikäinen nainen.
Syynä varmaan se että pyyhkäisen oikealle vain ne, joiden vierestä voisin kuvitella profiilin perusteella herääväni aamuisin.
Latasin Tinderin viikko sitten. ensimmäisen vuorokauden aikana kävin läänini koko pakan läpi ja pyyhkäisin kolme miestä oikealle. Samalla laskuri näytti että olin saanut vuorokaudessa +99 tykkäystä miehiltä. Joku tässä hommassa ei toimi. Ja en etsi mitään tarzania. Siisti, parraton, normaalipainoinen mies, jolla ei ole viinapullokuvia eikä näytä kuvissa keskaria olisi riittävä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pyyhin kaikki oikealle paisti ne todella rumat naiset sekä sellaiset jotka ei osaa suomea.
Ap
Eli kaikki yli 22-vuotiaat?
Vierailija wrote:
En minäkään saa mätsejä. Olen siisti, hoikka, akateeminen keski-ikäinen nainen.
Syynä varmaan se että pyyhkäisen oikealle vain ne, joiden vierestä voisin kuvitella profiilin perusteella herääväni aamuisin.Latasin Tinderin viikko sitten. ensimmäisen vuorokauden aikana kävin läänini koko pakan läpi ja pyyhkäisin kolme miestä oikealle. Samalla laskuri näytti että olin saanut vuorokaudessa +99 tykkäystä miehiltä. Joku tässä hommassa ei toimi. Ja en etsi mitään tarzania. Siisti, parraton, normaalipainoinen mies, jolla ei ole viinapullokuvia eikä näytä kuvissa keskaria olisi riittävä.
Yllättävää, sinulle ei tavismies kelpaa ja pyyhkäiset oikealle ne komeimmat ja koulutetuimmat miehet jotka kaikki naiset pyyhkäisee oikealle.
Laske rimaa ja etsi oman tasoistasi seuraa on mun vinkki sulle.
Olen itse korkeakoulutettu ja yli 180cm pitkä komistus.
Treenaa ittes kovaan tikkiin, nii johan alkaa tapahtua. Ainiin.. sehä vaatii työtä!