Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä kuullut asiakaspalveluhenkikön sanovan "anteeksi", "pahoittelen" tai "me kyllä korvaamme tämän" ??

Vierailija
18.10.2023 |

Sisko meni maanantaina perheineen syysristeilyille Siljalle. Laivassa selvisi että terminaalissa annettu hytti olikin jo toisen perheen käytössä. Silja oli myynyt hytin kahdelle perheelle. 

Laivan infossa päätettiin että hytissä jooleva perhe saa pitää hytin. Laivassa ei ollut muita vapaita promenade-hyttejä, joten sisko joutui miehensä ja lapsensa kanssa autokannen alle ikkunattomaan hyttiin. 

Silja hyvittää tästä hyttien hinnan välisen eron, mutta ne taikasanat "anteeksi", "pahoittelen", "me kyllä korvaamme tämän" puuttuivat ... 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillistä mutta kyllä minä olen monesti saanut myös pahoitteluja ja hyvityksiä.

Mutta jos hyvitystä ei muuten tule niin kannattaa sellaista itse vaatia. Tuossa tapauksessa kannattaa todeta että "no teillä on varmasti vapaana tuota ostamaamme hyttiä ylemmän luokan hyttejä joten otamme sellaisen mielellämme samaan hintaan."

Alempaan tasoon ei tarvitse tyytyä jos parempaa on jäljellä.

Olen esim. monesti saanut autovuokraamosta tilattua paremman auton kun sitä tilattua ei ole ollut enää jäljellä. Usein ovat kysyneet että kelpaako minulle alemman tason auto halvempaan hintaan mutta kun olen ilmoittanut että se ei minulle käy niin aina on löytynyt sitten se parempi auto alle.

Vierailija
2/2 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt tosi huonot fiilikset kahdesta Ikaalisten matkatoimiston matkasta, jotka ei ole mennyt ihan putkeen.

Ekalla kerralla selvisi, ettei aamiaiset kuului matkaan, vaikka niiden pitikin.

Toisella kerralla meille on tilattu kylpylähoitoja vaikka me emme missään nimessä halunnut niitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän