Miehen salasuhde paljastui ja erosinne. Mies seurustelee nyt salap*nonsa kanssa
Sitä ihmettelen, että mitä tämän naisen päässä liikkuu, kun ovat siis miehen kanssa tunteneet jo ennen minua ja minusta hän ei tiennyt mitään. Me siis ihan asuttiinkin yhdessä, mutta mies jatkoi tämän aikaisemmn naisen tapailua koko meidän suhteen ajan. Ja nyt kun tää kuvio paljastui, nää alkoivat seurustella julkisesti.
Kommentit (49)
Sehän päättyi kaikkien kannalta onnellisesti.
Mulla sama valitettava kokemus. Miksi ei nykyään voi kehenkään luottaa? Pettäminen on raukkamaista ja loukkaavaa. En anna koskaan anteeksi pettäjälle!
En arvosta naisia jotka lähtevät salasuhteeseen varatun miehen kanssa. Tällaiset naiset ovat täysiä paskoja! Miltä tuntuisi salasuhteeseen lähteneeltä naisesta itsestään jos itse joutuisi samaan tilanteeseen ja häntä petettäisiin selän takana samalla tavalla?
Mun exä petti mua ex säätönsä kanssa ja sain tietää tästä vasta kuukausia eron jälkeen. Se petti sitä mimmiä sit mun ja kahden muun kanssa. Tää mimmi tiesi et ollaan yhdessä ja exä laitto sille viestin että oon aina tuntunut oikealta :D Pyysin siis lopettamaan kaverisuhteen ex säädön kanssa. Mä en taas tiennyt että olivat alkaneet seurustelemaan, en muuten olisi sen kanssa mitään tehnyt. Enkä edes tiennyt silloin että oli mua pettänyt. Jätin exän silloin, koska intuitio sanoi että parempi niin. Oli aika mitänäsanomaton poikaystävä silloin :D
Vierailija wrote:
En arvosta naisia jotka lähtevät salasuhteeseen varatun miehen kanssa. Tällaiset naiset ovat täysiä paskoja! Miltä tuntuisi salasuhteeseen lähteneeltä naisesta itsestään jos itse joutuisi samaan tilanteeseen ja häntä petettäisiin selän takana samalla tavalla?
Ap osannee vastata tähän. Hänhän oli kakkonen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap osannee vastata tähän. Hänhän oli kakkonen.
No en todellakaan tiennyt, että miehellä oli joku tapailunainen, saati että p*ni sitä koko meidän suhteen ajankin. Aivan pokkana mies eli tätä kaksoiselämää, eikä tää oo kovin iso kaupunki edes.
Ap
Jos mies ja tuo toinen nainen olivat yhdessä jo ennen kuin te tapasitte, ja tämä nainen ei tiennyt sinusta mitään, niin silloinhan mies petti tuota toista naista sinun kanssasi. Ja nyt mies sitten jätti sinut kun kuvio paljastui ja jatkoi sen naisen kanssa, jonka kanssa alunperinkin oli. Eli sinä olit se toinen nainen.
Vierailija wrote:
Siis tämä toinen nainen nyt tietää minusta ja että heidän tapailunsa aikana me alettiin seurustella ja muutettiin yhteen. Minä siis tavallaan olinkin se toinen(?) Outo kuvio kaikkiaan..
Ap
Niin olit, sinä olit se toinen nainen jonka kanssa mies petti ensimmäistä naista.
Pieni kilpailutus tekee hyvää naisille. Keep them hungry! <3