Miehen salasuhde paljastui ja erosinne. Mies seurustelee nyt salap*nonsa kanssa
Sitä ihmettelen, että mitä tämän naisen päässä liikkuu, kun ovat siis miehen kanssa tunteneet jo ennen minua ja minusta hän ei tiennyt mitään. Me siis ihan asuttiinkin yhdessä, mutta mies jatkoi tämän aikaisemmn naisen tapailua koko meidän suhteen ajan. Ja nyt kun tää kuvio paljastui, nää alkoivat seurustella julkisesti.
Kommentit (49)
Sun pitää oppia etten voi aina estää rakkautta ja nähdä ex-miehesi näkökulmasta sinun ja hänen mennyt suhteensa.
Se stressin määrä on valtaisa, kun yrittää tasapainotella kahden suhteen välissä
Vierailija wrote:
En ymmärrä termiä pettää. Ei ketään voi omistaa. Jokaisella meillä on oma polku kuljettavana, henkinen kasvu. Jokainen ihminen saa meistä eri puolen esiin.
Pettäminen tarkoittaa sitä että sopimus rikotaan. Ei se tarkoita että ketään pitäisi omistaa.
Vierailija wrote:
En ymmärrä termiä pettää. Ei ketään voi omistaa. Jokaisella meillä on oma polku kuljettavana, henkinen kasvu. Jokainen ihminen saa meistä eri puolen esiin.
Ei voi omistaa ei, mutta pettäjän on myös hyvä ymmärtää ettei suhde välttämättä jatku ja on myös itse valmis kokemaan kumppanin muualla juoksun. Pettäjähän ei ikinä ajattele asiaa noin päin ja on polvilleen itkemässä älä mee älä jätä.
Avovaimoni jäi kiinni, niin hän ehdotteli pariterapiaa ja muuta paskaa. Ei mun tarvinu mennä mihinkään terapiaan, koska mulla ei ollut tarvetta sellaiselle. Sanoin hänelle, että et ole ainoa nainen maailmassa ja nyt voit suksia vtttuuun.
Pettäminen on elämän suola. Kiinni jäävät vain kiinnijäämistä haluavat ja typerät.
Oon huomannut, että nämä toiset naiset kuin kuvittelevat voittaneensa jotain.. Että kun mies haluaa seurustella heidän kanssa, niin he voittivat sen "kuka on viehättävämpi" kilpailun.
Totuus on kuitenkin ihan eri.
Oikeasti tälläisessä tilanteessa mies valitsee sen, joka hyväksyy hänen kaksinaamaisen pettämisen parhaiten. Yleisemmin se on se toinen nainen, tai mies, koska he ovat tienneet siitä kolmannesta osapuolesta, mutta ovat yhä jatkaneet suhdetta. Ja mitä saa se kolmas osapuoli palkinnoksi? Kaksinaamaisen valehtelijan joka ei välitä oman puolisona tunteista ja hyvinvoinnista. Onpa siinä todellinen palkinto. Minä toivotin hyvää matkaa yhdelle entiselle eksälleni ja sille uudelle naiselle , kun pettivät... Ja tämän eksän sitten tämä nainen jättikin parin kuukauen jälkeen.
Ariana Grandehan on tälläinen toinen nainen joka tykkää tuosta kilpailusta, tahtoo erottaa miehen nykyisestä kumppanistaan, jotta hän tuntee olonsa todella halutuksi, mutta sitten eroaa vuoden kahden jälkeen siitä miehestä, kun ei se mies enää ole kummonen kun ei ole ketään kenen kanssa kilpailla vastaan.
Vierailija wrote:
Pettäminen on elämän suola. Kiinni jäävät vain kiinnijäämistä haluavat ja typerät.
Tämä.
"Oikeasti tälläisessä tilanteessa mies valitsee sen, joka hyväksyy hänen kaksinaamaisen pettämisen parhaiten. Yleisemmin se on se toinen nainen, tai mies, koska he ovat tienneet siitä kolmannesta osapuolesta, mutta ovat yhä jatkaneet suhdetta. Ja mitä saa se kolmas osapuoli palkinnoksi? Kaksinaamaisen valehtelijan joka ei välitä oman puolisona tunteista ja hyvinvoinnista. Onpa siinä todellinen palkinto."
Juuri tämä. Lienee onni onnettomuudessa, etten itse saanut sitä varattua jonka halusin. Väistin ison luodin. Valitettavasti sydän joskus haluaa typeriä asioita, jotka eivät ole meille hyväksi.
Vierailija wrote:
"Oikeasti tälläisessä tilanteessa mies valitsee sen, joka hyväksyy hänen kaksinaamaisen pettämisen parhaiten. Yleisemmin se on se toinen nainen, tai mies, koska he ovat tienneet siitä kolmannesta osapuolesta, mutta ovat yhä jatkaneet suhdetta. Ja mitä saa se kolmas osapuoli palkinnoksi? Kaksinaamaisen valehtelijan joka ei välitä oman puolisona tunteista ja hyvinvoinnista. Onpa siinä todellinen palkinto."
Juuri tämä. Lienee onni onnettomuudessa, etten itse saanut sitä varattua jonka halusin. Väistin ison luodin. Valitettavasti sydän joskus haluaa typeriä asioita, jotka eivät ole meille hyväksi.
Itselläni helposti se ymmärrys, että ikävöin aikoinaan sitä henkilöä joksi hänet luulin olevan, en sitä henkilöä, joka hän oikeasti on (eli pettäjä).
Vierailija wrote:
Senkus kerrot kaikille, että sinä elät avoimessa suhteessa (myös sille nykyiselle tai tulevalle vakikumppanille / kumppaneillesi). Ongelma ratkaistu.
Silloin kyseessä ei ole pettäminen, ja voit haarautua elämänpolkuinesi ihan miten sinua huvittaa.
Yritä ymmärtää, että meille joillekin monogaminen suhde on oma valinta, ei häkki. Sun pitää kunnioittaa sitä, ihan samalla tavalla kuin et mene kääynnyttämään ketään heteroksi.
Piruako se sinulle enää kuuluu, olette eronneet jo, mene elämässäsi eteenpäin äläkä välitä minkälainen naikkonen eksällä on
Siis tämä toinen nainen nyt tietää minusta ja että heidän tapailunsa aikana me alettiin seurustella ja muutettiin yhteen. Minä siis tavallaan olinkin se toinen(?) Outo kuvio kaikkiaan..
Ap
Ihmiset on erilaisia. Ehkä nainen ei halunnut sitoutua häneen heidän tapailunsa alkaessa, mutta sitten mieli muuttui, ja eksäsi päätti ottaa siitä tilaisuudesta kiinni. Toisten parisuhteita ei tarvitse ymmärtää tai seurailla, omaansa vain. Tosi ikävää, että sinua kohtaan mies käyttäytyi sikamaisesti.
Vierailija wrote:
Ja mä en ymmärrä sitä, miksi ei mene jakeluun, että jos on ENNALTA SOVITTU; ETTEI OLLA MUIDEN KANSSA, mutta silti ollaankin, on se pettämistä. Se on lupauksen pettämistä!
Miksi ei voi sanoa, ENNEN PETTÄMISTÄ, että homma ei miellytä ja että haluaa mennä ja tulla miten tahtoo?
Eikö oman polun kulkemisen pitäisi olla kehittävää ja toista osapuolta kunnioittavaa, eikä itsekästä oman navan ja alapään ajattelua ja vaalimista?
Ei missään vihkikaavassakaan kysytä haluatko tai saanko omistaa, vaan omasta halusta lupaudutaan uskolliseen suhteeseen. Jos mieli muuttuu, niin miksi ei sitä suuta voi avata ja olla rehellinen??????????????
Siis mies tapaili koko seurustelunne ajan tätä toista naista, tai oikeastaan oli alkanut jo ennen seurusteluanne?
Jos minä olisin tuo toinen (vai ensimmäinen?) nainen, en katsoisi tuota äijää sekuntiakaan. Sehän on oikein tuplapettäjä... ties montako naista kierroksessa.
Onneksi pääsit eroon!
Naisparka. En ikinä olisi suhteessa pettävän miehen kanssa. Ehkä hän ei tiedä tätä koko kuviota? Exäsi on varmasti hyvä valehtelija.
Vierailija wrote:
No tyhjää on elämä sulla. Säälin.
Vierailija wrote:
Ei sydän halua mitään, nuija. Sydän pumppaa verta ja siinä se. Aivot haluaa kaikkea.
Itse kokisin syyllisyyttä, jos varattua miestä tapailisin.
Ei se mielestäni niin ole, että varattua tapaileva on täysin puhdas pulmunen.
Tuntisin itseni kakkosena myös vähän hölmöksi, koska luettuani paljon näitä kokemuksia on tullut selväksi, että harva eroaa tai kiinni jäädessään nämä petturit eivät millään suostuisi eroamaan siitä alkuperäisestä.
Tämä kylmä totuus tulee sitten sille kakkoselle lopulta aina eteen ennemmin tai myöhemmin.
Ja kun alkuperäinen heittää petturin pihalle petturi saattaa aloittaa suhteen kakkosen kanssa ihan vain siksi, että ei sinkuksi halua ja saanti jatkossakin turvattu.
No ei välttämättä, mutta tulee varmaankin menemään. Salasuhteita pitävät ihmiset eivät muutu.