Youtube tekee nyt kyllä itselleen vaan hallaa. Ensin pidennetään pakkomainosten pituuksia lähelle minuuttia. Sitten vingutaan adblockista!
Ei, en todellakaan tällaisella kohtelulla rupea maksamaan tai katsomaan kiltisti niitä mainoksia, vaan siirryn muihin palveluihin.
Kommentit (25)
Kun olisivat edes minulle jotenkin relevantteja mainoksia (tuotteita), mutta kun ei niissä ole tolkun hiventä! Tai jos voisi vaikka valita, että näkisi mainoksia jostain muusta maasta, sekin kävisi vaihteeksi 😄
Harkitsen maksullista versiota ihan sen vuoksi, ettei tarvitsisi noita mainoksia nähdä yhden yhtä enää.
Selaimissa onkin AdBlockit, mutta katselen lähinnä TV:n kautta, ja sinne ei auta mikään.
Lataan sivun vain uudelleen jos tulee huomautus adblockerista ja ilmoitus katoaa.
Formula F1 videoita ei voi katsoa anonyyminä vpn:n kautta. Pitää tunnistautua henkkareilla. Joku tälläinen katsomis esto tulee lisääntymään. Jos sinä pystyt katsomaan niin hyvä, itse en ole voinut katsoa vuosiin F1-kisa videoita youtubessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei näy mainoksia, ei läppärillä, ei mobiilissa eikä chromecastilla🤷♂️
Ei niin, ei ole moneen vuoteen näkynyt. Niistä pääsee niin helposti eroon, etten ymmärrä, miksi ihmiset ei tee niin.
Jos et ole huomannut, niin ihan viime aikoina on ruvennut tulemaan valitus siitä, jos adblock on käytössä ja siinä on joku aika, ennen kuin ilmoituksen voi ohittaa.
Mulla ainaki voi painaa siitä raksista heti veks, kun itkee tota adblockia. Se texti on kieltämättä huvittava mitä siinä on. TEkijät saavat osan tuloista. Se ei montaa senttiä ole. Kun vielä miettii, niin tubessa ei ollut edes mainoksia ennen ja nyt ne vinkuu rahaa. Laitoin ite aikoinaan blokin päälle, kun en tienny kattooko mainoksia vai ohjelmaa. Siin
Muutaman kerran se teksti lähtee, mutta sitten katselet mainoksia.
Joka aino Youtubessa mainostettu asia/tuote menee mun Älä hanki-listalle. Ihan vaan, koska ärsyttää.