Onko liikkeellä jotain etova olo -flunssaa?
Koko päivän on ollut etova olo. Lisäksi lieviä flunssaoireita. Onko nyt liikkeellä jotain paha olo -flunssaa?
Kommentit (65)
Koronassa voi hyvin mennä töihin. Hyvin pieni todennäköisyys, että kyseinen potilas pärskisi jonkun päälle tai niistämisen jälkeen levittelisi viruksia räkäisillä käsillään.
Koronan oireisiin ei kuulu vuotava nenä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koronaa liikkeellä
Sain vihdoinkin älypuhelimen. Mistä sen Koronavilkun saa ladattua?
Ainakin se sinun täytyy muistaa, että ei ole oikea aika lähteä mökille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muutaman päivän ajan on ollut ajoittain etova olo, välillä tuntuu siltä, että tulisi flunssa. Mutta ei mitään, välillä pientä kurkun karheutta ja tänään vapaapäivän on ollut todella väsynyt olo. Siispä huomenna töihin..
Korona? Onko sinulla kahden viikon kotivara? Muista sitten kahden viikon kuluttua mennä toipilaana vilkuttamaan vanhan sukulaisesi ikkunan taakse. Voit tehdä myös kylttejä, joissa kerrot ikävästä.
Voi myös teipata ikkunaan T-kirjaimen. Se kertoo naapureille, että on turvallista tulla pyytämään apua, kun korona iskee ja kurittaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla osoittautui koronaksi.
Muistithan mennä parvekkeelle soittamaan säkkipilliä ja teippaamaan ikkunoihin kirjaimia, joista voi lukea, että me selvitään tästä.
Jos mahdollista, niin suosittelen kuuntelemaam Lauri Tähkän masinoimaa kokoonpanoa Toivon Kärki ja heidän biisiään uuden edessä. Se auttaa. Niin ja laita nalle ikkunaan.
Minua lohduttaa parvekedarude.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koronaa liikkeellä
Sain vihdoinkin älypuhelimen. Mistä sen Koronavilkun saa ladattua?
Ainakin se sinun täytyy muistaa, että ei ole oikea aika lähteä mökille.
Eikä Ruotsin rajaakaan saa ylittää, vaikka se kielto on perustuslain vastainen.
36!!
Mutta omalla luonteellasi menet töihin koronassa ja otat riskin, ja hyvin todennäköisen sellaisen, että tartutat koronaasi muihin ja mahdolliset aiheuta vakaviakin seuraamuksia jollekin?
Mielenkiintoinen logiikka, mutta sellainenhan se itsekkäillä aina on.
Kyllä, olet pahempi kuin ne jotka, sinun mielestäsi, lusmuavat.
Me ollaan koko viikko oltu miehen kanssa siinä taudissa. Mä jopa oksensin yksi aamu. Lisäksi meitä pierettää koko ajan. Päänsärkyä, kuvotusta, kuivaa hakkaavaa yskää, nuhaa…
🇺🇦🇮🇱
Meillä saa olla 1vkon eli 7pv omalla ilmoituksella pois töistä. Ekana aamuna soitto pomolle, toisena ilmoitetaan tekstiviestitse onko tulossa 3.päivänä ja tuolloin 3.päivänä taas soitto.
Luotto pelaa eikä lusmuilijoita ole.
Tämä tuli koronan myötä, sitä ennen sai olla 5pv omalla ilmolla.
Jatkuvasti on liikkeellä lukematon määrä viruksia, jotka tarttuvat johtuen esim olosuhteista tai käyttäytymisestä. Ne myös tarttuessaan aiheuttavat yksilöllisiä oireita kohteesta riippuen.
Auttoiko tämä aloittajaa edes hieman?
Vierailija wrote:
36!!
Mutta omalla luonteellasi menet töihin koronassa ja otat riskin, ja hyvin todennäköisen sellaisen, että tartutat koronaasi muihin ja mahdolliset aiheuta vakaviakin seuraamuksia jollekin?
Olen sairaanhoitaja ja ihan normi ohjeilla mennään kuten ennen koronaakin. Sairaana ei tulla töihin. Korona jää monelta huomaamatta ja jää myös tartuttamatta, koska nenä ei vuoda, eikä henkilö levitä virusta.
Vierailija wrote:
Jatkuvasti on liikkeellä lukematon määrä viruksia, jotka tarttuvat johtuen esim olosuhteista tai käyttäytymisestä. Ne myös tarttuessaan aiheuttavat yksilöllisiä oireita kohteesta riippuen.
Joo. Ei vaan ole ikinä ennen ollut flunssan yhteydessä kuvotusta, niin siksi ihmettelin. Saatan toki olla vain tyhmäkin.
Ap
Kyllä ihan virallisella testillä todettu korona aiheutti nenän vuotamista minulle, ihan kunnolla räkää tuli.
Mulla on ollut samanlainen olo pari päivää.
Mies onneksi haki apteekista kunnon tropit, vähän helpottaa jo.
Mitä nämä koronaa pelkäävät mummot oikeasti tekevät? Nuoleeko ne selkeästi kipeitä ihmisiä vai lääppivät niiden räkää sormillaan, jonka jälkeen työntävät ne suuhun?
Kun oma äitini alkoi koronan lisäksi panikoida apinarutosta, niin sanoin hänelle, että ei kannatta harrastaa seksiä ihan jokaisen vastaantulijan kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo. Ei vaan ole ikinä ennen ollut flunssan yhteydessä kuvotusta, niin siksi ihmettelin. Saatan toki olla vain tyhmäkin.
Ap
Tuskin sentään. Itse olin 25-vuotias flunssaoireinen, kun oksensin ensimmäistä kertaa. Siinä toki oli takana se, että lapsena ei ollut niin paljon velvollisuuksia. Sairaana sai vain pötkötellä. Tuolloin 25-vuotiaana päädyin sairaanakin hoitamaan lukuisia asioita, enkä ymmärtänyt levätä, joten ei ihmekään, että oksentelin flunssassa.
Vierailija wrote:
Kyllä ihan virallisella testillä todettu korona aiheutti nenän vuotamista minulle, ihan kunnolla räkää tuli.
Kuulostaa todella kauhealta. Että nenäkin vuotanut?
Kaffebulla wrote:
Me ollaan koko viikko oltu miehen kanssa siinä taudissa. Mä jopa oksensin yksi aamu. Lisäksi meitä pierettää koko ajan. Päänsärkyä, kuvotusta, kuivaa hakkaavaa yskää, nuhaa…
Missä taudissa? Ole hyvä ja kerro.
Vierailija wrote:
36!!
Kukahan sinua hoitaisi, jos me sairaanhoitajat jäisimme kotiin jokaisesta niiskutuksesta?
Vierailija wrote:
Mitä nämä koronaa pelkäävät mummot oikeasti tekevät? Nuoleeko ne selkeästi kipeitä ihmisiä vai lääppivät niiden räkää sormillaan, jonka jälkeen työntävät ne suuhun?
Kun oma äitini alkoi koronan lisäksi panikoida apinarutosta, niin sanoin hänelle, että ei kannatta harrastaa seksiä ihan jokaisen vastaantulijan kanssa.
:D
Korona? Onko sinulla kahden viikon kotivara? Muista sitten kahden viikon kuluttua mennä toipilaana vilkuttamaan vanhan sukulaisesi ikkunan taakse. Voit tehdä myös kylttejä, joissa kerrot ikävästä.