Viestittääköhän mies tänään?
Ajattelin kokeilla, että viestittääköhän mies tänä iltana, jos minä en viestitä ensin, vai ei. Kysyin eilen, että haluaisikohan hän nähdä? Haluaisi kuulema, mutta hänellä on lapsi 9v totaaliyhärinä, niin ei voi luvata näkemistä. Vastasin siihen että Okei.
Mitä av-raati sanoo onkohan homma ohi? Onko mut taas diskattu??
Kommentit (25)
Taitaa olla niin, että mies on vaan kohtelias minulle. Hän ei kysy mitään minulta kun vastaa viesteihin, joissa minä kysyn kuulumisia jne. Noniin nyt siirryn muihin mahdollisuuksiin. Aiettä tämä deittailu on vaikeaa.
Ap suru puserossa.
Osaako joku lohduttaa?
Olisiko sydänsärkyneitä muita linjoilla?
Poistin miehen facebookdeitistä ja yhteystiedoista, enää ei tarvitse pelätä että heikkona hetkenä laitan viestiä.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Keksi jotain muuta tekemistä. Mä en voi käsittää näitä aikuisia ihmisiä jotka käyttää aikansa miettien jonkun toisen peliliikkeitä. Olin itsekin joskus sellainen. Sitten hankin itsetunnon ja elämän.
Voi kuule, itsetuntoa minulla on, kohta 2 maisterin tutkintoa + 1 amk. Lapsia2 ja vaikka mitä harrastuksia. Että tekemistä piisaa. Mutta mies on tosi kiinnostava.<<<<<<Ja tällä aikaa Lässöttää?
No sen näkee huomenna viitsinkö enää kirjoitella. Mieli on maassa täällä av:lla. Onko täällä aina pakko noiden ankeuttajien lannistaa tunnelma. Taidan siirtyä kirjan pariin, kirjana onkin sopivasti sinuun en ainakaan rakastu. Ap