Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittääköhän mies tänään?

Vierailija
17.10.2023 |

Ajattelin kokeilla, että viestittääköhän mies tänä iltana, jos minä en viestitä ensin, vai ei. Kysyin eilen, että haluaisikohan hän nähdä? Haluaisi kuulema, mutta hänellä on lapsi 9v totaaliyhärinä, niin ei voi luvata näkemistä. Vastasin siihen että Okei. 

Mitä av-raati sanoo onkohan homma ohi? Onko mut taas diskattu??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei koskaan voi nähdä?

Jos nyt lopetat viestittelyn niin ehkä hän ajattelee että sait tarpeeksesi kun ei voinut luvata treffejä. Ihmettelen vain oliko kyse tapaamisesta jonain tiettynä päivänä, esim. tänään. Ihmettelen mitä järkeä koko hommassa jos ei koskaan voi tavata.

Vierailija
2/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö juttukaveria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittää lauantaiyönä 2.00

Vierailija
4/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ai ei koskaan voi nähdä?

Jos nyt lopetat viestittelyn niin ehkä hän ajattelee että sait tarpeeksesi kun ei voinut luvata treffejä. Ihmettelen vain oliko kyse tapaamisesta jonain tiettynä päivänä, esim. tänään. Ihmettelen mitä järkeä koko hommassa jos ei koskaan voi tavata.

Tässä on juurikin se kysymys, jota mietin, että oliko tuo kiltti dissaaminen, koska kyllähän ihminen löytää keinot nähdä jos haluaa. Minäkin löydän vaikka lapset ovat aina minulla, harvoin isällään ja teen viikonloppupainotteista työtä. 

Minä ehdotin että viikonloppuna nähtäisiin, mutta se ei hänelle sopinut. Sanoi, että nyt ei pysty ehdottamaan tapaamista.

Ehdotatko siis olemaan yhteyksissä? Ap

Vierailija
5/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ai ei koskaan voi nähdä?

Tässä on juurikin se kysymys, jota mietin, että oliko tuo kiltti dissaaminen, koska kyllähän ihminen löytää keinot nähdä jos haluaa. Minäkin löydän vaikka lapset ovat aina minulla, harvoin isällään ja teen viikonloppupainotteista työtä. 

Minä ehdotin että viikonloppuna nähtäisiin, mutta se ei hänelle sopinut. Sanoi, että nyt ei pysty ehdottamaan tapaamista.

Ehdotatko siis olemaan yhteyksissä? Ap

No ehkä voit vielä hehken olla vetovastuussa (oletko aina laittanut viestit ekana?) jottei tule väärinymmärrystä ainakaan siitä että lopettaisit nyt koska suutuit.

Mutta ehkä sitten muutaman onnistuneen viestittelyn jälkeen jäisin odottamaan laittaako mies viestiä vai ei...

Vierailija
7/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieskin laittanut ekana viestiä.  Miten tämän nyt kirjoittaisin, olen todella kiinnostunut miehestä, pitkästä aikaa jotain sellaista mitä aina olen toivonut. 

En olisi näkemässä joka päivä, vähemmälläkin näkemisellä pärjäisin, kun minulla on omat lapset, työt, opinnot ja harrastukset. Ja voihan se lapsi tulla mukaan jos natsaa juttu. 

Mitä mun pitäisi nyt tehdä. Nuolla haavani ja jatkaa yksin, vai kysyä miehen kuulumisia? 

Vierailija
8/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta tekemistä. Mä en voi käsittää näitä aikuisia ihmisiä jotka käyttää aikansa miettien jonkun toisen peliliikkeitä. Olin itsekin joskus sellainen. Sitten hankin itsetunnon ja elämän.

Vierailija
9/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Keksi jotain muuta tekemistä. Mä en voi käsittää näitä aikuisia ihmisiä jotka käyttää aikansa miettien jonkun toisen peliliikkeitä. Olin itsekin joskus sellainen. Sitten hankin itsetunnon ja elämän.

Voi kuule, itsetuntoa minulla on, kohta 2 maisterin tutkintoa + 1 amk. Lapsia2 ja vaikka mitä harrastuksia. Että tekemistä piisaa. Mutta mies on tosi kiinnostava.

Vierailija
10/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tuo minun vastaus siltä, että suutuin. Minusta se on vaan toteamus tuohon, ettei hän voi nähdä. 

Ap

Vierailija
12/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo 19.30, eipä siitä miehestä sitten kuulunut mitään. Taidan mennä suomi24:n. Voi pa##a.

Vierailija
13/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v pitäisi kyetä pärjäämään ilman aikuista jonkin aikaa esim. parin tunnin verran eli joku muu syy miehellä on ettei halua tavata ehkä sinä?

Itse tapasin kerran Vantaalla miehen pihalla siten, että hän kertoi jättäneen alle 3v yksin kerrostaloasuntoon eikä asunut edes ensimmäisessä kerroksessa, kun pyyteli vielä sisälle käymään juteltuamme jonkin aikaa. Päätin tapaamisen nopeasti ja tästä hän raivostui lopulta, lopetin yhteyden pidon ja toivoin, ettei tapaile enää muita. 🩷🩷🩷

Vierailija
14/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

9v pitäisi kyetä pärjäämään ilman aikuista jonkin aikaa esim. parin tunnin verran eli joku muu syy miehellä on ettei halua tavata ehkä sinä?

Itse tapasin kerran Vantaalla miehen pihalla siten, että hän kertoi jättäneen alle 3v yksin kerrostaloasuntoon eikä asunut edes ensimmäisessä kerroksessa, kun pyyteli vielä sisälle käymään juteltuamme jonkin aikaa. Päätin tapaamisen nopeasti ja tästä hän raivostui lopulta, lopetin yhteyden pidon ja toivoin, ettei tapaile enää muita. 🩷🩷🩷

Joo, taitaa olla, että minä olen se syy. Antaa olla. Taidan deletoida miehen yhteystiedoista.

Ap. Tosi surullisena.

Vierailija
15/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taisi laittaa juuri minulle viestiä. Menen heille viettämään leffailtaa.

Vierailija
16/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hän taisi laittaa juuri minulle viestiä. Menen heille viettämään leffailtaa.

Kivat sulle, ihan jo pelkkä vittuilu tuntuu ikävältä. 

Vierailija
17/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku lohduttaa? 

Vierailija
18/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi kuule, itsetuntoa minulla on, kohta 2 maisterin tutkintoa + 1 amk. Lapsia2 ja vaikka mitä harrastuksia. Että tekemistä piisaa. Mutta mies on tosi kiinnostava.

Miten nää liittyy itsetuntoon? Jos vastaat tuollaiseen "voi kuule" -tapaan miehellekin, ei olisi ihme, jos hänen kiinnostuksensa laimenisi.

Vierailija
19/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireisenkin ihmisen elämästä löytyy joskus aikaa niille asioille mitkä oikeasti kiinnostaa. Ehkä häntä vaan ei kiinnosta. 

Vierailija
20/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita nyt vielä jotain, vaikka huomenna, jos kerran mies kiinnostaa niin kovasti. Mutta jossain vaiheessa jätä pallo hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän