Onko teidän joulussa joku väri joka hallitsee joulusisustusta?
Kommentit (26)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Punainen, mutta se hallisee sisustusta muutenkin. Keittiökaapit on punaiset ja olkkarin sohvakalusto. Talveksi litan punaiset verhot ja punasävyiset matot.
Oletteko itse valinneet asuntoonne ne keittiön kaapit, vai ovatko edellisen asukkaan valinta? Meinaan vaan, että aika harvinaiset, ja hieno sattuma, jos on sattunut juuri sun makuun sopivat. Tunnelmassa ainakin löytyy, voin kuvitella. Mä en ole noin rohkea.
Vaihdan kyllä itsekin punaiset matot ja verhot keittiöön.
Itse valitut on.
Ok. Kuulostaa varsin jouluiselta, kynttilät tai takkatuli vielä kruunaamaan joulurauhan. Ja onhan punainen oiva sisustusväri muutenkin, varsinkin kaiken harmaan ja mustavalkoisen keskellä.
No joo. Meillä on myös kullan sävyinen tapetti olkkarissa joten kai meillä on aina vähän joulufiilis. Kesäksi tosin vaihdetaan verhot ja matot toisen sävyisiin.
Turkoosi on nyt ollut pari vuotta, sitä ennen voimakas violetti.
Kotona on muutenkin suht paljon mustaa, kultaa ja vaaleanpunaista, joten sen mukaan menen. Tänä jouluna on ekaa kertaa joulukuusi, musta sellainen, pääosin myös mustat koristeet ja tähti. Ei varmasti monenkaan makuun, mutta ei sillä väliä.
Jonain jouluna kyllä hankin oikean kuusen.
Vierailija wrote:
Mikä joulusisustus????
...ja sitten valitetaan kun on stressi joulusta ja ihan poikki, ihmekös kun pitää sisustaa uusiksi ja siivota kaikki autotallin kaappeja myöten...
Tummanvihreää ja luonnonsävyjä olkkarissa (juuttitähtiä).
Tummanpunaista, valkoista ja kultaa keittiössä ja takkahuoneessa.