Helsingin suomalainen klubi ei hyväksy naisia jäsenikseen
Kommentit (48)
Mites tosiaan se TASA-ARVOJÄRJESTÖ, Naisasialiitto unioni? 😂 Joku herrakerho on pientä tähän verrattuna
Ime parsaa, feministimielenterveyspotilas
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Maailma on täynnä yhdistyksiä, miksi juuri niihin pitäisi päästä, jotka eivät naisia hyväksy. Onko naisilla omia yhdistyksiä, joihin eivät miehet pääse?
Pörssiklubista edellä jo uhriuduttiin, mutta naisille on oma pörssiklubi.
Mainittiin, ei uhriuduttu. Mainitsija on itse mies 😀
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Maailma on täynnä yhdistyksiä, miksi juuri niihin pitäisi päästä, jotka eivät naisia hyväksy. Onko naisilla omia yhdistyksiä, joihin eivät miehet pääse?
Huokaus. Miksi naisten clubin nimi pitää olla jotain niin lapsellista kuin Naisten Oma Klubi. Mä voisin hyvin liittyä johonkin naisversioon gentlemens clubista jos se olisi oikeasti tyylikäs eikä nolo. Ja siellä voisi verkostoitua kiinnostavien ihmisten kanssa.
Joo. Meidän ikioma kerho. Parempiakin ehdotuksia tulisi täältä: Hex Klubi. Siinä olisi leikkisä viittaus hex-indeksiin ja noitaan. Eihän Pörssiklubillakaan ole mitään sukupuoleen viittausta, ja hgin suom.klubilla sitä ei mainita edes hakemusehdoissa.
Olen kai vanha setä sieluitani, mutta helsingin klubin aktiviteetit kiinnostaisivat enemmän kuin naisten pörssikerhon gaalat. Mistä löytyisi muu klubi jossa voisi harrastaa ammuntaa, kuvataiteita, runoutta, shakkia, gastronomiaa?
N39
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mainittiin, ei uhriuduttu. Mainitsija on itse mies 😀
Ei mutta hyvä että naispörssisteille on omansa. Jos ei kerran miesten klubiin pääse.
Vierailija wrote:
Olen kai vanha setä sieluitani, mutta helsingin klubin aktiviteetit kiinnostaisivat enemmän kuin naisten pörssikerhon gaalat. Mistä löytyisi muu klubi jossa voisi harrastaa ammuntaa, kuvataiteita, runoutta, shakkia, gastronomiaa?
N39
Minuakin voisi kiinnostaa. Olen myös aina ihaillut elokuvissa brittiklubeja jonne herrat menivät lukemaan lehtiä ja diskuteeraamaan. Voisin hyvinkin pitää tuollaisesta paikasta.
Huokaus. Miksi naisten clubin nimi pitää olla jotain niin lapsellista kuin Naisten Oma Klubi. Mä voisin hyvin liittyä johonkin naisversioon gentlemens clubista jos se olisi oikeasti tyylikäs eikä nolo. Ja siellä voisi verkostoitua kiinnostavien ihmisten kanssa.