Kuka on keksinyt väitteen, että rinnat alkaa roikkumaan, jos niitä ei tueta?
Oliko Wilhelm Triumph? Uskotko sinä tuohon väitteeseen?
Kommentit (61)
Vierailija wrote:
Olisko sama tyyppi, joka keksi painovoiman?
Sekö joka totesi, että korvat ja nenäkin alkaa roikkua, jos niitä ei tueta?
Minulla on pienet, kiinteät rinnat. Kaksi aikuista lasta. En ole koskaan käyttänyt liivejä.
N 56
Muistaakseni joku mies oli rintaliivien keksijä.
Se oli Jean-Denis Rouillon, joka "tutki" nuorten naisten rintoja puolentoista vuosikymmenen ajan. Hänen väitteensä on osoitettu vääriksi monta kertaa, mutta iltapäivälehdet niistä tykkäävät kirjoitella.
No näkeehän sen esimerkiksi Afrikassa niillä heimoilla jotka ei rintsikoita käytä, että roikkuu kyllä ja pahasti
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sulla on tissit rustoa?
Olen kommentin nro 4 kirjoittaja. Miksi joidenkin on niin vaikea hyväksyä sitä, että kaikki naiset eivät tarvitse/halua liivejä?
N 56
Ihan on oma kokemus minulla. Omaan kiinteät ja pienehköt rinnat (B70), mutta en takuulla silti harrasta juoksemista tai ratsastusta ilman kunnon liivejä, ihan sattuu jo ajatuskin!
No ei. Kyllä ne roikkuvat muutenkin jos ovat roikkuakseen. Jo nuorena. Geeniperimä, hormonit, kudos ja muu.
Vierailija wrote:
No näkeehän sen esimerkiksi Afrikassa niillä heimoilla jotka ei rintsikoita käytä, että roikkuu kyllä ja pahasti
Oletko nähnyt näiden heimojen kaikkien naisten rinnat? Voisiko myös lasten määrällä ja imetyksen pituudella olla jotain tekemistä asian kanssa? Tällä logiikallahan Suomessa ei pitäisi olla yhtään riippurintaista naista, kun lähes kaikki käyttävät liivejä. Kummasti olen nähnyt paljon sellaisiakin rintoja, jotka roikkuvat navassa saakka..
Ap
Vierailija wrote:
Olen kommentin nro 4 kirjoittaja. Miksi joidenkin on niin vaikea hyväksyä sitä, että kaikki naiset eivät tarvitse/halua liivejä?
N 56
Koska sinun kommentillasi ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa. Et nimittäin ole tehnyt asiasta pätevää tutkimusta sen enempää kuin herra Rouillonkaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sulla on tissit rustoa?
Onko sun korvanlehdissä rustoa? Nämähän riipahtavat alta aikayksikön, jos ei tueta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Korvat ja nenä ovat rustoa. Rinnat ovat rasvaa ja rauhaskudosta.
Jos katsotte kuvia alkuperäiskansojen naisista, niin kyllä ne rinnat vaan roikkuu. Tosin roikkuu ne sivistyneen maailman naisillakin, rintaliivien käytöstä huolimatta.
Rinnat 70F, imettänyt kaksi lasta (pitkät imetykset).
Rinnat eivät riipu, mutta olen aina pitänyt tukevia liivejä.
N49
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Korvat ja nenä ovat rustoa. Rinnat ovat rasvaa ja rauhaskudosta.
Korvannipukka ei ole rustoa vaan pehmeää lörppää kudosta.
Ihmisten posketkin alkavat riippua ja mitä painavammat rinnat, niin iho kyllä venyy.