Kuka on keksinyt väitteen, että rinnat alkaa roikkumaan, jos niitä ei tueta?
Oliko Wilhelm Triumph? Uskotko sinä tuohon väitteeseen?
Kommentit (61)
Itsellä kokoa 80K (Changen koot), 2 lasta, imetystä yhteensä 1v9kk, ikää vähän yli 40. Omasta mielestä itselläni on riippurinnat olleet aina, mutta ne jotka minut on alasti nähneet ovat sanoneet että liioittelen. Kuulemma terhakoimmat suuret rinnat mitä nähneet. Liivejä tai vähintäänkin tukevaa toppia olen pitänyt aina paitsi öisin.
Vaikuttaakohan roikkumiseen se onko rinnassa enemmän rasva- vai rintakudosta?
Ihan loogista. Liiveillä tuetut rinnat pysyvät terhakkaina ja kiinteinä, ihan samalla tavalla kuin kipsissä oleva käsi. Kun kipsi poistetaan, niin käsi on terhakka ja jäntevä, kun on saanut olla tuettuna. Vai voisiko olla niin, että tukikudokset surkastuu, kun niillä ei ole töitä?
Vierailija wrote:
Kommentin nro 21 kirjoittajalle. Ottaako noin koville? Kommenttini oli täysin ketjun aiheen mukainen.
N 56
Älä jaksa, wanha h'ora
-eri
Rinnat tukevat itse itseään, se on biologinen sääntö, ja markkinointikikoilla luodut rintaliivit pahentavat asiaa entisestään. Jos rintojen kudosta tuetaan rintaliiveillä, niin rintojen kudokset kuihtuvat ajan myötä, jolloin rinnat alkavat riippumaan heti kun rintaliivit otetaan pois päältä. Älkää ihmeessä käyttäkö rintaliivejä, ja muistakaa puristella rintojanne, jotta verenkierto rinnoissa toimii.
Oliskohan rintasyöpää vähemmän, jos ne sais heilua vapaasti ja lymfakierto pelittäis... ei oo varmaan tehty tutkimusta.
Aika monella vanhemmalla naisella alkaa riippua leuan alla oleva nahka, käsivarsien nahka ja häpyhuuletkin.
Olis kumma jos rinnat jotenkin ihan yksin uhmaisi painovoimaa. 🤔
Mulla roikkuu isot rinnat,käytän niitä joskus tyynyinä.Antaa roikkua vaan,niitä on kehuttu ihaniksi.
Lapsiluku ja esim uv-säteily vaikuttaa enemmän, mahdollisesti myös ravitsemus -ja geenit. Muuttujia Afrikan heimolaisnaisen ja pohjoismaalaisen välillä on aika tavalla enemmän kuin vain liivit vs liivittömyys...
Tiesittekö, että pienemmät silikonit pieniin rintoihin laitetaan rintalihaksen alle, että vaikutelma olisi luonnollisempi?
Ja arvatkaa, millä saa tasan saman vaikutelman? Kasvattamalla rintalihasta.
Notta punnertamaan, leidit.
Mulla on aina ollut roikkurinnat. Ne siis kasvoi sellaisina. Koska mulla on rintojen kehityshäiriö, niin mulla on rinnoissani lähinnä rasvaa, eli "normaalia" rintakudosta/maitorauhasia ei ole, tästä syystä esim. maitoa mulla erittyi vain toisesta rinnasta.
Vierailija wrote:
Ihan on oma kokemus minulla. Omaan kiinteät ja pienehköt rinnat (B70), mutta en takuulla silti harrasta juoksemista tai ratsastusta ilman kunnon liivejä, ihan sattuu jo ajatuskin!
Ei sattuisi, ellet olisi totuttanut itseäsi liiveihin. Itse lopetin liivien käytön pari vuotta sitten kun sain niistä pahaa ihottumaa. Tuntemuksia oli alkuun, nykyään en huomaa rintojen liikkeitä ollenkaan. Pyöräilyyn kesti kauiyen tottua, kun asennossa rinnat roikkuu suoraan alaspäin.
Kuppikokoaninen lähde enää arvailemaan, joskus oli 80b/c.694
Vierailija wrote:
Tiesittekö, että pienemmät silikonit pieniin rintoihin laitetaan rintalihaksen alle, että vaikutelma olisi luonnollisempi?
Ja arvatkaa, millä saa tasan saman vaikutelman? Kasvattamalla rintalihasta.
Notta punnertamaan, leidit.
Mun luontaisesti roikkuviin rintoihin ei auta. Mun rintalihakset on siis korkeammalla kuin mun tissit :( Penkkitreenin jälkeen oikein näkuu että on pumppirintalihaksissa, mutta mitäpä toi auttaa, kun tissit on pussit jotka roikkuu rintalihaksen päällä :P
Vierailija wrote:
Rinnat tukevat itse itseään, se on biologinen sääntö, ja markkinointikikoilla luodut rintaliivit pahentavat asiaa entisestään. Jos rintojen kudosta tuetaan rintaliiveillä, niin rintojen kudokset kuihtuvat ajan myötä, jolloin rinnat alkavat riippumaan heti kun rintaliivit otetaan pois päältä. Älkää ihmeessä käyttäkö rintaliivejä, ja muistakaa puristella rintojanne, jotta verenkierto rinnoissa toimii.
Osaatko sanoa tarkemmin milloin tämä riippuminen alkaa?
Vierailija wrote:
Mulla on aina ollut roikkurinnat. Ne siis kasvoi sellaisina. Koska mulla on rintojen kehityshäiriö, niin mulla on rinnoissani lähinnä rasvaa, eli "normaalia" rintakudosta/maitorauhasia ei ole, tästä syystä esim. maitoa mulla erittyi vain toisesta rinnasta.
Eli rasvaiset rinnat roikkuu, rintakudosta enemmän sisältävät ei niinkään?
Miksi miehil ei ole palliliivejä?
En tiedä, mutta oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat ovat mielestäni kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Eli mitä suuremmat ja riippuvammat, niin tällöin nainen on kaunis kuin aamukasteinen kukkaketo raukeana ja utuisena kesäaamuna.
Oon nähnyt ihan omin silmin että rinnat tippuu alaspäin kun ne rintaliivit otetaan pois. Kerran näin ihan livenä. Usko tai älä.
Ne alkaa vanhemmiten roikkua joka tapauksessa. Enemmän tai vähemmän. Sitä ei vaan voi estää. Kudos venyy ja alkaa riipahtaa vaikka olisi pienetkin rinnat.
Rintoja on erilaisia ihan luonnostaan ja se on normaalia. Riippuminen tuntuisi kyllä ajan myötä tapahtuvan vaikka olisi käyttänyt ahkerasti rintaliivejä, näin kävi mm. jo edesmenneellä mummullani. Itse en juurikaan käytä ja vielä ei riipu lainkaan, suurin syy tähän tuurin/geenien lisäksi lienee, että minulla ei ole lapsia enkä ole ehkä riittävän vanha. Toisaalta ei rintojen muodolla yms. ole niin paljon väliä kunhan ovat riittävästi poissa tieltä. Liivien käytön osalta ainoa millä pitäisi olla mitään väliä on haluaako henkilö itse niitä käyttää.
Itse asiassa tästä on ihan tieteellinen tutkimus tehty. Rinnat joita ei ole koskaan tuettu rintaliiveillä on paljon kiinteämmät kuin sellaiset joita on koko ajan tuettu rintaliiveillä. Eli alkuasukasheimoilla koko rintakudos kasvaa kiinteämmäksi, kun niitä rintoja ei liiveillä tueta!