Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on keksinyt väitteen, että rinnat alkaa roikkumaan, jos niitä ei tueta?

Vierailija
17.10.2023 |

Oliko Wilhelm Triumph? Uskotko sinä tuohon väitteeseen?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen kommentin nro 4 kirjoittaja. Miksi joidenkin on niin vaikea hyväksyä sitä, että kaikki naiset eivät tarvitse/halua liivejä?

N 56

Tuon ikäisenä pitää vielä todistella..tiedätkö että ihmiset on erilaisia?

Vierailija
22/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olisko sama tyyppi, joka keksi painovoiman?

Sekö joka totesi, että korvat ja nenäkin alkaa roikkua, jos niitä ei tueta?

Korvat ja nenä ovat rustoa. Rinnat ovat rasvaa ja rauhaskudosta.

Korvannipukka ei ole rustoa vaan pehmeää lörppää kudosta.

kenelläkään ei toivottavasti ole niin isoja korvia että niitä ja riippumista voisi mitenkään verrata naisen rintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Korvat ja nenä ovat rustoa. Rinnat ovat rasvaa ja rauhaskudosta.

Korvannipukka ei ole rustoa vaan pehmeää lörppää kudosta.

Joka on aika kevyt sekin ja alkaa roikkua vanhemmiten, varsinkin, jos siinä on painava korvakoru. Näitä korvannipukoiden korotusleikkauksia markkinoidaan esim. instagramissa.

Mutta joo, en tiedä, vaikuttaako tukeminen rintoihin vai ei. Löystyvät ne kudokset joka tapauksessa. Toki on varmasti niin, että varsinkin, jos rinnat ovat painavat, paino venyttää kudoksia.

Vierailija
24/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No näkeehän sen esimerkiksi Afrikassa niillä heimoilla jotka ei rintsikoita käytä, että roikkuu kyllä ja pahasti 

He ovat imettäneet monta lasta. Silloin rinnat ovat turvonneet ja tyhjentyneet vuosia. Tuollainen lihan pumppaus löysyttää kudoksia. Sama kuin läskeillä roikkuu nahka kun jojolaihduttavat. 

Vierailija
25/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoima. Rinnassa ei ole rustoa kuten vaikka nenässä tai korvissa. 

Ei kenenkään ole pakko käyttää mitään liivejä.

Toki nuorena 80-luvulla, kunpa olisikin ollut niin hyvät liivivalikoimat kuin nyt. Jouduin lopettaa liikuntaharrastukset. Olo oli epämukava, heikko itseluottamus ja ahdisteltiin rintojen takia.

Siunattuja ne joilla ei tuota turhaa kudosta ole liikaa.

Vierailija
26/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan alkaa roikkua jos ei tue, painovoima ei tietenkään iske niin pahasti pieniin, eli kevyempiin rintoihin. Painavampiin vaikuttaa pahemmin, ystäväkin katui kun ei imetysvaiheessa ollut pitänyt kunnollisia tukiliivejä, silloin maidon takia rinnat oli painavimmillaan ja siitä jäivät kyllä roikkumaan. Parempi tukea kuin katua siis!

Vierailija
27/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt "oikeita" liivejä yli kymmeneen vuoteen, lapsia kolme ja jokaista imetetty vuoden verran, ikääkin kohta 45 eikä mikään roiku. Kuppikoko c/d. Oman kokemukseni perusteella rintaliivien tuella ei joko ole merkitystä ollenkaan, tai se on jopa negatiivinen.

Vierailija
28/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä ne vaan alkaa roikkua jos ei tue, painovoima ei tietenkään iske niin pahasti pieniin, eli kevyempiin rintoihin. Painavampiin vaikuttaa pahemmin, ystäväkin katui kun ei imetysvaiheessa ollut pitänyt kunnollisia tukiliivejä, silloin maidon takia rinnat oli painavimmillaan ja siitä jäivät kyllä roikkumaan. Parempi tukea kuin katua siis!

Kukaanhan ei vaan nyt pysty todistamaan olisiko lopputulos ollut erilainen, jos olisi käyttänyt tukiliivejä. Voi olla, että imetys itsessään teki tuon ilmiön.

Vierailija
29/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko rintojen tukemisella mitään merkitystä koska omistan riippurinnat. Nuorena oli kuppikoko 70B, aina olen käyttänyt rintoja tukevia liivejä. Jumpannut. Olisko geneettistä? 

Vierailija
30/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus imetyksestä on se, että koko rinta pehmeni. Ennen rauhanen oli selvästi tunnisteltavissa oleva pallo, nyt rasvakudos ja rauhanen ovat samaa täytettä. 

Se, mitä rinnoille tapahtuu iän ja/tai imetysten myötä, on varmasti aika yksilöllistä ja riippuu kudostyypistä. Voisi kuvitella, että painava rinta venyttää kudoksia tukemattomana, ja silloin tukemisesta on varmasti hyötyä.

Vierailija
31/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan on oma kokemus minulla. Omaan kiinteät ja pienehköt rinnat (B70), mutta en takuulla silti harrasta juoksemista tai ratsastusta ilman kunnon liivejä, ihan sattuu jo ajatuskin!

Itse sidon rinnat niskan taakse lenkille niin ei häiritse

Vierailija
32/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä onko rintojen tukemisella mitään merkitystä koska omistan riippurinnat. Nuorena oli kuppikoko 70B, aina olen käyttänyt rintoja tukevia liivejä. Jumpannut. Olisko geneettistä? 

Itsellä D-kuppi ja kohtuullisen kiinteät. Käytän liivejä aina paitsi nukkuessa.  Mahdoton sanoa mitä olisi tapahtunut ilman.  

Vierailija
33/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kerran radiosta ohjelmaa, jossa puhuttiin tästä. Lääkäriltä kysyttiin, miten käy suurille, painaville rinnoille, ellei käytä ollenkaan rintaliivejä.

No, kyllähän ne rinnat silloin lopulta navan korkeudella tulevat olemaan, tokaisi lääkäri.

Muuten olen sitä mieltä, että jokainen nainen päättäköön itse, käyttääkö liivejä vai ei. Se ei kuulu muille.

Vierailija
34/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuuntelin kerran radiosta ohjelmaa, jossa puhuttiin tästä. Lääkäriltä kysyttiin, miten käy suurille, painaville rinnoille, ellei käytä ollenkaan rintaliivejä.

No, kyllähän ne rinnat silloin lopulta navan korkeudella tulevat olemaan, tokaisi lääkäri.

Muuten olen sitä mieltä, että jokainen nainen päättäköön itse, käyttääkö liivejä vai ei. Se ei kuulu muille.

Oliko tämä lääkäri tehnyt aiheesta tutkimuksen?

Vierailija
35/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei vaan se joka totesi että rinnat on rustoa ja luuta niinkuin korvat ja nenäkin.

Vierailija
36/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole keski-ikäinen ja itsellä on ainakin aina ollut kiinteät C-kupin rinnat ja aika harvoin käytän rintsikoita, urheillessa ainoastaan. Minulla ei ole lapsia, joten en ole imettänyt, joten johtuisiko siitä sitten, että näyttävät ihan samalta nyt kuin parkikymppisinä.

Vierailija
37/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskinen sen on keksinyt: ”Viimein kun oot itsesi, sä ajanut jo piippuun. Reumatismi reidet syö, ja rinnat rupee riippuun.” (Kappaleen nimi on Isadora Duncan) 🤭

Vierailija
38/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei vaan se joka totesi että rinnat on rustoa ja luuta niinkuin korvat ja nenäkin.

Onko jollain muka rinta, jossa ei ole luita?? 

Vierailija
39/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia on keksitty silikonit. Ei roikkuvia patalappuja vaan terhakkaat puolipallot.

Vierailija
40/61 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No näkeehän sen esimerkiksi Afrikassa niillä heimoilla jotka ei rintsikoita käytä, että roikkuu kyllä ja pahasti 

Hinkit imetty rusinoiksi kun on 15 mustaa lamppuharjaa imetetty !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä