Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ammatissa olet sekstaillut työkaverin kanssa?

Vierailija
17.10.2023 |

Millainen tilanne?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussihteerinä, nörtti ulkonäkö ei estänyt talon naisia käyttämästä minua hyväksi. Enkä ollut itsekään asiasta kovin pahoillani. Toimet hoidettiin kyllä talon ulkopuolella ja omalla ajalla, kuten kunnon virkamiehelle kuuluukin.

Vierailija
42/107 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taistelusukeltajana.

mies ninen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsarina aina kun baari saatu kiinni niin tarjoilijoita. En tiedä mitään ammattikuntaa jotka ovat yhtä jakoperiä kun tarjoilija naiset. Vuosien varrella vaihtui kymmeniä naistarjoilijoita kapakassa missä olin duunissa, kaikkia piti panna toisia useasti. Olihan se kyllä hieno seurailla kun mimmit painoi tiukoissa hameissa ja korkkareissa paitapusero päällä. Joskus jopa jollain oli sukkanauhat ja mustat sukat. Aika makee oli nostaa hame ylös ja takaapäin esim: WC.ssä lukkojentakana. Pena 52v.

Vierailija
44/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen kuullut, että teatteri piireissä naidaan ristiin rastiin.

Vierailija
45/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Portsarina aina kun baari saatu kiinni niin tarjoilijoita. En tiedä mitään ammattikuntaa jotka ovat yhtä jakoperiä kun tarjoilija naiset. Vuosien varrella vaihtui kymmeniä naistarjoilijoita kapakassa missä olin duunissa, kaikkia piti panna toisia useasti. Olihan se kyllä hieno seurailla kun mimmit painoi tiukoissa hameissa ja korkkareissa paitapusero päällä. Joskus jopa jollain oli sukkanauhat ja mustat sukat. Aika makee oli nostaa hame ylös ja takaapäin esim: WC.ssä lukkojentakana. Pena 52v.

Ja sitten pena 52v heräsi ja oli taas kakkeli housuissa.

Vierailija
46/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyössä, pääasiassa yövuoroissa 

Vierailija
47/107 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana toisen (miespuolisen) kanssa töissä. Molemmat osapuolet parisuhteissa. Vessassa, varastossa, röntgenin arkistossa, lääkärin vastaanottohuoneessa.. Ihan järjetöntä naimista. Itse olin reilu parikymppinen ja mies 14v vanhempi. 

Vierailija
48/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistavarapuolen edustajana. Kerran pantiin kilpailijan kanssa koko yö (kilpailija oli neiti-ihminen, minä aviossa). Kumppani oli vähän maistissa, minä selvänä. Hän ratsasti ainakin tunnin yhteen soittoon, mulla ei edes seisonut koko aikaa, eikä ollut sisällä, mutta se ei haitannut, veltto kalu aiheutti varmaan pillun huuliin sähköä... Heräsi kulli uudestaan ja meni sisään, tulikin pariin kertaan... 

Mulla kipeyty vatsalihakset siitä panosta aivan kuin olisin salilla käynyt, mutta ei haitannut. Oli muuten kesäloman jälkeinen reissu ja kilpailija oli ollut Kreetalla pari viikkoa, oli ruskea kuin papu, bikinien rajat näkyi tosi hyvin, alussa mulla seisoi jo niille rajoille...

Vierailija
49/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä nuorena poikana, kymmentä vuotta vanhemman naimisissa olevan naisen, kahden lapsen äidin kanssa. Koko kuukausi kiehnättiin, vain yhden ainoan kerran päästiin naimaan. Rouva oli pettävää sorttia, mustasukkaisen miehensä silmänpidon alla, mutta ah, kuinka estottomasti hän nautti. Kun ensi alkuun nuolin hänelle orgasmin, säikähdin että hän kuolee, niin voimakas se oli. Yhtä ulinaa oli naiminenkin, vaikka nainen yritti sitä hillitä puremalla kättään. "Voi kun voitaisiin olla ilman kondomia", nainen huokaili. Hän olisi niin halunnut minulle tuntemuksen paljaaltaan.

Vierailija
50/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taistelusukeltajana.

Eikös se oo aika hankalaa täydessä taisteluvarustuksessa pinnan alla?

Vierailija
51/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosturinkuljettajana😂

Ja useamman eri henkilön kanssa, yhden kanssa töissä työajalla ja parin muun kanssa vapaa-ajalla. 

Vierailija
52/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-projektipäällikkönä "jouduin" naispuoleisen kollegan kanssa pitkälle työmatkalle Ruotsiin. Siellähän sitten kuksittiin joka ilta ja sen jälkeen oikein järkkäiltiin työmatkoja samaan aikaan. Parhaillaan toinen ei edes viikon matkalla nukkunut yötäkään omassa huoneessa. Piti käydä erikseen pöyhimässä petiä että näytti siltä että siinä olis nukuttu.

"Nainti maita" kertyi seuraavasti: Ruotsi, Saksa, Intia, Norja, Tanska ja USA. Oli kyllä ihan kivaa istua samassa palaverissa kun oli koko yö sekstailtu 🙂 Myöhemmin sitten seurusteltiinkin, mutta ollaan kyllä sittemmin erottu. 

Tein saman seuraavassa työpaikassa eli työmatkalla projektissa olleen työntekijän kanssa alettiin sekstailemaan. Hänen kanssaan on nyt sitten kaksi lasta ja ollaan naimisissa oltu 6v.

Ja juu nuorena Mäkkärissä työskennellessä nyt sekstailtiin vähän kaikki kaikkien kanssa. Mehän biletettiin melkein päivittäin ja varsinkin vikkonloppuisin. Olen harrastanut vuonna 1991 seksiä Mäkkärin pallomeressä työvuoron jälkeen.

Vierailija
53/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonissa olen ammatiltani ja papin kanssa naitiin muutamia vuosia. Kirkossa, seurakuntatalossa, rippileirillä ja kerran myös autossa ennen kinkereitä pohjois-pohjanmaalla. Suhde loppui kun lähdin lähetystöihin.

Vierailija
54/107 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitoimihenkilönä. Olin vähän aikaa isossa konttorissa toimihenkilönä. Yksi tarmokas täti houkutteli ekoista pikkujouluista jatkoille => kotiinsa panemaan.

Toisen kanssa juteltiin kivoja, kutsuin leffaan, seurusteltiin. Vasta muutaman deitin jälkeen pantiin. Seurusteltiin koko sen aikaa kun oltiin työtovereina mutta näyteltiin hyvin että tuskin tunnetaan. 

Sitten minä vaihdoin työpaikkaa ulkomaille.

Vierailija
55/107 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Ja miesoletettuna seuraa löytyy helposti erilaisista tilaisuuksista, koulutuspäivien jatkoilta, risteilyiltä ym. reissuista. Usein näihin koulutuksiin liittyy hotelliyöpymisiä ym. Ja on tullut käytymä muutamissa kongresseissa ulkomaillakin.

Vierailija
56/107 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sairaanhoitaja. Ja miesoletettuna seuraa löytyy helposti erilaisista tilaisuuksista, koulutuspäivien jatkoilta, risteilyiltä ym. reissuista. Usein näihin koulutuksiin liittyy hotelliyöpymisiä ym. Ja on tullut käytymä muutamissa kongresseissa ulkomaillakin.

Olen kuullut samanlaisia juttuja muualtakin naisvaltaisilla aloilla miesten kokemuksina. Olivatko nuo hoitajanaiset mielestäsi hyviä seksissä, kiihkeitä, aktiivisia jne ? Miten kauan meni kun sait sänkyyn heitä yleensä?Olivatko varattuja?

Vierailija
57/107 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taistelusukeltajana.

mies ninen?

Mies. Ja myös kumppani oli mies.

Vierailija
58/107 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai luule, että täällä kirjoittelisi kukaan nainen? Äijät juttelevat keskenään. :D

Vierailija
59/107 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on että hyvin suoraviivaista toimintaa ja estottomia. Välillä jopa liiaksikin. Olen ollut nykyisessä työpaikassani 3 vuotta ja neljän kanssa on ollut sutinaa erilaisissa tilaisuuksissa. Yhden varatun naisen kanssa on muodostnut ns. vakkarisuhde.

Melko usein kumppanit ovat varattuja, myös eronneita on paljon. Sairaanhoitajapäivillä vietin hotelliyön varatun naisen seurassa. Itse olen yh-isä.

Vierailija
60/107 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointijohtajana. Joudun reissaamaan paljon ulkomailla työn luonteen vuoksi ja usein myynnin vastaavia oli mukana. Myyntijohtajan kanssa oli ollut pitkään sellaista puolivillaista flirttiä parin vuoden ajan ja kun hän oli jo irtisanoutunut ja vaihtamassa työpaikkaa, niin 'jäähyväispanoksi' lipsahti Saksassa ollessamme viimeisellä yhteisellä reissulla. Naitiin parin päivän aikana muutaman kerran kaikki patoutuneet salahalut pois.

Molemmat aviossa ja +40v