Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ammatissa olet sekstaillut työkaverin kanssa?

Vierailija
17.10.2023 |

Millainen tilanne?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntapolitiikkona. 

Vierailija
22/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena hoitajana hoitokodissa yövuorossa n. 50 v varatun miehen kanssa. Siivouskomerossa pesukonetta vasten ilman ehkäisyä. Siihen aikaan meni vähän liian lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajakollegan kanssa päivän päätteeksi luokkahuoneessa

Vierailija
24/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hoitajana sairaalassa. Molemmat oltiin hoitajia. Potilas huoneessa.

Vai niin.

Voisin arvailla, että: ' myös varmaan tuli syötyä kuormasta.. '. Luin tosta: '..oltiin hoitajia Potilas huoneessa'? Sellainen normaali 2N+1M "hoito' tapahtuma.. ;)) Mainiota. 

(Ja milloinkohän, itsekin pääsen sinne 'hoitoon'.. :)

Vierailija
25/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hoitajana sairaalassa. Molemmat oltiin hoitajia. Potilas huoneessa.

"Potilas huoneessa". Siis samassa huoneessa kuin te? 

Vierailija
26/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus Mitä pilkun nussimista mutta aivan Sama. Ja toiselle vastaus, siinä tilanteessa oli vain hoitajat, en ikinä tule sekaantumaan potilaisiin/asukkaisiin töissä. Varsinkin kun enää ole sairaalassa vaan nuorten parissa. Nuorten jutut ohjaajia kohtaan välillä vähän lennokkaita mutta ne on silti alaikäisiä.

Vierailija
27/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärinä olen, sekä kollegoja että sairaan- ja perushoitajia, psykologeja on ollut, ynnä muita. Ainoastaan kerran on käynyt niin, että aiemmin potilaana olleesta sattui vuosia myöhemmin tulemaan tyttöystävä. Pääsääntö on, ettei potilaisiin kosketa, ja tämä on erittäin tärkeää ja viisasta, samoin kuin se, että läheisiä hoidetaan vain hyvin pienissä ja yksinkertaisissa asioissa. 

Vierailija
28/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengitysseppänä hevosenhoitaja tallikämpässä.

Vierailija
29/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin silloin ravihevosena. Joka tallitytön kanssa sekstailtiin. Minkä takia kuvittelette niiden ravaavan joka päivä yötä myöden "heppaa harjaamassa"?

Vierailija
30/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Valtion virassa, työmatkalla hotellissa kaksi eri kertaa, eri naiset.  Pitkä flirtti ja valmistelu päätyi kummankin kanssa yöllä heidän huoneissaan sänkyyn ja ihanaan rakasteluun , joissa kummassakin oli ensin kunnon kielihoitoa ja sitten yhdyntää ja voihketta. Varattuja sensuelleja naisia on todella nautinnollista rakastella, kun he ovat puutteessa kotonaan ja saa antaa heille kaipaamaansa hellyyttä.Mikä on sen parempaa ja kiihottavampaa kuin kuulla ja nähdä naisen oikein nauttivan...

Se ihana hetki kun saa nähdä pitkään kuvittelemansa ja himoamansa työkaverin tai -tutun naisen lopulta riisuvan alastomaksi tai saa auttaa riisumisessa ja mennä iholle, suudella. nuolla ja kiihottaa ja työntyä hitaasti hänen  sisälleen sitten ..On se niin upean kiihottavaa ja kiihkeää kuulla voihketta, nähdä nautintoa ja laueta sinne lopulta

Vierailija
31/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynninohjaajana opettajan kanssa hänen luokassa

Vierailija
32/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömiehenä johdon asitenttia panin heti kun sain duunikaverin ulos hotelli huoneesta ja jäätiin kahden, nainen olikin säpsäkkä naitava. 

seuraavana päivänä rouva katsoi minua, hymyili ja minä takaisin. 

Vierailija
33/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sähkömiehenä johdon asitenttia panin heti kun sain duunikaverin ulos hotelli huoneesta ja jäätiin kahden, nainen olikin säpsäkkä naitava. 

Oletko höylännyt myös sulaketaulun tai pistorasian asistentin kanssa?

Vierailija
34/107 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Erikoiset duunikaverit: sähkäri ja johdon assistentti. Tai sitten olen tajunnut sähköasennuksista jotain täysin väärin.

Vierailija
35/107 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nuorena naisena hoitajana hoitokodissa yövuorossa n. 50 v varatun miehen kanssa. Siivouskomerossa pesukonetta vasten ilman ehkäisyä. Siihen aikaan meni vähän liian lujaa.

Oliko mies potilaana vai toinen hoitaja?? Hoitajilla on helppo touhuilla yövuorossa kahdestaan kun on hiljaista

Vierailija
36/107 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sama täällä, mutta toisin päin. Ohjaaja oli kaunis hyvävartaloinen neitokainen. Yhteisymmärryksessä puuhattiin, eikä todellakaan jäänyt yhteen kertaan.

Vierailija
37/107 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sama täällä, mutta toisin päin. Ohjaaja oli kaunis hyvävartaloinen neitokainen. Yhteisymmärryksessä puuhattiin, eikä todellakaan jäänyt yhteen kertaan.

Kerro vähän lisää. Ettekö pelänneet kiinni jäämistä? Miten homma eteni? Missä teitte sen siellä luokassa? Riisuitteko ihan kokonaan? Oliko päivä vai muu aika?

Vierailija
38/107 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalalla yhteistyökumppanin edustajan (iso musta jenkki mies) kanssa hänen huoneessa.

Vierailija
39/107 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuntapolitiikkona. 

Ammatissa?

Aika vähän on tässä maassa ammatikseen kuntapolitiikkaa tekeviä. Ehkä olet jonkun kaupungin pormestari?

Vierailija
40/107 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalalla, siellä kontuurinpuolella parakissa aikoinaan. N 62 v.