Missä ammatissa olet sekstaillut työkaverin kanssa?
Kommentit (107)
Rehtorinkansliassa naisopen kanssa koulupäivän jälkeen.
Eräoppaana Lapissa asiakkaana olleen naisporukan vetäjää vedin tunturin kupeessa revontulien loimussa pakkaskelissä. Molemmilla sukset jaloissa ja liisterit pohjaan, mutta ei suksiin🤣
Juristina. Työpäivän jälkeen toimistolla neukkarissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koulunkäynninohjaajana opettajan kanssa hänen luokassa
Sama täällä, mutta toisin päin. Ohjaaja oli kaunis hyvävartaloinen neitokainen. Yhteisymmärryksessä puuhattiin, eikä todellakaan jäänyt yhteen kertaan.
Kerro vähän lisää. Ettekö pelänneet kiinni jäämistä? Miten homma eteni? Missä teitte sen siellä luokassa? Riisuitteko ihan kokonaan? Oliko päivä vai muu aika?
Parikymppinen neito. Juttelun, koskettelun ja hyväilyn kautta hiljalleen seksiin. Luokassa koulun jälkeen, varastossa, hyväilyä muutenkin ohimennen. Tavattiin myös siviilissä muutaman kerran. Loppui, kun hän lähti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle.
Vierailija wrote:
Eräoppaana Lapissa asiakkaana olleen naisporukan vetäjää vedin tunturin kupeessa revontulien loimussa pakkaskelissä. Molemmilla sukset jaloissa ja liisterit pohjaan, mutta ei suksiin🤣
Tunnistan typyn. Me nuoret miehet jatkettiin Kaken kanssa siitä mihin se oli jäänyt. Puhui innoissaan tapauksesta. Rassattiin tuntitolkulla. Mimmi oli illan päätteeksi yltäpäältä liisterissä. Kasvot, hiukset, karvakolmio, rinnat. Me ei suksia tarvittu.
Pankkitoimihenkilö. Katseita vaihdettiin, sitten kerran puolivahingossa kosketettiin ahtaassa hyllyvälissä, kumpikaan ei ole laiha eikä pienirintainen, meni kiihkeäksi. Töiden jälkeen "samaa matkaa". Asuin silloin yksin. Hän perheellinen. Sittemmin minäkin. Kiva kuitenkin että päästiin kerran maistamaan tätäkin hedelmää.
Vierailija wrote:
Juristina. Työpäivän jälkeen toimistolla neukkarissa.
Sama. Pienissä piireissä juttu leviää, mutta muuten ihan hyvä peruspano.
Vierailija wrote:
Kumpi oli rehtori!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kumpi oli rehtori!
Minä olin rehtori.
Viestintätoimistossa, useamman kerran. Tosin saman naisen kanssa.
Ensin se oli vain flirttiä. Sitten laiteltiin vihjailevia viestejä. Lopulta kävin hänen huoneessaan. Siihen aikaa oli vielä omat huoneet.
Pussailuksihan se meni tietenkin ensin. Pirun kiihottavaa. Kiinnijäämisen riski oli koko ajan. Hän oli kaiken lisäksi varattu silloin. Kerran työkaveri (nainen) kysyi, mitä mulla on huulissa. Olin unohtanut pyyhkiä huulipunatahrat.
Lopulta sitten keksittiin tulla seiskalta töihin ennen muita. Hän laittoi viestin kun oli huoneessaan. Naitiin seisaaltaan se mikä ehdittiin ja yritettiin kuunnella hissin äänestä, onko joku tulossa.
Valtion virastossa tuli 15 vuoden aikana harrastettua seksiä viiden eri työkaverin kanssa, mutta ei varsinaisesti työpaikalla. Yhden kanssa lähdettiin työporukan afterwörkeiltä nuoren naisen kotiin, jossa annoin suuseksiä ja pantiin sitten sohvalla. Toinen oli kun pitkään jatkuneen työpaikkaflirtin jälkeen, kun pistäydyin töiden jälkeen kollegan pyynnöstä hänen kotonaan "auttamassa puutteessa olevaa sinkkua". Hän oli minua vastassa pelkässä aamutakissa, joka putosi nopeasti lattialle. Nainen esitteli ensin ylpeänä suihinottotaitojaan. ja sen jälkeen naitiin joka suunnalta. Huutamisesta päätellen hän tykkäsi kovasti ja meni loppuun aina muutaman työnnön jälkeen. Tuli aidosti hyvä mieli kun pystyin auttamaan puutteen poistossa. Kolmas oli pikkujouluissa vaivihkainen katoamistemppu, kun käytiin lähellä juhlapaikkaa asuvan asiantuntijan kämpillä naimassa. Olin sen verran humalassa, että ei meinannut millään nalli napsahtaa, mutta nainen hoiteli minut ystävällisesti suullaan ja käsillään loppuun. Sitten palattiin vähin äänin pikkujouluihin. Neljäs oli koulutusseminaarissa toisella paikkakunnalla. Kokouskeskuksen iltatanssien jälkeen varattu kolleega talutti minut hotellihuoneeseensa, kun oli kuulemma jalkapohjahieronnan tarve. Löysin naisen mekon alta kivat stayupit ja jalkapohjahieronta muuttuikin jalkovälihieronnaksi. Minulla ei ollut kumia mukana, joten aioin pidättäytyä käsihoidoissa. Se ei kuitenkaan daamille sopinut, joten jouduin antautumaan. Paneskeltiin aamuun asti ja oltiin kohtuullisen väsyneitä viimeisen päivän luennoilla. Viides oli vanhempi juuri eronnut rouva, jonka kanssa oli salapussailtu töissä muutaman kerran. Pyysin hänet kotiini iltapalalle ja jälkiruuaksi hän ratsasti minulla. Hän jäi myös yöksi. Saunottiin ja sekstailtiin ja oli oikein mukavaa. Erittäin taitava nainen. Kokemus tuo selvästi varmuutta.
Ei valtion virkamiehellä tarvitse olla tylsää töissä. Salasekstailuista tuli paljon hyvää mieltä myös työpaikalla. Töissä asiat kyettiin hoitamaan aina korrektisti ja aikuismaisesti ilman jälkipuheita. Sittemmin edettyäni esimiesasemaan ja siirryttyäni toiselle paikkakunnalle, olen lopettanut työkavereiden kanssa vehtaamisen, ettei tule jääviystilanteita tai muuta ylimääräistä draamaa.
Olen paskakuski ja siinä ammatissa joutuu kaikenlaiset sontaluukut rassailemaan!
hississä. yksin vieraan naisen kanssa.
ja sähkökatko..
Olin aikanaan tiskijukkana ravintolassa ja melkein kaikki tarjoilijat tuli nussittua, jopa se isoperseinen, joka aluksi ei lämmennyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan tiskijukkana ravintolassa ja melkein kaikki tarjoilijat tuli nussittua, jopa se isoperseinen, joka aluksi ei lämmennyt ollenkaan.
millä tavoin lähestyit heitä vai tekikö naiset joskus aloitteen ?? miten saa helpoiten tarjoilijan lämpiämään ? Tiskijukkana on yleensä se sylkykuppi vaan
Vierailija kirjoitti:
mites tuohon päädyitte ? oliko romanttinen hetki revontulien alla ja suudelma yllättäen vai spontaani yllätys?
Haudankaivajana, löydän aina sopivia jemmapaikkoja missä jörniä rauhassa
Sähkärinä, sihteeriä vuosikokouksessa. Vaikeinta oli hätistellä työkaveri pois hotellihuoneesta, sen jälkeen sihteeri alkoi ottamaan huosuistani sitä ulos.
Eiköhän noita hoitajanaisia ole aika laidasta laitaan, niin yleinen ammatti se on. Ja takuulla miehellä on naisvaltaisella alalla vientiä ihan erilailla kuin miesvaltaisilla. Joku hiljainen yövuoro vielä, siinä ehtii kyllä hyvin työkaverin kanssa puuhastella.