Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksipuoliset tunteet

Vierailija
16.10.2023 |

Olen tilanteessa, jossa olen vuoden seurustellut poikaystäväni kanssa.

Olen itse aika alusta asti tuntenut että en ole ikinä ennen tykännyt kenestäkään, kuten tästä poikaystävästäni. 

Ongelmaksi koituu se, että poikaystäväni ei koe ihan samoin mua kohtaan, vaan hänestä kaikki kenen kanssa hän on pidempään niin hän kokee / on tykännyt samalla tavalla, ja kaikki kenen kanssa hän on / on ollu niin on erityisiä, en vain minä tai meidän juttu ja tämä mun ajattelu on vaan egon nostattamista hänen mielestä ja tarvitsen itsetunnon hänen sanoin, koska haluaisin näin tuntea takaisin, että tässä olisi mun kanssa jtn erityistä/että tykkäisi musta enemmän/eritavalla kun kenestäkään edellisestä tajuatre pointin, eli että tässä meiän suhteessa olis jtn spessua.  

Olenkin pohtinut, että voiko suhde toimia jos toinen kokee että juuri tässä suhteessa ja kumppanissa on jotain erityistä ja toinen kokee että olen kuin kuka tahansa entisistä. 

Ja onko tämä reilua mulle jäädä tähän suhteeseen ja voiko tämä muuttua miehen osalta joskus, vaikka hän on sanonut ettei kukaan ole hänelle erityinen, kaikki on sitä samaa pataa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti yksi kokemus moisesta. Se, että toinen sanoo " voin olla sun kans tai jonkun toisen kans" ei todellakaan ole sitä kiintymystä ja rakkautta mitä elämänkumppaniltaan toivoo.

Vierailija
2/4 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just sitä, kun toinen ei vaan millään voi sanoa sitä mitä toinen toivoo. Kokeile saatko siitä nyhdettyä mitään kehua irti, ehkä pelkää, että ylpistyt ja lähdet, jos sanoo sulle jotain positiivista. Näitä on kuule paljon. Voi olla, että johtuu heidän kasvatuksestaan. Heitä ei olla tuettu eikä kehuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko 19-v. ja niitä entisiä suhteita puolen tusinaa.

Vierailija
4/4 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 23 ja 28 vuotiaita, ja mulla 3 suhdetta takana ja miehellä 2.