Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako vuokranantaja pyytää käräjäoikeudesta

Vierailija
16.10.2023 |

Minua koskevat paperit tulostettuna, eli velat? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ole minkään sortin julkkis niin eivät voi tehdä minusta suoraan lehtijuttuja.

Sen sijaan tyytyvät vihjailemaan ja vttuilemaan keskustelupalstoilla ja epäsuorilla tietovuotoartikkeleilla. Huomaa kuinka paljon vtuttaa kun en olekaan julkkis.

Iltapäivälehdillå on käytössään laaja joukko vakoiluohjelmia ja vakoojia. Ei heidän tarvitse soittaa mihinkään virastoon edes.

Vierailija
22/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuokranantajana pidän kyllä rehellisyydestä ja jos kertoo että on merkintä niin ei asuntoa saa. En lähde erikseen tutkimaan sen jälkeen. Ongelmaksi olen kokenut valehtelun ja on pakko tutkia niiden tiedot jotka väittää ettei merkintöjä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vuokrantajilla on keskenään mitä todennäköisemmim kartelli, jossa yksi iso määrää ja muut vikisee. Pienet suostuu roikottamaan asuntoja tyhjillään vuodesta toiseen kun yksi iso kahmii itselleen kaikki vuokralaiset.

No nyt on foliohattumeininki. T. vuokranantantaja yhdellä asunolla, jossa on kaikki nämä 25v on ollut vuokralainen.

Vierailija
24/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virastoissa on myös töissä laaja joukko vakoojia, jotka itse tietovuotavat tavan tallaajista tietoa ikään kuin olisi suurikin julkisuuden henkilö kyseessä.

Vierailija
25/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan pitäisi saada tutkia myös rikostiedot ja terveyspaperit. Mt ongelmaiset iso riski, eivät pidä huolta asunnosta ja koskaan ei tiedä kauanko siinä asuvat. Lähtö voi tulla nopeammin kuin sopimuksessa sovittu

Vierailija
26/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miespuoleisella ystävällä oli yhteen aikaan sellainen naisystävä, joka kertoi isänsä olevan cia:n vakooja ja tekevänsä vähän väliä artikkeleita tyttärestään iltapäivälehtiin kiusatakseen omaa tytärtään. Mitään artikkeleita ei löytynyt. Sen sijaan tytär taisi itse olla tämä vakooja, joka tekee MINUSTA, tavan tallaajasta, joka ikinen päivä vihjailevia artikkeleita lehtiin.