Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin seksuaaliterapeutilla

Vierailija
16.10.2023 |

Olen siis mies. Aloin käymään seksuaaliterapeutilla (nainen), koska omat teot ylitti ns normaalit raamit. Kokoajan haku päällä, vaikka sormus sormessa. Vaimoni tietää muutamasta hairahduksesta, muttei todellakaan kaikista (yhteensä lähemmäksi 20). 

No, terapeutin kanssa oltiin juteltu hetken aikaa ja hän kommentoi että "en minä ihmettele, että haastavia tilanteita tulee. Olet kumminkin oikein komea mies". 

Tämän jälkeen alkoi molemminpuolinen silmäpeli ja jo kolmannella kerralla päädyttiin huoneen sohvalle lemmiskelemään. Nyt käytännössä jokainen kerta on vain sitä itseään... 

Kuinka tämä asian kanssa voi "parantua" jos terapiakin kääntyy seksiksi ja pettämiseksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat: Olen siis mies.

Oliko sinulla epäilys että et olisikaan ollut mies?

Vierailija
2/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi uusi juttu joutessasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä oikeesti todella huono.

Vierailija
4/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joka sana

AP 

Vierailija
5/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesterapeutti saattaisi olla ratkaisu.

Vierailija
6/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä!

Vierailija
7/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo helpottaa kun herää ja päästää kissan pihalle. 

Vierailija
8/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin saanut nais seksualiterapeutilta hyvää hoitoa, tosin panin parastani.

Vierailija
9/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma "seksuaali terapeutti" jonka kanssa olen saanut keskustella minua kiinnostavista aiheista ja asioista, asuu aivan eri paikassa kuin minä, ollaan puhelimella yhteydessä, olen saanut purkaa omia seksiin liittyviä asioita luottamuksella.

Vierailija
10/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on maksullista seksiä !! Eli !!

Vierailija
11/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki ja kaupunginosa?

Vierailija
12/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta minäpä olen nainut fyssarini kanssa Ikaalisten kylpylässä.

Vierailija
13/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas fantasiakamalta kuulostaa. 

Jos totta, niin terapeutti ei ole yhtään ammattinsa osaava, tai siis vähän eri alan ammattilainen. 

Vierailija
14/20 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aikas fantasiakamalta kuulostaa. 

Jos totta, niin terapeutti ei ole yhtään ammattinsa osaava, tai siis vähän eri alan ammattilainen. 

Seksuaaliterapeutit ovat alinta pohjasakkaa. Niillä on aivan surkea ja epäeettinen koulutus, ei käsitystä ihmisyyden eri puolista, millään muulla kuin itsensä toteuttamisella ja vapaudella (seksin suhteen) ei ole mitään merkitystä ja parhaimmillaan niillä on  kirjekurssina suoritetut opinnot. En yllättyisi jos aloittajan kokemus olisi totta, niin paljon noiden touhuista on muutenkin kirjoiteltu ja ihan oikeudessa asti tuomioita annettu.

Vierailija
15/20 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin on kyllä todella epäeettinen ja moraaliton terapeutti. Onko tuo edes laillista? Seksuaalinen hyväksikäyttö. Toivon, että on provo. Jos ei, niin ilmianna jonnekin. Ei saisi enää harjoittaa ammattiaan. Vaikka ootkin mies, niin olet tässä selkeästi uhri. Joku vastuu pitää olla, jos on terapeutiksi lähtenyt. 

Vierailija
16/20 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tämä porvoossa?

Vierailija
17/20 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ammattiryhmän arvostus on kyllä miinuksen puolella. Kuka tahansa voi ryhtyä seksuaaliterapeutiksi ilman minkäänlaista terapia-alan pohjakoulutusta. Aiemmin se oli täydennyskoulutusta terapia-alan ammattilaisille.

Vierailija
18/20 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos tuo on totta, niin on kyllä todella epäeettinen ja moraaliton terapeutti. Onko tuo edes laillista? Seksuaalinen hyväksikäyttö. Toivon, että on provo. Jos ei, niin ilmianna jonnekin. Ei saisi enää harjoittaa ammattiaan. Vaikka ootkin mies, niin olet tässä selkeästi uhri. Joku vastuu pitää olla, jos on terapeutiksi lähtenyt. 

Seksuaaliterapeutit eivät ole Valviran valvonnassa. Ja kuka tahansa voi vaikka nimittää itse itsensä terapeutiksi, se ei ole suojattu ammattinimike.

Vierailija
19/20 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Seksuaaliterapeutit eivät ole Valviran valvonnassa. Ja kuka tahansa voi vaikka nimittää itse itsensä terapeutiksi, se ei ole suojattu ammattinimike.

On kai tuo silti rikos, luottamuksellisessa suhteessa tapahtuva hyväksikäyttö? 

Vierailija
20/20 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On kai tuo silti rikos, luottamuksellisessa suhteessa tapahtuva hyväksikäyttö? 

En osaa sanoa miten tuollaista tulkittaisiin oikeudessa, kun en ole juristi. Takavuosina joku kansanparantaja tuomittiin hyväksikäytöstä, mutta en muista oliko siinä luottamuksellinen suhde mukana koventavana perusteena. Jos sanoisin olevani kukkaterapeutti, jonka perusteella tapahtuisi jotain rikollista, niin luottamuksellisuus on osa kukkaterapiahuijausta eikä ammattinimikkeestä johtuvaa? Terapiamaailman ei  joka tapauksessa tulisi olla niin villiä kuin se nykyään on.