Naiset! Miksi ostatte miehillenne mustia ja tummansinisiä sukkia?
Niitä ei hämärässä erota toisistaan ja taas minulla tuli eripariset jalkaan tänä aamuna, että kiitti vaan
Kommentit (27)
Neuvo1: osta sukkasi itse niin saat sellaisia kuin haluat
Neuvo2: kun sukkasi ovat puhtaat, niin ennen kuin laitat ne jonnekin sukkalaatikkoon, parita ne. Tai sitten tee se jo silloin, kun laitat niitä kuivumaan.
Oma mieheni osataa sukkansa ja muutkin vaatteensa itse, pesee pyykkinsä itse, parittaa sukkansa ja laittaa kamat kaappiinsa ihan itse. Kannattaa kokeilla niin saa asiat sellaisina, kuin haluaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Montako naista sinulla, ap, on? Ongelmaan on ratkaisu: osta sukkasi itse.
Äitini teki samaa ja siksi tämä on pitkäaikainen ärsytys.
Mitä sanaa et ymmärtänyt? Osta sukkasi itse!
Mutta kun ostelee niitä hänkin ja ei niitä nyt sovi poiskaan heittää!
Mä ostan miehelleni vain Happy Sockseja.
Vierailija wrote:
Kerro nyt selvällä suomenkielellä, miksi sinä et itse pyykkää sukkiasi ap? Ja mikset samantien vastaa muistakin pyykeistä? Tiesitkö, että mieskin oppii käyttämään pyykkikonetta, se ei ole vaikeaa.
Kuulostat ihan teinipojaltani, etkä aikuiselta mieheltä.
Pyykkään minäkin meillä, mutta hänelle ei kelpaa kun olen hälynnyt säilyttää pesua odottavia sukkia erillään - pyykkiä saa olla vain pyykkikorissa.
En osta. Mies ostaa ite sukkansa. Tai no saatan joskus ostaa sille sukkaparin ihan vaan ilahduttaakseni, jos näen kaupassa jotkut hauskat esim. supersankarisukat tai muut vastaavat.
Vierailija wrote:
Miksi ap sinä et vastaa pyykkihuollosta teillä?
Kyllä me molemmat pesemme, mutta hänelle ei kelpaa kun olen säilyttänyt sukkia erillään juuri tästä syystä vaan kaikki pitää laittaa pyykkikoriin.
En ole ikinä ostanut miehelleni sukkkia enkä kalsareita. Ostaa itse mieluisensa.