Kuka ns. tavisihminen pystyy enää ostamaan omistusasuntoa? Hinnat järkyttävä kovia, lainakorot pilvissä, verovähennysoikeus poistui....
...varainsiirtovero on ensi vuoden alusta maksettava myös ensiasunnosta ja elämisestä jää muutenkin paljon vähemmän käteen kuin vielä ns. hyvinä aikoina jäi.
Ovatko päättäjät ihan tarkoituksella blokanneet taviksilta mahdollisuuden vapautua vuokraorjuudesta? Nyt tavikset saavat rikastuttaa rikkaita vuokraisäntiään koko loppuelämänsä ajan.
Vuokra-asuminen on varallisuuserojen kasvattamista.
Kommentit (946)
Eikö tätä paskahönöä saada pois täältä? Trollaa russakkapaskaansa joka ketjuun. Kyllä huomaa, että terveydenhuollosta on säästetty liikaa, kun tuollainen saa riehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin palstan modeja laittamaan sun tunnistetiedot poliisille.
Minulla on kuvakaappauksia sun muihin ketjuihin lähettämistä viesteistä minusta.
Hyvä että Hönö on oppinut tunnistamaan nimensä 🤣🤣🤣🤣🤣
Oletko jo miettinyt selityksen poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin palstan modeja laittamaan sun tunnistetiedot poliisille.
Minulla on kuvakaappauksia sun muihin ketjuihin lähettämistä viesteistä minusta.
Oletko jo miettinyt selityksen poliisille?
Se ilmoitus tehtiin oikeasti, mutta jatka vaan. Enemmän materiaalia.
Hönö kirjoittelija joutuu nyt paljastamaan henkilöllisyytensä poliisille.
Onkohan se töissä?
Vierailija kirjoitti:
Hönö kirjoittelija joutuu nyt paljastamaan henkilöllisyytensä poliisille.
Onkohan se töissä?
Sen olisi kannattanut lopettaa noi hönö kirjoitukset ajoissa.
Nyt kävi näin.
Hönö kirjoittelija on ollut poissa palstalta eli veikkaisin, että se on työssäkäyvä.
Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Hönö kirjoittelija on ollut poissa palstalta eli veikkaisin, että se on työssäkäyvä.
Oi voi.
Jos sillä alkoi kesäloma niin melkoinen kesäloman aloitus.
Oltiin harkittu kesäasunnon ostamista, mutta rehellisesti sanottuna omistaminen tässä maassa ei niin houkuta enää. Tuntuu ettei mikään julkinen palvelu enää toimi kunnolla ja politiikan avulla luodaan ihmisten välillä epäluottamuksen ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä paskahönöä saada pois täältä? Trollaa russakkapaskaansa joka ketjuun. Kyllä huomaa, että terveydenhuollosta on säästetty liikaa, kun tuollainen saa riehua.
Sun on mielenkiintoista selitellä näitä hönöviestejä poliisille.
Ei kovin kaunista kielenkäyttöä.
Tämä oli nyt epäonnenpäivä hönö viestien kirjoittajalle. Hänestä menee nyt ilmoitus poliisille.
Niin se päättyy tämäkin tarina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli nyt epäonnenpäivä hönö viestien kirjoittajalle. Hänestä menee nyt ilmoitus poliisille.
Ei ollutkaan hönö kirjoitukset hänelle hauska juttu loppupeleissä ja toi hönö on aika halveeraava nimi käyttää toisesta vielä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollutkaan hönö kirjoitukset hänelle hauska juttu loppupeleissä ja toi hönö on aika halveeraava nimi käyttää toisesta vielä lisäksi.
Toivottavasti hönö kirjoittajalla on eläkeikä lähellä niin ei mene nyt koko työelämä ihan sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hönö kirjoittajalla on eläkeikä lähellä niin ei mene nyt koko työelämä ihan sitten niin.
Minulla on kuvakaappaukset muista viesteistä. Niistä pystyy tunnistamaan henkilön.
Kunnianloukkaussyytteen lisäksi pyydän korvaukset loppuelämän palkoista tutkinnon perusteella.
Hän on levittänyt terveystietoni nettiin ja edes työkkäri ja työterveyshuolto ei saa kertoa terveystietoja työnantajille
Laskin, että nuo palkat tekevät noin 900 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuvakaappaukset muista viesteistä. Niistä pystyy tunnistamaan henkilön.
Kunnianloukkaussyytteen lisäksi pyydän korvaukset loppuelämän palkoista tutkinnon perusteella.
Hän on levittänyt terveystieton
900 000 euroa, hän pystyy maksamaan osan myymällä omaisuutta, jos hänellä sitä on ja lisäksi sitten maksamaan loput.
Edes työkkäri ei saa kertoa terveystietoja työnantajille, koska silloin ei välttämättä pääse töihin.
Eli hönö kirjoittaja on kirjoittanut minusta niin ja koonnut tiedot, että minut voidaan tunnistaa ja myös terveystiedot niin pyydän korvaukset loppuelämän menetetyistä palkoista ja se on noin 900 000 euroa tutkinnon perusteella.
Mun okt oli 35000e ja sisältää 2 hehtaaria metsää. Joo, muuttotappiokunta, mutta todella halpaa asumista myös näin työttömänä, vaikka muita tukia ei saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Edes työkkäri ei saa kertoa terveystietoja työnantajille, koska silloin ei välttämättä pääse töihin.
Eli hönö kirjoittaja on kirjoittanut minusta niin ja koonnut tiedot, että minut voidaan tunnistaa ja myös terveystiedot niin pyydän korvaukset loppuelämän menetetyistä palkoista ja se on noin 900 000 euroa tutkinnon perusteella.
Anteeksipyyntö ei auta, en suostu sovitteluun.
Työtön saa ilmaisen asianajajan, työssäkäyvä maksaa itse.
Jos haluaa kirjoittaa toisesta ihmisestä tunnistettavia tietoja terveystietoja myöten niin se on oma valinta. Se on laissa kielletty ja siitä tulee tuomio ja on korvausvelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyyntö ei auta, en suostu sovitteluun.
Työtön saa ilmaisen asianajajan, työssäkäyvä maksaa itse.
Jos haluaa kirjoittaa toisesta ihmisestä tunnistettavia tietoja terveystietoja myöten niin se on oma valinta. Se on laissa kielletty ja siitä tulee tuomio ja on korvausvelvollisuus.
Työtön saa aina ilmaisen asianajajan, työssäkäyvä maksaa itse.
Jos minulla olisi vakituinen työpaikka ja omistusasunto niin en kyllä kirjoittaisi kenestäkään tunnistettavia tietoja nettiin ja vielä terveystietoja, se on laissa kielletty ja siitä tulee tuomio ja on korvausvelvollisuus.