Te, jotka ette osta juurikaan vaatteita. Ettekö ikinä koe tarvetta vaihtaa tyyliä?
Itselläni on joitain perusvaatteita, joita saatan käyttää vuosiakin, mutta muu tyyli kyllä vaihtelee. Hetki sitten hävitin pillifarkut ja löysät paidat (neuleet jäivät), ja ostin reisitaskuhousuja ja ulkoiluun tarkoitettuja asuja.
Kommentit (29)
Miksi tyyliä pitäisi vaihtaa? Kun on sinut itsensä kanssa ei tarvitse vaatteilla yrittää esittää muuta kuin on.
Vierailija wrote:
Miksi tyyliä pitäisi vaihtaa? Kun on sinut itsensä kanssa ei tarvitse vaatteilla yrittää esittää muuta kuin on.
Jos muuttuu ihmisenä niin, ettei ne 5 vuotta vanhat vaatteet enää tunnu omilta.
Ap
En ihan ymmärrä aloituksen pointtia. Minulla on kaapissa sekä pillifarkkuja että retkeilyvaatteita. Eivät ne ole mikään joko-tai vaihtoehto. Onhan minulla erikseen kesä- ja talvivaatteetkin. Miksi ei siis myös vaatteita erilaisiin käyttötarkoituksiin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos muuttuu ihmisenä niin, ettei ne 5 vuotta vanhat vaatteet enää tunnu omilta.
Ap
Teininä noin voi käydä. Aikuisena yleensä ei, koska aikuinen yleensä tuntee itsensä ja tietää kuka on.
Vierailija wrote:
Niinpä. Käytännöllisyys ja mukavuus sekä asianmukainen pukeutuminen olosuhteet ja erilaiset tilaisuudet huomioonottaen (juhlat, hautajaiset jne.), niillä pääsee jo pitkälle ihan omana itsenään.
Vierailija wrote:
No mun mielestä siinä menee aivan liikaa aikaa ja energiaa jos miettii uuden outfitin joka aamuksi. Siksi ostan perusvaatteita ja esim. tummia paitoja, koska oon huomannut että liian värikkäät ja vaaleat jää mulla kaappiin. Yleensä jalassa farkut. Koitan myös korjata vaatteita kunnes se ei enää onnistu, koska haluan elää ekologisesti.
Mulla ei ole paljoa vaatteita, joten ei tarvitse erityisemmin miettiä asua. Nyt on se reisitaskuhousukausi, tätä ennen pyöritin kaksia mustia pillifarkkuja.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No mun mielestä siinä menee aivan liikaa aikaa ja energiaa jos miettii uuden outfitin joka aamuksi. Siksi ostan perusvaatteita ja esim. tummia paitoja, koska oon huomannut että liian värikkäät ja vaaleat jää mulla kaappiin. Yleensä jalassa farkut. Koitan myös korjata vaatteita kunnes se ei enää onnistu, koska haluan elää ekologisesti.
Mulla ei ole paljoa vaatteita, joten ei tarvitse erityisemmin miettiä asua. Nyt on se reisitaskuhousukausi, tätä ennen pyöritin kaksia mustia pillifarkkuja.
Ap
Reisitaskuhousukausi? Menetkö siis esim. hautajaisiinkin reisitaskuhousuissa? Itsellä on vaatteita eri käyttötarkoituksiin ja siksi ei tarvitse uusia kaapin sisältöä, jos haluan erilaista vaatetta päälle.
t. eri
Ei ole varaa. Oma tyylini ei ole sitä mitä minulla on päälläni. perus siistiä farkkua ja neuletakkia pidän aina, vaikka sielultani olen synkkä gootti joka haluaisi pukeuta Killstarin kuteisiin. Mutta ei ole rahaa kun lapset kasvaa Reimoistaan ulos vuodessa parissa ja tarvitaan aina seuraavaa kokoa. Eläminen niin kallista nykyään että omat vaateostokset koostuu kirpparilöydöistä, mutta goottivaatetta harvoin löydän.
Ei tee mieli.