Avioerojen yleisimmät syyt
Mitkä ne ovat. Minulle ero johtui siitä yksinkertaisesta syystä, että mieheni alkoi oksettamaan minua lähes kaikessa, elämä on erikoista. Mennään kirkkoon, sanotaan TAHDON ja muutaman vuoden kuluttua se sama läheinen onkin täysin erilainen ja hän alkaa oksettamaan ja hänen seurassaan voi vain pahoin. Erikoista!
Kommentit (25)
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Kaikkein yleisin syy on kun nainen pihtaa seksiä. Miehelle säännöllinen ja helposti saatava seksi on oikeastaan ainoa syy solmia avioliitto tai pysyvä suhde.
Seksi. Pettäminen tai sitten seksin puuttuminen parisuhteessa.
Erilleen kasvaminen.
Kommunikointiongelmat
Omalla kohdallani syy oli huono kohtelu, mikä näkyi puhumattomuutena, asioiden pimittämisenä. Oli taloudellista hyväksikäyttöä, ivaa ja halveksuntaakin.
Minun kanssa oltiin, kun olin kiltti, maksoin laskuja, siivosin ja hoidin kaikki lasten asiat. Mies käytin rahansa itsensä ja harrasti.
Vierailija wrote:
Kaikkein yleisin syy on kun nainen pihtaa seksiä. Miehelle säännöllinen ja helposti saatava seksi on oikeastaan ainoa syy solmia avioliitto tai pysyvä suhde.
Ai, meillä kun yksi syy eroon oli se että mies ei halunnut.
Vierailija wrote:
Nainen ei halua seksuaalisesti miestä, jolle hän on ainoastaan säännölllisen ja helposti saatavan seksin antaja. Mies kutsuu sitä pihtaamiseksi.
Meillä taas OLI nalkuttava ÄIJÄ, jep, luitte oikein NALKUTTAVA ÄIJÄ, harvinaisuusko, no ei niinkään!
Elämä on yli 90pros.tylsää arkea..sitä moni ei kestä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos viitsit vilkaista peiliin, niin ymmärrät varmaan syyn...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vanheneva mies on oksettava ja epähaluttava, liian moni suomalainen nuorikin mies on oksettava, ehkä vuoden katselen, jos niinkään kauna, hyi hemmetti!
Nuorekkaan nirso-Leenan vuoden pituiset avioliitot.
Kuinka monta jo takana?
Nirso-Leena ei vanhene. Ainoastaan muut naiset ja miehet vanhenevat. Se on fakta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Katso peiliin ja löydät syyn, MIKSI mies ei halunnut.
Vierailija wrote:
Omalla kohdallani syy oli huono kohtelu, mikä näkyi puhumattomuutena, asioiden pimittämisenä. Oli taloudellista hyväksikäyttöä, ivaa ja halveksuntaakin.
Minun kanssa oltiin, kun olin kiltti, maksoin laskuja, siivosin ja hoidin kaikki lasten asiat. Mies käytin rahansa itsensä ja harrasti.
Täällä toinen hyväuskoinen tyhmyri. Tein kahta työtä, jotta saataisiin laskut maksettua, hoidin kodin ja huolehdin lasten asiat. Olin niin pohjattoman väsynyt että olin vähällä kuolla, kertakaikkiaan aivan loppu.
Mies liiteli omilla menoillaan, osteli ravihevosia ja ilmeisesti myös oli peliriippuvainen. Nyt jälkeenpäin en pysty ymmärtämään omaa hölmöyttäni ja sitä miksi uskoin ja luotin ja hyväksyin tuon kaiken.
Ei parisuhde, jossa on alaikäisiä lapsia, voi olla sellainen että toinen yksin kantaa vastuun ihan kaikesta.
Itsellä yksinkertaisesti eroamisen syynä oli pettäminen.
Kymmenen vuoden ajan annoin paljon aktiivista seksiä miehelle, tehtiin mitä mies halusi, huolehdin ja rakastin miestä, siivosin, kokkasin ja suunnittelin kaikkea juttuja meille.
Sitten iski stressaava puolivuotta minulle, jolloin en jaksanut panostaa aina vain häneen ja pelkästään häneen... No mies sitten sillä ajalla löysi henkilön jonka kanssa meni ja petti.
Ainakin opin siitä, ettei koskaan ikinä tule elää vain toiselle ihmiselle ja unohtaa oma itsensä, koska joskus tulee aika kun sinä et jaksa ja tarvitset sen toisen apua ja se toinen kääntääkin selkänsä sinulle ja menee jonkun toisen luokse, joka taas jaksaa paasata odottamatta mitään takaiisn.
Vierailija wrote:
Tässähän se tuli. Yleensä tulee vielä naiselle shokki järkytyksenä kun mies hakee muualta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Täällä toinen hyväuskoinen tyhmyri. Tein kahta työtä, jotta saataisiin laskut maksettua, hoidin kodin ja huolehdin lasten asiat. Olin niin pohjattoman väsynyt että olin vähällä kuolla, kertakaikkiaan aivan loppu.
Mies liiteli omilla menoillaan, osteli ravihevosia ja ilmeisesti myös oli peliriippuvainen. Nyt jälkeenpäin en pysty ymmärtämään omaa hölmöyttäni ja sitä miksi uskoin ja luotin ja hyväksyin tuon kaiken.
Ei parisuhde, jossa on alaikäisiä lapsia, voi olla sellainen että toinen yksin kantaa vastuun ihan kaikesta.
Ehkä sinun olisi pitänyt luoda uraa tuossa sivussa. se on kuulema tänä päivänä naisilla tärkeää.
Vierailija wrote:
No kerro tuo mun tulevalle ex-miehelle. Meille on tulossa ero juurikin sen takia, että mies ei halua läheisyyttä saati seksiä.
Kolme vuotta katselin tuota ja totesin, että eropaperit eteenpäin.
Miten eron yleisin syy voi olla naisen pihtaaminen, kun naiset ovat enemmistönä tekemässä aloitteen eroihin?
Mies alkaa myös helposti itse vetäytyä ja sitten, kun seksielämä on näivettynyt voi selittää itselleen, että nyt on lupa hakea muualta, kun kotoa ei saa.
Vierailija wrote:
Miten eron yleisin syy voi olla naisen pihtaaminen, kun naiset ovat enemmistönä tekemässä aloitteen eroihin?
Mies alkaa myös helposti itse vetäytyä ja sitten, kun seksielämä on näivettynyt voi selittää itselleen, että nyt on lupa hakea muualta, kun kotoa ei saa.
Pihtaaminen- >mies pettää- >ero.
Naisen mieli muuttui.