Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla nyt ihana sunnuntai?

Vierailija
15.10.2023 |

Olen taas niin tyytyväinen ja onnellinen omasta kodistani.

Lapsenlapset olivat yökylässä ja se oli mukavaa. Nyt on kuitenkin imuroitu ja suoristettu mattojen hapsut. 😊  En viitsi niuhottaa lasten täällä ollessa vaan saavat murustella sipsejään.

Mummolassa saa olla vapaasti, mutta oli ilo huomata, että pyytämättä keräsivät legot ja muut lelut lähtiessään paikoilleen. Kirppariltakin tekivät löytöjä. Poika himoitsi leikkipyssyjä, mutta siskonsa muistutti, että äitinsä ei niitä hyväksy, siispä jäivät sinne.

Täällä sataa vettä ja tuulee. Kynttilöitä polttelen ja sauna lämpiää.

Mukavaa sunnuntaipäivää jokaiselle.

- mummo -

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Soon sunnuntai taas😉.

Eilinen savusauna tuoksuu viel hiuksissa, olipa lepposat löylyt.

Tänään loikoillaan. Katotaan telkkaa...

Vierailija
42/53 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sunnuntai on aina hieman parempi kuin teidän!! T. Oikea Jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai! Upea auringonpaiste ja yöllä kuutamo. Kellot käännetty, linnut nokkii ruokaa, rasvapötköä. Huurre puissa, kuura maassa. Pakkasta 8°C

Vierailija
44/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana auringonpaiste vaikka en pääsekään ulos. Tulin kk reissulta ja ehdin jo ahdistumaan harmaudesta ja sain heti flunssan:(

Leivon, teen ruokaa, siivoan ja vaan löhöilen

Vierailija
45/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Kirkkoon ei menty, kun lapsella nuhaa eikä haluta altistaa vanhuksia, kun koronaluvutkin taas nousussa. Mutta aurinko paistaa, saa olla kotona, juoda teetä, lukea kirjaa, touhuta omiaan…

Vierailija
46/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nukuin huonosti, väsyttää ja sattuu päähän. Kaipaan läheisyyttä ja syliä eikä sitä ilmeisesti ole mulle tässä maailmassa saatavilla. Yritin mennä kävelylle, mutta en jaksanut sinnekään ja jääkaapissa on vanhentuneita ruokia (mm. avaamaton nakkipaketti), joiden pois heittäminen ahdistaa.

Vierailija
47/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta kahvia, koko lauma taas terveenä ja miehellä työstressi ohi. Mikäs tässä ollessa :)

Vierailija
48/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä, pääsi vihdoin normaaliaikaan, lunta sataa mikäs tässä ollessa.

Vierailija
49/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiltu on useampi  tunti.Aamulla 1h.30 min ja takaisin ulos   eli 4h.Syötyäni mikro-ateian tulin lukee juttuja.Aurinkoa,ruskan väriä Itä-Helsingin aluella.Metsässä myös suunnistajia kuin muita kulkioita.Uni tulee aivan varmasti  ulkoilun ansiosta ja uuteen aamun sitten herään pirteänä taas..

Vierailija
50/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ulkoiltu on useampi  tunti.Aamulla 1h.30 min ja takaisin ulos   eli 4h.Syötyäni mikro-ateian tulin lukee juttuja.Aurinkoa,ruskan väriä Itä-Helsingin aluella.Metsässä myös suunnistajia kuin muita kulkioita.Uni tulee aivan varmasti  ulkoilun ansiosta ja uuteen aamun sitten herään pirteänä taas..

Kello 15.40 mietit jo nukkumaanmenoa ja huomista päivää??

Vierailija
51/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Treffipäivä tänään niin vähän jännittää..

Milloinkohan itse olen käynyt viimeeksi treffeillä...

Mutta onnea matkaan. Ja kerro miten meni.

Vierailija
52/53 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole. Nukuin huonosti, väsyttää ja sattuu päähän. Kaipaan läheisyyttä ja syliä eikä sitä ilmeisesti ole mulle tässä maailmassa saatavilla. Yritin mennä kävelylle, mutta en jaksanut sinnekään ja jääkaapissa on vanhentuneita ruokia (mm. avaamaton nakkipaketti), joiden pois heittäminen ahdistaa.

Heitin ruoat biojätteeseen ja käppäilin samalla vähän pakkasilmassa. On jo vähän parempi olo, mutta huomasin että silmät on turvoksissa. Ehkä olenkin kipeä.

Vierailija
53/53 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai taas, joulu riisutaan huomenna