Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ystävä hylkää seurustelukumppanin takia

Vierailija
15.10.2023 |

Niin tuttua,heti kun ystävä tai lainausmerkeissä "ystävä " alkaa seurustelemaan hylätään pitkäaikainen ystävä. Eli ei enää tehdä yhdessä mitään,ja kaadetaan kaikki lika päälle,tiuskitaan yns:( oon kokenut nyt 4 kertaa kun pitkäaikainen ystävä päättää ettei halua enää olla mun ystävä ja se seurustelukumppani on suurinpiirtein Jumala hänelle. Pskaahan tämä mutta ainakin todistaa sen ettei näille "ystäville" alunperinkään ole merkinnyt pitkäaikainen ystävyys mitään,raha on kyllä kelvannut ja muu apu,mut vastavuoroisuutta ei oikeastaan juurikaan ole. Sitten ihmetellään kun tässä maassa on niin paljon yksinäisiä,luottamus ihmisiin mennyt. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko jättää ystävä tulevaisuuden seurustelukumppanin takia ihan siksi kun tämä on aina ollut vähän turhan kiinnostunut tunkemaan näppinsä muiden ihmissuhteisiin enkä halunnut enää samaa riskiä/draamaa kun aioin pitkällisen lopetella pitkäaikaisen sinkkuuteni jolloin tuolla taipumuksella ei ollut vielä ollut niin paljon merkitystä 

Vierailija
2/4 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Päätin että kun sen seurustelu mahdollisesti loppuu niin en aio tavata enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en ollut tuollainen hyväksyin jokaisen ystäväni seurustelukumppanin,mutta jostain syystä ne kumppanit suhtautui muhun nuivasti vaikka yritin heihin tutustua,yksi jopa sanoi kuuleman mukaan ystävälleni että älä oo sen kanssa se on outo,pistä välit poikki ja ystävä teki niinkuin kumppani käski:(  jos outo luokitellaan hiljaiseksi ja ujoksi niin kai sitten olen. Mutta empä merkinnyt sitten noillekaan ystävilleni mitään. Vuosien  kuluessa katkeruus kasvanut ja luottamus mennyt ihmisiin. En itse seurustele koska kukaan ei ole ollut vakavissani kanssani. Mieluummin ilman parisuhdetta ja ystäviä kerta ihmiset vaan puukottaa selkään.ja heti kun "jotain parempaa" niin ollaan valmiita hylkäämään pitkäaikainen ystävä.

Vierailija
4/4 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä seurustelu kumppaneita oteta suvuille ei ystäville! Itse kokennut mitä on kun lähisuku haukkuu ja ystävät suhdettani.Jätin heidät taakseni.Suhteeni kesti 22-23 vuotta ja pättyi henkilön sydän kohtaus eli kuolemaan 2vuotta sitten.Päivääkään en kadu valintaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän