Mieheni nettovarallisuus on noin 50 000€ ja hän päätti ostaa 4 000€ RANNEKELLON
Mitä järkeä?? Tuohan on melkein 10 prosenttia hänen koko omaisuudestaan! Muutamalla kympillä saisi kellon, joka näyttää ajan ihan samalla tavalla.
Kommentit (64)
Puolen vuoden päästä on kumminkin rahat loppu niin miten muuten sitä sitten näyttäis rikkaalta?
Vierailija wrote:
Kukaan oikeasti järkevä ihminen ei maksa rannekellosta neljää tonnia
Entä käsilaukusta? Tai korkokengistä?
Kai aikuinen nyt saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa, kunhan on huolehtinut ensin velvollisuuksistaan (laskut, ruuat, asumiskulut ym.).
Rannekellot ovat miesten koruja. Ainoita sellaisia.
Miehen on siis perusteltua käyttää kelloon sama rahasumma kuin mitä nainen käyttää kaikkiin koruihinsa sekä käsilaukkuihin yhteensä.
Nettovarallisuus kasvaa äkkiä, kun ottaa tollasesta ruikuttavasta muijasta eron ja kämpän realisoinnin jälkeen saa siitä oman osuutensa👍
Noita kelloja ei vaan voi pitää missään, kun joku kumminkin yrittää varastaa ne.
Siellä ne sitten kellolaatikon pohjalla koristavat laatikkoa.
Vierailija wrote:
Noita kelloja ei vaan voi pitää missään, kun joku kumminkin yrittää varastaa ne.
Kuka noita kelloja edes tunnistaa? Mulle ihan sama vaikka olis miljoonan euron kello, mutta ei hajuakaan sen arvosta.
Mikäpä siinä. Saahan sitä rahoillaan tehdä mitä haluaa. Joku maksaa 20€ muumimukistakin, siihen nähden neljän tonnin kello ei oo mitään.
Yleensä aina vähän ärsyttää ne "jätä se sika" viestit mitä on poikkeuksetta kaikissa aloituksissa, mut tässä tilanteessa on samaa mieltä.
Mies on idiootti rahan kanssa, siitä ei helpolla parane.
M35
4000e rannekello on halvimmasta päästä. Tuolla hinnalla ei saa arvokelloa, jossa arvo säilyisi tai nousisi, mutta jos itse tykkää niin siitä vaan. Rolex ois järkevämpi sijoitus, mutta niitä ei niin vaan ostella, vaan vaatii useamman vuoden jonotuksen ainakin suositumpiin malleihin. Mutta sitten kun sen jonotuksen jälkeen saa ja pistää heti myyntiin, saa useamman tonnin voiton, koska kukaan ei jaksa niitä jonotella, niin ostavat kalliimmalla.
Vierailija wrote:
Arvonsäilymisen kannalta fiksumpi ostos kuin vaikkapa auto.
Käytetystä kellosta ei makseta juuri mitään.
Mun lapsen nettovarallisuus oli 5k kun hän osti 4k kellon :)
Vierailija wrote:
Niille otetaan oma vakuutus
Kyllä miehellä pitää kunnon kello olla.
Vierailija wrote:
Vasta nyt hoksasin tämän. Aina ihmetellyt, että mitä ihmettä. Nyt alkaa säälittää miehet.
Paljonko pitää olla nettovarallisuutta neljän tonnin kelloon?
Mun miehellä on 22 000e kello (Rolex). Käyttää sitä aina. Kaikissa remppahommissa ym. aina kädessä. Itsellä ei varmaan tulis käytettyä noin kallista kelloa, mutta miehen mielestä se on vaan kello ja käyttöön tarkoitettu. Hän on omistanut useamman Rolexin. Ensin osti 10 000e Rolexin, myi sen ostohintaa kalliimmalla, osti seuraavan ja taas myi kalliimmalla ja tuolla tavalla sai muutettua tuon 10 000 euron Rolexin 22 000 euron Rolexiin. Rolexeilla tekee hyvin rahaa, mutta niiden ostaminen on vaikeaa jonotussyteemin vuoksi. 4000e kello on halvimmasta päästä. Sillä ei taida edes saada Omegaa?
Onhan se huono merkki ihmisessä, jos on noin perso tuollaisille jutuille, oli sitten kello tai käsiveska. Jos sitten vielä laittaa noin ison osan rahoistaan siihen, niin eihän siinä ole järkeä liikaa päässä tai sitten on terapiavajetta.
En ihastuisi. Aiemmat mahdolliset ihastuksen tunteet valuisivat viemäriin.
Jospa se kello on ollut hänen elämänsä unelma, ja kun nyt oli varaa, niin osti. Monet ostaa kaikenlaista turhaa velasksikin.
Cool mies.
Kyllä fattalaisia ja kommareita nyt harmittaa. Ketuttaa ihan.
Itse olen taas haaveillut vaimoltani salaa tuollaisesta autosta. Toi eka, näen välillä päiväunia siitä.