Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallituksen toimien johdosta köyhyysrajan alle putoaa 40 000 ihmistä lisää, joista suuri osa on lapsia. Onko tämä tosiaankin ihan ok?

Vierailija
14.10.2023 |

Onko niinsanottu keskiluokka nyt ymmärtänyt että jatkossa töistä irtisanotaan heppoisimmilla perusteilla, työttömyysturvaan tulee merkittäviä heikennyksiä, omistusasuntoon ei saa toimeentulotukea kun tippuu nopeasti ansiosidonnaiselta ja sosiaaliturvaa ja terveydenhuoltoa kurjistetaan entisestään? 

Siis jos ei tällä hetkellä heikompiosaisten kurjistaminen kerran herätä tuntoja niin tämä oikeasti voi osua kehen tahansa?

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kannattaisi oikeasti ymmärtää viimeistään nyt, ettei tämä järjestelmä toimi eikä kanna meitä enää pitkään. Tukien varassa elävät: teidän on nyt keksittävä jotain.

Älä huoli, kyllä aika moni keksii rikollisuuden. 

Enpä usko. Se vaatisi yrittelijäisyyttä, aloitekykyä ja aikaansaavuutta.

Nythän nämä huutavat tuskasta jo kun kuukauden aikana tarvitsee lähettää neljä sähköpostia.

Ehei, kyllä mun varallisuus ja koskemattomuus on ihan turvassa näillä spekseillä ;)

Vierailija
302/306 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin tervetullutta ja ok. Jälkikasvu oppii ettei raha tipu taivaasta ja tajuavat toivottavasti tehdä parempia valintoja kuin tyhmät vanhempansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi ok, että aikuisen tulee itse ottaa vastuu elämästään? Tottakai se tuntuu ikävältä niistä, jotka ovat tottuneet maksattamaan kaiken muilla. Mutta joskus sitä on kasvettava aikuiseksi. 

Vierailija
304/306 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksei olisi ok, että aikuisen tulee itse ottaa vastuu elämästään? Tottakai se tuntuu ikävältä niistä, jotka ovat tottuneet maksattamaan kaiken muilla. Mutta joskus sitä on kasvettava aikuiseksi. 

Roadmanit ja huumediilerit ottavat vastuun elämästään joka päivä. Samaa lisää lupaa hallitus.

Vierailija
305/306 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Roadmanit ja huumediilerit ottavat vastuun elämästään joka päivä. Samaa lisää lupaa hallitus.

Höpö höpö. Ihme uhittelua ja kiukuttelua teiltä saamapuolelle jääneiltä heti kun joku näyttää vihdoin kaapin paikkaa ja kehtaa vaatia jonkinlaista osallistumista yhteiskunnan eteen. Istu linnassa sitten tai mieluummin vedä vaikka yliannostus. 

Vierailija
306/306 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyydestä voi nousta tekemällä töitä. Tämän vuoksi äänestin Kokoomusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi