IS: Miss Universum -kilpailussa nähdään ensimmäistä kertaa kaksi transsukupuolista kilpailijaa
https://www.is.fi/viihde/art-2000009923329.html
"Tänä vuonna El Salvadorissa järjestettävään Miss Universum -kilpailuun osallistuu kaksi transsukupuolista kilpailijaa, CNN kertoo.
Toinen heistä on Portugalia edustava Marina Machete ja toinen Hollannin Rikkie Kollé."
"Machete ja Kollé eivät ole ensimmäiset transsukupuoliset kilpailijat Miss Universumin historiassa.
Vuonna 2018 kisassa nähtiin espanjalainen Ángela Ponce, mutta hän ei päässyt finaaliin.
- Transnaiset ovat naisia, piste. Miss Universum -kilpailussa juhlitaan naisia, piste. Tämä on ollut tosiasia jo yli vuosikymmenen ajan ja olemme ylpeitä, että teimme tämän sääntömuutoksen jo hyvin varhaisessa vaiheessa muihin kilpailuihin verrattuna, Miss Universum -organisaatiosta todetaan CNN:lle."
Kyllä tuonne olisi ihan ehdottomasti pitnyt Suomesta vielä Rimi saada!
Kommentit (34)
Vierailija wrote:
Miksi kummassa haluat vippaspäisen miehen Suomesta tuonne?
Koska hän edustaa nykyaikaista missiä!
Machete voittaa. Kukaan ei lähde taistelemaan bikineissä tuollaista asetta vastaa. Taitaa olla aika agressiiviset geenit tuossa suvussa.
Hienoa että maailmassa ollaan näin edistyksellisiä. Israel on ansioitunut trans- ja LGBT-asioissa, ettehän halua elää palestiinalaisten kiviaikakulttuurissa? Minä olen tässäkin asiassa Israelin puolella.
Missikisoista on hävinnyt täysin perinteinen viehättävyys.
Taitava kirurgi pystyy leikkaamaan nuo tyypit vaikka sarvikuonon näköisiksi, ei se silti tarkoita, että niiden pitäisi osallistua naisille suunnattuihin kauneuskilpailuihin.
En hyväksy.
Hollannin edustaja ei noilla hampailla olisi biologisena naisena päässyt lavaa lähellekään.
Vierailija wrote:
Harmi ettei Rimi Riuttaa valittu Miss Suomeksi.
Suomi on täynnä kauniita naisia. Tuo on v i t u n ruma.
Ei sovi unohtaa, että miss universumin omistaa nykyään transnainen. Kisat tulevat olemaan jatkossa transkisat.
Perustakaa itse joku kilpaileva kauneuskilpailu johon ei transnaisia hyväksytä älkääkä itkekö täällä.
Vierailija wrote:
Harmi ettei Rimi Riuttaa valittu Miss Suomeksi.
Hän ei ole nainen.
Kun missikisat ei kiinnosta katsojia muuten niin yritetään kohauttaa lähettämällä miehiä kisaan
Haluaisin nähdä sen miehen, kuka ei tälläisestä transnaisesta innostu!
Vierailija wrote:
Perustakaa itse joku kilpaileva kauneuskilpailu johon ei transnaisia hyväksytä älkääkä itkekö täällä.
Missikisat ovat nimenomaan naisille, transideologisteille pitäisi olla ihan oma kilpailunsa
Sensuuri ei päästä viestejä läpi, mutta härski plastiikkakirurgia, somefeikkaaminen ja "naisen paikka on bimbona" -ajattelu ei ole tavoiteltavaa käytöstä tai naisten aseman parantamista vaikka sitä mainostaisi leikelty mies mauttomassa asussa.
Vierailija wrote:
Kun missikisat ei kiinnosta katsojia muuten niin yritetään kohauttaa lähettämällä miehiä kisaan
Transkansa kuuluu hoitoon, eikä mihinkään kauneuskilpailuihin.
Miksi kummassa haluat vippaspäisen miehen Suomesta tuonne?