Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kommentti: Orpon hallitus sössi kaasuputki­tiedotuksen – Suomen kansa sai tietää viimeisenä

Vierailija
14.10.2023 |

PÄÄMINISTERI Petteri Orpon (kok) hallitus epäonnistui pahemman kerran Balticconnector-kaasuputken epäiltyä sabotaasia koskevassa tiedotuksessaan.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009922400.html

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toimittelijalle ei tule mieleen että tiedottaminen on taktikointia ei niinkäään oman kansan suuntaan vaan sinne rajan toiselle puolelle.

Mitä vetelä ja huono esiintyminen viestittää rajan toiselle puolelle?

Jotain mitä sinun ei tarvitse tietää?

Vierailija
22/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään kaikin keinoin löytää uusia vikoja hallituksesta. Ja Suomi-toimittajat itse niin kovin luotettavia tiedottajia... Kuten Näkkäläjärvi-kohussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi on ollut nähtävissä että Suomessa ei oltu mietitty etukäteen miten prosessi toimii kun Nato-Suomea kohtaa joku mahdollinen sabotaasi, sehän on isku myös koko Natoa vastaan. 

Vierailija
24/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Selvästi on ollut nähtävissä että Suomessa ei oltu mietitty etukäteen miten prosessi toimii kun Nato-Suomea kohtaa joku mahdollinen sabotaasi, sehän on isku myös koko Natoa vastaan. 

No mekö siis tiedämme että kyseessä on ollut isku?

Vierailija
25/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei tarvitse kailottaa roskalehdistölle. Olisiko Obamankin pitänyt aikoinaan ennakkoon huudella kaikille että kohta muuten lähtee Osamalta henki?

Vierailija
26/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kova ikävä Marinia. Olisi hoitanut tämänkin homman hienosti änkyttämättä. 

Vierailija
27/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikkea ei tarvitse kailottaa roskalehdistölle. Olisiko Obamankin pitänyt aikoinaan ennakkoon huudella kaikille että kohta muuten lähtee Osamalta henki?

Pidätkö suomalaisia roskana, joille ei tarvitse kertoa meitä koskevia asioita?

Vierailija
28/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No, itse ainakin oletan että jos kerran heti sunnuntaina ollaan oltu Nato-kumppaneihin yhteydessä jne. niin ollaan oltu asian päällä ja sehän on tärkeintä.. Miksi helvetissä siinä vaiheessa pitäisi alkaa revittelemään ulospäin että kamalaa, ei tiedetä mitään mutta julkistetaanpa nyt kuitenkin hirmuiset epäilyt ja lauotaa ensireaktiot julkisuuteen? 

Tarkoitatko, että Suomi kiinan malliin sensuroiduksi?

En. Mutta ei hätiköidyllä viestinnällä saa mitään hyvää aikaiseksi.

Vierailija
29/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No mitä sulle ei nyt muka ole kerrottu?

Vierailija
30/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?

Vierailija
31/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yritetään kaikin keinoin löytää uusia vikoja hallituksesta. Ja Suomi-toimittajat itse niin kovin luotettavia tiedottajia... Kuten Näkkäläjärvi-kohussa.

Kyllä hallitus ihan itse sössii asiansa. Koskaan ei ole ollut yhtä huonoa hallitusta.

Orpo on todella nolo ja heikko.

Vierailija
32/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa kokoomuksen vuosikausien Venäjän uhalla poliittisten pisteiden hakeminen. Ei ole mitenkään ihmeellistä, että sitten omien mielikuvien ja itse luotujen uhkakuvien keskellä tiukassa paikassa tulee tenkkapoo. Orpon jäätyminen on tapahtunut aina kun jotain yllättävää tapahtuu. Juhannus ja Prigozinin tempaus oli yksi esimerkki miten Orpo ja hallitus oli kuin unessa.

Vierailija
33/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ei tajua tulla tiedottamaan silloin kun pitäisi tiedottaa ja Elina tiedottelee feikkitoimittajille. Suomi on hyvissä käsissä. 

Vierailija
34/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No mekö siis tiedämme että kyseessä on ollut isku?

Luetun ymmärtäminen? Sanoin "mahdollinen sabotaasi".

Vierailija
35/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitää muistaa kokoomuksen vuosikausien Venäjän uhalla poliittisten pisteiden hakeminen. Ei ole mitenkään ihmeellistä, että sitten omien mielikuvien ja itse luotujen uhkakuvien keskellä tiukassa paikassa tulee tenkkapoo. Orpon jäätyminen on tapahtunut aina kun jotain yllättävää tapahtuu. Juhannus ja Prigozinin tempaus oli yksi esimerkki miten Orpo ja hallitus oli kuin unessa.

Pitää myös muistaa mitä joku sanoi joskus 20 vuotta sitten jossain blogissaan. Ei sitä muuten (kansallis)sosialistiksi pääsisikään.

Vierailija
36/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se, että Orpo tuli samana iltana median eteen keskustelemaan asiasta, on jo paljon parempi, mihin edellinen hallitus pystyi. Toki tässä tilanteessa Marin ei olisi itse hyötynyt julkisuudesta mitenkään, joten olisi ollut luonnollista, että hän olisi pantannut tilaisuutta tai vaihtoehtoisesti marssittanut asianosaisen ministerin neuvottelemaan asiasta. Siinä kohtaa  ei olisi nähkääs keskitytty mekkoihin tai ulkonäköön, vaan asiaan. 

Vaihtoehtotodellisuuteen vertaamalla on aina mahdollisuus kääntää epäonnistuminen voitoksi.

Vierailija
37/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä herra Orpon hallitus ei sössisi?

Vierailija
38/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko sinulla joku defenssi hallituksen töpeksimisen tajuamisen estämiseksi?

Vierailija
39/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Orpohan kertoi avoimesti miten hänelle tuli täytetänä yllätyksenä että Venäjällä on alkanut vallankaappaus. 

Vierailija
40/101 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En toki. Lähinnä teitä kaikesta huutelevia änkyröitä pidän roskaväkenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä